Logo
mgr Marta Dobromirecka

Lutniana 39 gabinet 21, 71-899 Szczecin

Moje działania:
1. Zbieram wywiad i dokonuje wstępnej diagnozy i/ lub określamy wspólnie z klientem cel spotkania/ spotkań.
2. Klient zdecydowany na terapię poznaje plan i przybliżony czas trwania terapii.
3. Tempo pracy jest zależne od potrzeb klienta i na każdym etapie możemy modyfikować cele, które będą służyły klientowi i poprawie jego kondycji psychicznej oraz poprawy poczucia dobrostanu.

Dowiedz się więcej

04/12/2024

Moje doświadczenie

Z wykształcenia jestem magistrem psychologii i magistrem pedagogiki oraz terapeutą pedagogicznym. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo- Behawioralnej i kształcę się na psychoterapeutę. Staż odbywałam w Oddziale Dziennym Psychiatryczno Rehabilitacyjnym w Szczecinie oraz w Oddziale Psychiatrii Dziecięcej i Młodzieżowej w Szczecinie. Udzielam pomocy psychologicznej dzieciom, młodzieży i dorosłym. W swojej pracy psychoterapeutycznej korzystam z technik poznawczo- behawioralnych.
więcej

Adresy (2)

MD MartaDobromirecka
Lutniana 39 gabinet 21, Szczecin


Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w wieku od 6 lat
Gotówka, Blik
Pomoc psychologiczna MD
Makowa 7, Dołuje


Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w wieku od 6 lat
Gotówka, Blik
91 835..... Pokaż numer

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Konsultacja psychologiczna

150 zł

Konsultacja psychologiczna dzieci

150 zł

Psychoterapia

150 zł

Psychoterapia indywidualna

150 zł

Interwencja kryzysowa

150 zł

+ 1 usługa

W jaki sposób ustalane są ceny?

Opinie pojawią się wkrótce

Napisz pierwszą opinię

Jesteś już po wizycie u mgr Marta Dobromirecka? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.

Dodaj swoją opinię

Odpowiedzi na pytania

4 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Jak pomóc dziecku? Moja córka ma 11 lat. Była badana w ppp ze względu na duże trudności w nauce szczególnie matematyki oraz j. polskiego poradnia stwierdziła u córki inteligencji poniżej przeciętnej. Córka nauczyła się czytać i pisać dopiero w 3 klasie szkoły podstawowej. Z matematyki na półrocze w piątej klasie otrzymała ocenę niedostateczną. Z pozostałych przedmiotów ma oceny dostateczne. Opinia wygląda tak. W wyniku przeprowadzonego badania psychologicznego stwierdza się rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna rozwój nieharmonijny przewaga myślenia słowno-pojęciowego nad myśleniem praktycznym. Najsłabiej rozwinię są orientacja wyobraźnia i wizylalizacja przestrzenna synteza danych spostrzeżeniowych (ujmownie relacji część całość) oraz antycypacja na materiale obrazkowym zdarzenia początkowego. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wyniki bardzo niskie. Nie co lepiej rozwinięte są np trwałość pamięci werbalnej zdolności językowe (webalizowanie definiowanie) zdolności do spostrzeżenia szczegółów oraz rozumowanie arytmetyczne. Jedynie zdolności do klasyfikowania (abstrahowanie uogólnianie porównywanie) oraz uczenie się wzrokowo ruchowe przyjmują wynik przeciętny. Dzięki dobremu tempu szybkiego nazywania oraz braku deficytu fonoloficznego uczennica najlepiej opanowała technikę czytania głośnego. Czyta płynie w przeciętnym tempie z właściwą intonacją. W dalszym ciągu ma trudności z zrozumieniem i zapamiętaniem czytanego tekstu. Konstrując samodzielnie wypowiedzi pisemne właściwe odnosi się do tematu. Jednak dominuje w nich potoczny styl wypowiedzi. Występie także podwyższona liczba błędów. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeń. Największe trudności uczennicy sprawia opanowanie podstawowych technik matematycznych sięgają one klas programowo młodszych. Dostosowanie wymagań edukacyjnych do inwidyalnuch potrzeb i możliwości psychofizycznych uczennicy oraz udzielenie jej pomocy psychologiczno -
pedagogicznej w szkole ze względu na obniżony rozwój umysłowy obniżony rozwój wielu funkcji poznawczych oraz liczne braki programowe.

Z różnych przyczyn występuje nieharmonijny rozwój dziecka, to co Państwo opisują to głównie dotyczy trudności w rozwoju poznawczym córki. Mają Państwo prawo domagać się pomocy ze strony szkoły, jeśli Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna wydała Opinię. Pomoc jest realizowana w szkole w formie zajęć korekcyjno- kompensacyjnych i wyrównawczych z przedmiotów, z których Państwa córka ma trudności. Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych uczennicy oraz udzielenie jej pomocy to umożliwienie zdobywania ocen za dodatkowe zadania, umożliwienie poprawiania ocen, w tym również ze sprawdzianów, zadawanie zadań dostosowanych do możliwości poznawczych. W domu rodzice mogą wspierać wykorzystując dedykowane i gotowe ćwiczenia, które można zakupić w księgarniach do rozwoju funkcji poznawczych mózgu np. "Ortograffiti" itp, świetnym sposobem wsparcia rozwoju poznawczego jest granie w gry planszowe, karciane np. Monopoly, Dixit, Cortex, Dobble, Uno itp. Szczególnie polecam gry Cortex, które występują w kilku wersjach i holistycznie rozwijają wiele funkcji poznawczych. Ważne to ćwiczyć regularnie, najlepiej każdego dnia zadawać dziecku ćwiczenie do wykonania np karta pracy z Ortograffiti lub zagrać wspólnie z dzieckiem w grę (zabawa, nauka, wspólnie spędzony czas- same korzyści).

mgr Marta Dobromirecka

Witam. Od zawsze bylam osoba bojazliwa, z wiecznym strachem, niepokojem - zwlaszcza boje sie ludzi. Mimo to, jakos tam sobie radze i mimo kiepskiego samopoczucia - zyje i robie co trzeba, staram sie nie skupiac na swoich uczuciach i strachu. Od kilku miesiecy (moze blisko roku) jest jednak o tyle gorzej, ze utracilam radosc z wykonywania rzeczy, ktore bardzo lubilam (m.in. gra na instrumencie, czytanie). Mam tez problemy z zasnieciem, potem z wielokrotnym budzeniem sie w nocy. Ciagle jestem jakby nabuzowana, mam za duzo takiej nerwowej energii, ktora powoduje, ze wszystko robie szybko i nerwowo, spiesze sie ale nie wiadomo po co i dokad? Wsrod ludzi czuje sie doslownie jak zlodziejka, albo przestepczyni, ktora cos przewinila i boi sie. Od zawsze bardzo sie poce, mam dreszcze gdy musze z kims rozmawiac. Najgorsze sa poranki, bo budze sie i serce szybko bije, rano czuje najwiekszy niepokoj. A w sumie nie mam powodow do niepokoju. Mam stala prace, brak powazniejszych problemow. Mam juz ponad 40 lat a zachowuje sie tak niegodnie, tak sie boje wszystkiego, jestem wciaz taka niespokojna, ze nie potrafie z ludzmi normalnie, bez stresu rozmawiac. Nie wiem co sie ze mna dzieje, moze to w sumie nic takiego? Kazdy z nas ma czasem gorsze momenty?
Dodam, ze bardzo ciezko przezylam smierc mojego zwierzaka na moich oczach ponad rok temu. Od tamtego momentu jest mi duzo ciezej. Czy ta nerwowosc to po prostu cecha osobnicza, czy moze trauma czy nerwica? Dziekuje za odpowiedz

Szanowna Pani, objawy opisywane wymagają konsultacji u specjalisty, szczególnie pojawienie się zaburzeń w zakresie snu. Opisywane przez panią objawy mogą świadczyć o zaburzeniu lękowym, a pojawienie się w ostatnim czasie trudności ze snem i braku radości z wykonywanych wcześniej lubianych czynności, może być objawem depresji, która czasem pojawia się wtórnie w wyniku braku leczenia zaburzeń lękowych. Nie należy stawiać diagnozy bez osobistej konsultacji, dlatego sugeruję udać się do lekarza psychiatry lub psychologa o specjalności klinicznej. Leczenie zaburzeń lękowych i depresyjnych powinno opierać się głównie o psychoterapię, a o farmakoterapii decyduje lekarz psychiatra.

mgr Marta Dobromirecka
Zobacz wszystkie odpowiedzi

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Najczęściej zadawane pytania