Moje doświadczenie
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja neurologiczna • Od 299 zł
Konsultacja telefoniczna - Neurolog • Od 189 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
47 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
A.Ł
Pełen profesjonalizm. Życzliwe podejście do pacjenta. Wyczerpujące informacje.
Maria
Wspaniała kobieta, wszystko zostało mi wyjaśnione na wizycie, Pani dr odpowiedziała na każde pytanie i rozwiała wątpliwości. Bardzo dziękuję za wszystko.
Polecam z czystym sercem.
UM
Pani Doktor bardzo skrupulatnie zajęła się problemem i wszystko szczegółowo wyjaśniła.
Agnieszka Wasilewska
Bardzo przyjemna i miła Pani , widać że posiada ogromną wiedzę :) Polecam serdecznie ;)
Tadeusz
Wnikliwa analiza wyników badań, po nich wyczerpująca ich interpretacja.
Kasia
Polecam opiekę lekarską Pani Doktor. Wizyty w bardzo przyjaznej atmosferze.
Profesjonalizm, szczegółowość, skuteczna diagnoza i leczenie.
Xyz
Pani doktor kompetentna, empatyczną godna polecenia
HZ
Bardzo mi się podobało badanie bez współczesnej techniki. Bardzo dobra atmosfera.
Helena
Jestem bardzo zadowolona. Pani Doktor nie tylko sympatyczna ale też bardzo kompetentna. Przeprowadziła staranny wywiad. Zleciła badania a po ich przeprowadzeniu kolejną wizytę.
Leszek
Będę kontynuował leczenie w tym miejscu i tym lekarzem.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Michalina Jasiak-Zatońska?Michalina Jasiak-Zatońska to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Michalina Jasiak-Zatońska oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna, Konsultacja telefoniczna - Neurolog.
-
Gdzie Michalina Jasiak-Zatońska ma swój gabinet?Michalina Jasiak-Zatońska przyjmuje pod adresem:
- Poznańska 15 Swarzędz
- Rynkowa 5 Przeźmierowo
- Półwiejska 42 Poznań
- Średzka 49, Zalasewo Poznań
-
Czy Michalina Jasiak-Zatońska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Michalina Jasiak-Zatońska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Michalina Jasiak-Zatońska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Michalina Jasiak-Zatońska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Michalina Jasiak-Zatońska?Języki, których używa Michalina Jasiak-Zatońska to angielski.
-
Jak Michalina Jasiak-Zatońska umawia wizyty?Michalina Jasiak-Zatońska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Michalina Jasiak-Zatońska?Michalina Jasiak-Zatońska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Michalina Jasiak-Zatońska: co mówią pacjenci?47 osób dodało swoją opinię. Michalina Jasiak-Zatońska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Michalina Jasiak-Zatońska?Michalina Jasiak-Zatońska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.