lek. dent.
Monika Marut
Stomatolog,
Stomatolog dziecięcy
więcej
Wrocław 1 adres
Nr PWZ: 7563911
340 opiniiMoje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna (opis) • Od 100 zł
Leczenie próchnicy (opis) • Od 250 zł
Leczenie w sedacji wziewnej (opis) • Od 350 zł +6 więcej
Ekstrakcja zęba (opis) • Od 350 zł
Konsultacja Lekarze dla Ukrainy / Консультація Лікарі для України (opis) • Od 100 zł
Leczenie kanałowe (opis) • Od 200 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja stomatologiczna
Leczenie próchnicy
Leczenie w sedacji wziewnej
Ekstrakcja zęba
Konsultacja Lekarze dla Ukrainy / Консультація Лікарі для України
+ 4 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
340 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Wszystkie opinie
B.K.
Ostatnio rozbolał mnie ząb, ból nasilał się z dnia na dzień. Zadzwoniłam i poprosiłam, czy mogłabym być przyjęta do doktor Marut (jestem jej pacjentką od kilku lat). Pani na recepcji zaoferowała mi wizytę u innego lekarza następnego dnia. Tego samego dnia zwolniła się wizyta u doktor Marut - informację dostałam ze znanylekarz.pl. Zapisałam się przez znanylekarz.pl i zadzwoniłam, że będę na tej wizycie. Po moim telefonie Pani asystentka (mówiąca ze wschodnim akcentem), poinformowała mnie, że nie mają już miejsca, żeby mnie przyjąć, że mają opóźnienie i nie zostanę przyjęta, bo nie chcą z Panią doktor aby inni pacjenci czekali i anulowała moją wizytę na znanylekarz.pl. Prosiłam i tłumaczyłam, że jestem z bólem i mogę poczekać ile trzeba. Niestety usłyszałam taką samą odpowiedź.
Bardzo mi przykro, że musiałam się z zmierzyć z taką sytuacją jako kilkuletnia pacjentka Pani doktor Marut i dziś już nikomu nie polecę tego gabinetu.
lek. dent. Monika Marut
Szanowna Pani, Przykro mi, że nie przedstawia Pani sytuacji zgodnie z rzeczywistością. Przy pierwszym kontakcie z gabinetem i po potwierdzeniu przez Panią, że nie jest to stan nagły, co wyraźnie zaznacza Pani w swojej opinii, została zaproponowana najbliższa możliwa wizyta, dzień później o 10:00. Asystentka przekazała, że w dniu, w którym Pani dzwoniła w gabinecie miało miejsce znaczne opóźnienie ponieważ trafiły do nas poza umówionymi pacjentami trzy dodatkowe osoby właśnie ze stanem nagłym w tym dziecko po wypadku. Każdy z pacjentów wymagał natychmiastowej pomocy. Wolny termin, który pojawił się nagle w kalendarzu wynikał z tego, że asystentki informowały pacjentów z grafika o znacznym opóźnieniu wynikającym z opisanych wcześniej zdarzeń. Ci co mogli, rozumiejąc sytuację przenieśli wizytę na inny dzień. Asystentka próbowała Pani wytłumaczyć sytuację i brak możliwości przyjęcia w tym samym dniu. Także ja napisałam do Pani informację o tym co się wydarzyło. Niestety nie jestem w stanie przyjmować 24h/dobę i każdej ilości pacjentów. Stomatolog też ma granice wytrzymałości i musi dbać o bezpieczeństwo pacjentów. Bardzo przykro mi też jest jak czytam to co Pani napisała: asystentka „mówiąca ze wschodnim akcentem”. Co do tej sytuacji ma „wschodni akcent”? Wszystkie moje Asystentki mają właściwe wykształcenie i są wysokiej jakości specjalistkami. Zatrudniam oprócz tych, które mają polski akcent także te, które uciekły przed bombardowaniem swoich domów. I każdą z Nich ja i mój Zespół traktujemy z najwyższym szacunkiem. Nie zwracając uwagi na to jaki mają akcent. To bardzo przykra i krzywdząca uwaga. Z poważaniem MM
Ania
Pierwsza wizyta z synkiem (4 lata) przeprowadzona profesjonalnie i co najważniejsze skutecznie :) Obie Panie mają bardzo dobry kontakt z dzieckiem :) Pani Ania wszystko dokładnie wytłumaczyła synowi jeszcze przed gabinetem dzięki czemu chętnie wszedł do środka i współpracował. Pani Doktor udało się zrobić ząbka szybko i bez problemu. Kolejna wizyta umówiona.
Zuzia
To była pierwsza wizyta stomatologiczna naszej córki, w gabinecie panowała świetna atmosfera, fachowo przeprowadzone badanie, na pewno wrócimy
Polecamy
Aleksandra Bieniada
To była nasza pierwsza wizyta i nie ostatnia. Wszystko bardzo szczegółowo wyjaśnione, wspaniałe podejście do małego pacjenta i uśmiech, który dodawał otuchy mojej córce podczas wizyty. Bardzo dziękujemy i do zobaczenia na kolejnych wizytach.
JS
Jak zawsze profesjonalne podejście do pacjenta, pełne ciepła i zaangażowania, wyczerpujące odpowiedzi na pytania. Bardzo polecam.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Monika Marut?Monika Marut to stomatolog, stomatolog dziecięcy. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Monika Marut oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, leczenie kanałowe, Konsultacja Lekarze dla Ukrainy / Консультація Лікарі для України, pakiet higienizacyjny, Leczenie w sedacji wziewnej, przegląd stomatologiczny + plan leczenia, leczenie próchnicy, ekstrakcja zęba, protezy.
-
Gdzie Monika Marut ma swój gabinet?Monika Marut przyjmuje pod adresem:
- ul. Królewiecka 147 A Wrocław
-
Czy Monika Marut przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Monika Marut nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Monika Marut akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Monika Marut to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
Jak Monika Marut umawia wizyty?Monika Marut używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Monika Marut?Monika Marut może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Monika Marut: co mówią pacjenci?340 osób dodało swoją opinię. Monika Marut ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Monika Marut?Monika Marut nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.