Logo
RTG Life Institute

Grzybowska 43a U10, 00-855 Warszawa

ZRÓB SZYBKO RTG W WARSZAWIE
- Pełen zakres zdjęć RTG
- Doświadczony zespół
- Najnowocześniejszy sprzęt

07/09/2023

Moje doświadczenie

RTG Life Medical Center - jedna z najnowocześniejszych prywatnych placówek medycznych w Polsce o specjalizacji w diagnostyce obrazowej. Nasza misja to zapewnienie pacjentom najwyższej jakości usług medycznych. Wykwalifikowany zespół techników radiologów dba o precyzję i profesjonalizm wyników badań. Jesteśmy tu dla Ciebie, dostępni nie tylko w standardowych godzinach, ale także w weekendy, aby zagwarantować Ci bezproblemowe umówienie się na badanie. Nasz ośrodek znajduje się w dogodnej lokalizacji w centrum Warszawy, co ułatwia dojazd zarówno komunikacją miejską, jak i samochodem. Skontaktuj się z nami i umów się na badania w Life Medical Center. Twój zdrowy styl życia zaczyna się tutaj.

Zapraszamy do na naszej stronię, w celu uzyskania szczegółowy informacji

знімки верхніх кінцівок, нижніх кінцівок, таза , грудної клітки , знімки черепа , знімки хребта

X-rays of the upper extremities, images of the lower extremities, pelvic images, chest X-rays, skull images, images of the spine
więcej

Adres


Środki bezpieczeństwa w tym gabinecie

Pokaż

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w każdym wieku
Gotówka, Karta płatnicza, Blik
22 273..... Pokaż numer


NIP

5272836643

Adres firmy

Grzybowska 43A lok. U8, Warszawa

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

RTG

Od 110 zł

Badanie RTG

Od 110 zł

RTG barku

110 zł

RTG czaszki

110 zł

RTG dłoni

110 zł

+ 35 usług

W jaki sposób ustalane są ceny?

9 opinii pacjentów

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej
A
Weryfikacja wizyty
Lokalizacja: LIFE Medical Center Inny

Byłam strasznie niezadowolona z wizyty w klinice. Znalazłam klinikę w Internecie i zapoznałam się. Potrzebowałem prześwietlenia nosa. Na stronie internetowej wskazano, że wydano płytę i krótki opis od lekarza. Nie uprzedzono mnie, że nie otrzymam opisu, wręczono mi jedynie dysk. Podczas kontroli w recepcji kazano mi czekać 10 dni roboczych na opis. Wynik był mi potrzebny jak najszybciej, gdyż wiązałoby się to z koniecznością skontaktowania się z lekarzem w celu dalszego leczenia. Przyszedłem do kliniki i zapłaciłem znaczną kwotę, a w zasadzie nic nie dostałem. Po co Ci dysk, skoro nie wszystkie komputery są w nie wyposażone i wielu lekarzy ich nie ma. Teraz muszę czekać 10 dni i nie wiem co mi jest, bo lekarz jest na urlopie i nikt inny nie może mi nic powiedzieć. Koszt płyty bez opisu kosztował mnie 110 zł. Jestem ogromnie niezadowolony z takiego podejścia do ludzi, i to za ogromne pieniądze!!!

LIFE Medical Center

Szanowna Pani Laryionava,

Dziękuję za rozmowę telefoniczną. Jako właścicielka kliniki priorytetowo traktuję zrozumienie doświadczeń każdego pacjenta. Pomaga nam to zidentyfikować obszary do poprawy i, w razie potrzeby, jak w Pani przypadku, zapewnić odpowiedni kontekst dotyczący konkretnych sytuacji. Aby zapewnić jasność, odpowiedź przygotowałam w języku angielskim, ponieważ nasza rozmowa odbyła się w tym języku.

Cieszę się, że otrzymała Pani wszystkie informacje (opis) od naszego zespołu w ciągu 24 godzin od wykonania badania RTG. Informujemy pacjentów, że przygotowanie opisu może zająć do 10 dni, ponieważ jest to standardowy czas oczekiwania. Zawsze jednak staramy się dostarczyć wyniki jak najszybciej, co miało miejsce w Pani przypadku.

Jeśli chodzi o płytę CD z wynikami badania, jest to standardowa praktyka w naszej klinice i część usługi, za którą Państwo płacą. Uważamy, że ważne jest, aby pacjenci mieli dostęp do pełnej dokumentacji medycznej na przyszłość, czy to w przypadku zmiany miejsca zamieszkania, czy w innych celach medycznych. Ponadto lekarze prowadzący często chcą osobiście przejrzeć wyniki badań. Chociaż polegają na opisie, dokładni lekarze preferują ocenę wyników osobiście, ponieważ to oni biorą pełną odpowiedzialność za opiekę nad pacjentem. W naszej klinice każdy z naszych lekarzy zapoznaje się z opisem, ale również samodzielnie przegląda wyniki badań, aby w pełni zrozumieć kontekst zdrowotny pacjenta.

Odnośnie informacji na Znany Lekarz, wiemy, że niedawne aktualizacje systemu Znany Lekarz usunęły pewne dane z naszego profilu. Skontaktowaliśmy się z platformą Znany Lekarz, aby jak najszybciej przywrócić te informacje, co zapewni pacjentom pełen wgląd w oferowane usługi przed wizytą. Podobnie jak Pani, rozumiemy znaczenie przejrzystości w kwestii usług i kosztów.

Jeszcze raz cieszę się, że otrzymała Pani wyniki w ciągu 24 godzin i, jak wspomniała Pani podczas rozmowy, że wszystko jest „OK”. Dzięki Pani opinii podejmiemy natychmiastowe działania, aby wszystkie kluczowe informacje były ponownie dostępne na Znany Lekarz, zapobiegając podobnym nieporozumieniom w przyszłości.

Życzę Pani dużo zdrowia i pomyślności.

Z poważaniem,
A Jakubowski

Dear Mrs. Laryionava,

Thank you for taking the time to speak with me over the phone. As the owner of the clinic, it is my priority to ensure that we understand each patient's experience. This helps us identify areas for improvement and, when appropriate, as with your situation provide context for specific situations. To ensure clarity, I am providing my response in English, as our conversation was conducted in this language.

I am pleased to confirm that you received all the information (your opis) from our team within 24 hours of your RTG exam. While we communicate to patients that preparing an opis can take up to 10 days—this being a standard timeframe—we always strive to deliver results as quickly as possible. Your case is a great example of this effort.

Regarding the CD of your test results: this is a standard practice at our clinic and part of the service you have paid for. We believe it is important for patients to have access to their complete medical records for future reference, whether for relocation or other medical needs. Additionally, prescribing doctors often want to review the results firsthand. While they rely on the opis, thorough doctors prefer to assess the results directly, as they take ultimate responsibility for patient care. In our clinic, all doctors review the opis , however also review the results themselves as they have full context of the patient’s health history.

Regarding the information shared on Znany Lekarz, we acknowledge that recent system upgrades by Znany Lekarz removed certain details from our profile. We have reached out to Znany Lekarz to restore this information as soon as possible, ensuring that patients are well-informed about our services in advance of their visits. Like you, we understand the importance of transparency regarding the services patients receive and the associated costs.

Once again, I am glad that you received your results within 24 hours and, as you mentioned during our call, that everything is "OK." Thanks to your feedback, we will take immediate action to ensure all critical details are accessible on Znany Lekarz, preventing similar misunderstandings for future patients.

Wishing you good health and well-being.

Best regards,
A Jakubowski


A
Weryfikacja wizyty
Lokalizacja: LIFE Medical Center

długa kolejka, brak komunikacji, opóznienie, mimo ze lekarz od rtg czekał na pacjenta to rejestracja przez 30 minut nie miała czasu przekazać karty i zaprosić do gabinetu, pomimo ze stal pusty, miejsce spowodowało niechęć

Z
Weryfikacja wizyty
Lokalizacja: LIFE Medical Center

The location is great, the clinics looks very modern. The staff were also great and attentive.

LIFE Medical Center

Dear Zoia - thank you for taking the time to share your opinion. On behalf of the staff - we are wishing you all the best!

M
Numer telefonu zweryfikowany
Lokalizacja: LIFE Medical Center badanie RTG

Wizyta przebiegła sprawnie, mogłam zobaczyć lekarza, zrobić prześwietlenie i wrócić do lekarza. Bardzo wygodnie. Wyniki były natychmiastowe. Dziekuje.

LIFE Medical Center

Szanowna Pani Marzeno, Cieszymy się, że zespół mógł Pani pomóc i spełnić Pani potrzeby.
Z poważaniem - Zespół LIFE

V
Weryfikacja wizyty
Lokalizacja: LIFE Medical Center badanie RTG

Wszystko jest bardzo dobre,Miły i sympatyczny lekarz.

LIFE Medical Center

Szanowna Pani Wiktorio, w imieniu naszych lekarzy dziękuję Pani za poświęcenie czasu na podzielenie się swoją opinią.
Z poważaniem, Zespół LIFE

M
Weryfikacja wizyty
Lokalizacja: LIFE Medical Center

Od 9 lipca do tej pory (miesiąc) nie dostałem opisu badania. Kilkukrotnie dzwoniłem i byłem zapewniany o tym, że zaraz dostanę opis. Potrzebowałem go szybko, ponieważ chciałem się skonsultować z ortopedą przed wakacjami. Nie udało się go dostać przez miesiąc. Robiłem już wcześniej rtg w innych miejscach i tam nie dość że dostałem płytkę ze zdjęciem od razu po badaniu (tu nic takiego nie mam) to opis badania był w przeciągu 2-3 dni. Nie polecam, szkoda czasu.

A
Weryfikacja wizyty
Lokalizacja: LIFE Medical Center

1. Trzykrotna zmiany ceny RTG
2. Czas wykonania opisu RTG do 10 dni, jest jeden lekarz, który wykonuje opis.
3. O czasie wykonania opisu dowiedziałem się po wykonaniu usługi.
4. Pani technik wykonująca usługę wykazała się dużym zaangażowaniem
5. Możliwość otrzymania kuponu zniżkowego w wysokości 50 PLN za opinię o firmie na portalu ZnanyLekarz - nie skorzystałem.

LIFE Medical Center

Drogi A -

Dziękuję za rozmowę telefoniczną. Doceniam możliwość zrozumienia Pana doświadczenia, dzięki któremu wyciągnęliśmy wnioski i będziemy mogli się uczyć. Jak rozmawialiśmy - często problemy wynikają z nieporozumień. W wyniku Pana doświadczenia podjęliśmy kroki mające na celu poprawę komunikacji z pacjentami;

1) Trzykrotna zmiana ceny RTG

Biorąc pod uwagę, że skierowanie, które otrzymał Pan od lekarza spoza naszej kliniki nie było jasne, nasi technicy skonsultowali się z naszymi lekarzami, aby uzyskać dalsze wyjaśnienia. Zmiana skierowania pozwoliła na wykonanie mniejszej liczby projekcji, co skutkowało niższymi kosztami dla Pana, bez wpływu na wymaganą diagnozę.

2) Czas wykonania opisu RTG do 10 dni, jest jeden lekarz, który wykonuje opis.

Dodaliśmy tę informację na stronę "Znany Lekarz", aby pacjenci mieli tę informację wcześniej. Istnieje możliwość skorzystania z opcji 'CITO' (szybszej). Cieszymy się, że udało nam się to w Pana przypadku. Jeśli chodzi o personel - możemy z dumą (i pokorą) powiedzieć, że mamy kilku "światowej klasy" radiologów w zespole, ale jak wszyscy ludzie, zasługują na wakacje co oznacza, że od czasu do czasu mamy mniej personelu - szczególnie w okresie wakacyjnym.

3) O czasie wykonania opisu dowiedziałem się po wykonaniu usługi.

Podjęliśmy dwa kroki, aby poprawić komunikację na przyszłość I) dodaliśmy tę informację na stronę "Znany Lekarz", aby pacjenci byli świadomi podczas rezerwacji wizyt II) nasz zespół recepcji będzie wzmacniał tę wiadomość przed płatnością i realizacją usług.

4) Pani technik wykonująca usługę wykazała się dużym zaangażowaniem.

Tak - jesteśmy bardzo dumni z naszego zespołu techników, którzy ściśle współpracują z naszymi lekarzami - cieszymy się, że również Pan doświadczył ich zaangażowania i kompetencji.

5) Możliwość otrzymania kuponu zniżkowego w wysokości 50 PLN za opinię o firmie na portalu ZnanyLekarz - nie skorzystałem.

Doceniamy, że podzielił się Pan z nami opinią. Na pewno wiele się nauczyliśmy i mamy nadzieję, że Pan również czuje, że otrzymał Pan wysokiej jakości opiekę medyczną (i dalszą obsługę), do której nasz zespół dąży, przychodząc do kliniki każdego dnia.
Jak Pan wie, jesteśmy gotowi pomóc Panu w dalszej drodze do zdrowia.

Życzymy przede wszystkim zdrowia!

Z najcieplejszymi pozdrowieniami
A Jakubowski
Współzałożyciel LIFE Healthcare Networ

B
Weryfikacja wizyty
Lokalizacja: LIFE Medical Center badanie RTG

Obsługa na recepcji fatalna. Opieszałość i niechęć do pomocy. "Może se Pan lekarza poprosić".

LIFE Medical Center

Drogi BK,

Dziękuję za Pana opinię. Jak zawsze, razem z kierownikiem recepcji przeanalizowaliśmy Pana opinię.

Ponieważ nie podałeś swojego nazwiska, nie mogłam do Ciebie zadzwonić, a chętnie bym z Panem porozmawiała, aby zrozumieć Pańskie odczucia i wyciągnąć z nich wnioski. W końcu opinie są pomocne, gdy prowadzą do czegoś pozytywnego, prawda?

Przykro mi, że Pana doświadczenie nie spełniło oczekiwań. Mogę zapewnić, że każdy członek naszego zespołu budzi się każdego ranka z zamiarem jak najlepszego obsługiwania naszych pacjentów. Jesteśmy tylko ludźmi i, jak pokazało Pana doświadczenie, zawsze jest miejsce na poprawę.

Ponieważ Pana opinia nie zawierała szczegółów, pozwól, że podzielę się sytuacjami, które czasami mogą prowadzić do nieporozumień. Zdarza się, że pacjenci mają prośby, których zespół recepcji nie może zrealizować. Na przykład, podczas wykonywania RTG, oryginalne skierowanie musi pozostać w klinice (wymóg określony przez Ministerstwo Zdrowia). Czasami pacjenci proszą o zwrot oryginalnego skierowania. Możemy zaoferować kopię lub skan. Jak możesz sobie wyobrazić, może to tworzyć napięcie, gdy zespół recepcji jest proszony o wykonanie czegoś, czego nie może.

Stworzyliśmy tę klinikę, aby służyć pacjentom i pomagać im w ich potrzebach zdrowotnych. Jesteśmy również kulturą uczącą się; jeśli jest coś, co możemy zrobić lepiej, zawsze chętnie słuchamy i uczymy się.

Jeśli mogę skromnie zasugerować, następnym razem, gdy będziesz chciał zostawić opinię, pomocne byłaby informacja, co mogłoby spełnić Pana oczekiwania oraz podpisanie się, aby można było podjąć konkretne działania.

Jeszcze raz dziękuję za poświęcenie czasu na podzielenie się swoimi doświadczeniami. Wierzymy, że wyciągnęliśmy z nich wnioski i już podjęliśmy kilka kroków. Dziękujemy za pomoc w ciągłym doskonaleniu.

Życząc przede wszystkim zdrowia,
Serdecznie pozdrawiam
A. Jakubowski
Współzałożyciel LIFE Healthcare Network

M
Weryfikacja wizyty
Lokalizacja: LIFE Medical Center

Cena zagadka inna niż na stronie bez wyjaśnień. Podana cena za RTG jest 110 zł
Zapłaciłem 280 zł cena kosmos.

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania