Moje doświadczenie
Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja diabetologiczna (opis) • Od 319 zł
Konsultacja telefoniczna - Diabetolog (opis) • Od 189 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
20 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Marta
Dzięki doktorowi jestem zdrowsza i szczuplejsza, tyle miesięcy i lat zmagania się z chorobami i nadwaga, teraz jestem szczuplejsza i zdrowsza! Tą wizytą zmieniła moje życie na lepsze..
KW
Idąc na wizytę do Pana dr Sławomira Badurka wiedziałam, że idę do bardzo dobrego specjalisty. Swoją opinię podtrzymuję! Wizyta przebiegła w miłej atmosferze, a ja uzyskałam wiele cennych wskazówek odnośnie dalszego leczenia.
Z.G.
Pragnę złożyć najserdeczniejsze podziękowania i wyrazić głęboką wdzięczność Panu Doktorowi za trwającą od wielu lat troskliwą opiekę nad moją mamą, dzięki której zbliża się ona do 100 lat. Jednocześnie dziękuję za kapitalne decyzje i także super opiekę, które z kolei mnie doprowadziły do zdrowia. To wszystko spowodowało, że wróciła radość życia i ponownie pojawiły się w nim nowe cele.
Stokrotne dzięki Panie Doktorze!! Po prostu miałem szczęście, że trafiłem z mamą na Pana, osobę, której zależy na zdrowiu pacjenta.
mariusz
Skuszony opinią innych umówiłem się na konsultacje u tego lekarza. I był to pierwszy i ostatni raz. Podczas 4 minutowej (!) konsultacji nie dowiedziałem się nic, wyprosiłem tylko receptę na kończące się leki. Lekarz nie spoglądając w historie choroby podczas tych 4 minut zmienił dawkowanie obecnie przyjmowanych leków bez informowania mnie o tym. Radzę omijać tego pana szerokim łukiem
dr n. med. Sławomir Badurek
Zamieszczona opinia na temat konsultacji u mnie jest od A do Z nieprawdziwa. Korzystający z moich usług wiedzą, że zawsze udzielam szczegółowych, sformułowanych w zrozumiały sposób wyjaśnień. Każdorazowo, jeszcze przed rozmową z pacjentem, zapoznaję się z kluczowymi danymi z historii choroby. Dokumentacja elektroniczna daje takie możliwości i ja z tego korzystam. Trwa to nieraz znacznie dłużej niż sama rozmowa z pacjentem. To, że pacjent tego nie widzi, nie uprawnia do wypisywania nieprawdziwych informacji o tym, że „lekarz nie spoglądał w historię choroby”. W każdym przypadku pacjent otrzymuje zalecenia w formie pisemnej. Jeśli ktoś pisze, że „nie dowiedział się nic” albo nie otrzymał informacji na temat dawkowania leku, to najprawdopodobniej nie zapoznał się z otrzymanymi pisemnymi zaleceniami, a wcześniej ich nie wysłuchał. Nie trzeba też u mnie niczego wypraszać. Lubię swoją pracę i chętnie pomagam pacjentom. Uważam zamieszczoną opinię za wysoce krzywdzącą, a wezwanie do niekorzystania z moich usług za poważne nadużycie.
Zuzanna
Z całego serduszka mogę polecić Pana doktora, naprawdę czuć że jest się w dobrych rękach. Pozdrawiam
Dorota O
Wizyta u Pana doktora Badurka miała dla mnie ogromne znaczenie ponieważ doktor jest specjalistą w dziedzinach które związane są z moimi chorobami. Profesjonalizm i opanowanie to atuty tego lekarza. Uzyskałam wyczerpujące informacje na tematy które mnie interesowały i wyszłam z gabinetu uspokojona i świadoma co mam robić dalej. Dziękuję bardzo panie doktorze.
Paulina Rumińska
Bardzo dobry diabetolog , wszystko wytłumaczone tak ,aby było jak najbardziej zrozumiałe, rozwiane wątpliwości , cierpliwość i zaangażowanie . Polecam .
Ewelina
Pan Doktor jest zaangażowany, uważnie słucha i dokładnie wyjaśnia wszelkie wątpliwości. Otrzymałam konkretne i wyczerpujące odpowiedzi na pytania oraz dalsze zalecenia. Bardzo profesjonalny i empatyczny lekarz. Szeroka wiedza, wnikliwie przeprowadzony wywiad, wspaniałe podejście do pacjenta.
hj
Niestety musiałam jechać do nefrologa do Bydgoszczy. Tam zbadano mnie, osłuchano, zmierzono ciśnienie. Na podstawie badan krwi od 04-09.2022r. i wielkości ciśnienia wdrożono leki. Nie jest to 4 stadium niewydolności nerek tylko trzecie stadium przewlekłej choroby nerek. Wszystkie dane wpisano szczegółowo w kartę pacjenta i otrzymałam jej wydruk. Pojechałam bez szans na normalne życie , wróciłam z szansą .
Irena
Bardzo rzeczowe wyjaśnienie dotyczące przyczyn obecnego stanu zdrowia oraz konkretne wskazówki do dalszego postępowania.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Sławomir Badurek?Sławomir Badurek to diabetolog, internista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Sławomir Badurek oferuje usługi takie jak: konsultacja diabetologiczna, Konsultacja telefoniczna - Diabetolog.
-
Gdzie Sławomir Badurek ma swój gabinet?Sławomir Badurek przyjmuje pod adresem:
- Św. Józefa 53/59 Toruń
- Toruń
- Tadeusza Kościuszki 71 Toruń
- ul. Mohna 52/54 Toruń
- ul. Kościuszki 71 Toruń
-
Czy Sławomir Badurek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Sławomir Badurek nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Sławomir Badurek akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Sławomir Badurek to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Sławomir Badurek?Języki, których używa Sławomir Badurek to angielski, polski.
-
Jak Sławomir Badurek umawia wizyty?Sławomir Badurek używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Sławomir Badurek?Obecnie Sławomir Badurek nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Sławomir Badurek: co mówią pacjenci?20 osób dodało swoją opinię. Sławomir Badurek ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Sławomir Badurek?Sławomir Badurek nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.