Moje doświadczenie
Przyjmuję tylko Pacjentów pełnoletnich.
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 250 zł
Konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta) (opis) • 400 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 250 zł
Konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta) (opis) • 400 zł
NIP
Adres firmy
50 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Ewa
Spokojnie i ze zrozumieniem Pan doktor wszystko wyjaśnił.
Łukasz Anioł Domański
Doktor wyrażał chęć zaangażowania w postawieniu diagnozy
Karolina
Dr Kęsek wykazał się dużą chęcią pomocy, mimo niestandardowego tematu wizyty. Mam jasność co do planu leczenia i postępowania, mimo, że sama diagnostyka jest procesem długotrwałym. Sama wizyta przebiega sprawnie.
Marzena
Oprócz fachowego badania neurologicznego,pan dr Tomasz Kęsek to miły człowiek,dla mnie to ważne.
Pacjent
Lekarz podczas badania najpierw przeprowadził dokładny wywiad, następnie przejrzał szczegółowo moją dokumentację. Następnie przeszedł do badania. Później wyjaśnił szczegółowo co mam robić dalej. Lekarz jest podczas wizyty konkretny, miły. Pacjent czuje się zaopiekowany. Polecam tego Lekarza.
Maciej M
Lekarz empatyczny, rzeczowy, dokładny w badaniu. Jestem w trakcie diagnozy.
J.L.
Lekarz dokładnie przejrzał przedstawioną dokumentację medyczną, przeprowadził podstawowe badania neurologiczne i wykluczył podejrzewane przeze mnie choroby. Pan Doktor bardzo miły w kontakcie, z wzorowym podejściem do pacjenta.
Anna W.
Jestem bardzo zadowolona z wizyty u Pana dr Tomasza. Zawsze miły, dokładnie wszystko objaśnia. To moja kolejna wizyta i będę wracać.
Zdzisław
Bardzo dobry lekarz. Pan Doktor bardzo rzeczowo mnie przebadał i wyjaśnił mi moją chorobę.
Ewa
Odbyłam drugą wizytę u Pana Doktora, który przeanalizował badania wykonane od ostatniej wizyty. Ustalił dalszą diagnozę, wyjaśnił szczegółowo dalszy plan działania i poinstruował mnie dokładnie odnośnie postępowania. Wizyta odbyła się punktualnie, z pełnym zaangażowaniem Pana Doktora, profesjonalnie. Serdecznie Wszystkim polecam.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Tomasz Kęsek?Tomasz Kęsek to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Tomasz Kęsek oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna, konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta).
-
Gdzie Tomasz Kęsek ma swój gabinet?Tomasz Kęsek przyjmuje pod adresem:
- Leona Petrażyckiego 99 Kraków
- Rynek Podgórski 14 Kraków
-
Czy Tomasz Kęsek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Tomasz Kęsek nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Tomasz Kęsek akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Tomasz Kęsek to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Tomasz Kęsek?Języki, których używa Tomasz Kęsek to angielski, niemiecki, polski.
-
Jak Tomasz Kęsek umawia wizyty?Tomasz Kęsek używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Tomasz Kęsek?Obecnie Tomasz Kęsek nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Tomasz Kęsek: co mówią pacjenci?50 osób dodało swoją opinię. Tomasz Kęsek ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Tomasz Kęsek?Tomasz Kęsek nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Neurolodzy z Allianz w Krakowie
Neurolodzy z Signal Iduna w Krakowie
Neurolodzy z Medicover w Krakowie
Neurolodzy z TU Zdrowie w Krakowie
Neurolodzy z LUX MED w Krakowie
Neurolodzy z Compensa w Krakowie
Neurolodzy z POLMED w Krakowie
Neurolodzy z SKOK Asekuracja w Krakowie
Neurolodzy z INTER Polska w Krakowie
Neurolodzy z Centrum Medyczne Puławska w Krakowie
Neurolodzy z PZU Zdrowie w Krakowie
Neurolodzy z Medica Polska w Krakowie
Więcej (7)