Moje doświadczenie
Jestem magistrem psychologii po Wydziale Filozoficznym UJ.
Ukończyłam Szkołę Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Ubiegam się o Certyfikat Psychoterapeuty.
Ukończyłam czteroletni kurs Psychoterapii Uzależnień i Współuzależnienia w nurcie poznawczo-behawioralnym. Uzyskałam Certyfikat Specjalisty Psychoterapii Uzależnień.
Mam ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami osobowości, nastroju, lękowymi, PTSD, uzależnionymi od alkoholu oraz będącymi ofiarami przemocy. Pracuję pod stałą superwizją. Jestem członkiem Krakowskiego Stowarzyszenia Terapeutów Uzależnień i Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej.
W mojej pracy terapeutycznej staram się dostosować metodę pracy do potrzeb pacjenta. Pracuję pod stałą superwizją.
Pracuję z osobami dorosłymi.
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna • 180 zł
Psychoterapia • 180 zł
Psychoterapia indywidualna • 180 zł +3 więcej
Interwencja kryzysowa • 180 zł
Poradnictwo psychologiczne • 180 zł
Psychoedukacja • 180 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna • 180 zł
Psychoterapia • 180 zł
Psychoterapia indywidualna • 180 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 150 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto, Blik
Proszę o dokonanie płatności w dniu zaplanowanej wizyty, po spotkaniu, na numer rachunku bankowego w Mbank 18 **** **** **** **** **** **** (nr telefonu ********* dla płatności typu BLIK).
Zgodnie z zasadami portalu ZnanyLekarz:
1. Odwołanie Konsultacji online, nie uczestniczenie w Konsultacji online przez Pacjenta lub późne przybycie na Konsultację online przez Pacjenta
Pacjent może odwołać Konsultację online do 12 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia. W celu odwołania Konsultacji online, Pacjent może użyć linka wysłanego przez Profesjonalistę lub może odwołać Konsultację online za pomocą Serwisu. Opłaty za Konsultację online zapłacone przez Pacjenta z góry zostaną w takim przypadku zwrócone przez Profesjonalistę, przy czym zwrot powinien nastąpić w terminie 14 dni od dnia odwołania Konsultacji online. Opłata zostanie zwrócona przez Profesjonalistę taką samą metodą, jaką użył Pacjent do uiszczenia opłaty za Konsultację online chyba, że Pacjent i Profesjonalista ustalą inaczej. Profesjonalista upoważniony jest do zatrzymania nie więcej niż 5% wysokości opłaty stanowiącej koszty dokonania zwrotu.
W przypadku, gdy (i) Pacjent odwoła Konsultację online na mniej niż 12 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia, (ii) Pacjent nie uczestniczy w Konsultacji online lub (iii) Pacjent spóźnia się do Konsultację online co najmniej 10 minut, Konsultacja zostanie odwołana. Profesjonalista zachowuje prawo do:
Profesjonalista zachowuje prawo do pobrania wszelkich należnych za Konsultację online opłat, co oznacza, że Pacjent jest zobowiązany do ich uiszczenia na rzecz Profesjonalisty,
Pacjent nie otrzyma zwrotu zapłaconej z góry opłaty za Konsultację online.
2. Odwołanie Konsultacji online, nie uczestniczenie w Konsultacji online przez Profesjonalistę lub późne przybycie na Konsultację online przez Profesjonalistę
W przypadku, gdy (i) Profesjonalista odwoła Konsultację online, (ii) nie uczestniczy w Konsultacji online lub (iii) spóźnia się co najmniej 60 minut w Konsultacji online, opłaty uiszczone przez Pacjenta z góry zostaną zwrócone przez Profesjonalistę, w terminie 14 dni od dnia odwołania Konsultacji online. Opłata zostanie zwrócona przez Profesjonalistę taką samą metodą, jaką użył Pacjent do uiszczenia opłaty za Konsultację online chyba, że Pacjent i Profesjonalista ustalą inaczej.
Pacjent nie ma jednak prawa do otrzymania zwrotu opłaty, jeżeli (i) odwołanie Konsultacji online, (ii) nieuczestniczenie w Konsultacji online lub (iii) spóźnienie Profesjonalisty było uzgodnione z Pacjentem
.
3. Zasady dodatkowe
W przypadku wystąpienia innych sytuacji niż opisanych w pkt 1 i 2, Pacjent nie będzie uprawniony do otrzymania zwrotu Opłat zapłaconych za Konsultację online.
Pacjent musi zwrócić się bezpośrednio do Profesjonalisty o zwrot wszelkich opłat. ZnanyLekarz nie jest adresatem żądania zwrotu opłat.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub reklamacji związanych ze zwrotami opłat, Pacjent musi skontaktować się bezpośrednio z Profesjonalistą.
W przypadku nadużycia postanowień Polityk (np. w celu otrzymania nieuprawnionego zwrotu opłaty), zwrot opłaty nie będzie dokonany.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
My own video communicator:
Zuzanna Jończy <************************>
21:57 (16 minut temu)
do mnie
Proszę o zainstalowanie komunikatora Zoom (https://zoom.us). Pobieranie z linka i instalacja w zależności od urządzenia.
Komputer z systemem Windows:
https://zoom.us/client/latest/ZoomInstaller.exe
Komputer Apple „ZOOM Client Meeting” (pierwszy przycisk z góry):
https://zoom.us/download
IPhone lub IPad należy wyszukać i ściągnąć z App Store „ZOOM Cloud Meating”
System Android telefon lub tablet należy w sklepie Play wyszukać i ściągnąć program „ZOOM Cloud Meating”.
Link do spotkania wysyłam około 5 minut przed planowaną sesją on-line w formie adresu URL na podany podczas rejestracji numer telefonu i adres mailowy. Punktualnie o umówionej godzinie spotkania proszę o dołączenie do spotkania z wysłanego linka.
Przed konsultacją proszę się upewnić, że kamera i mikrofon działają (można to zrobić np. w programie Skype). Proszę też o sprawdzenie łącza internetowego i znalezienie prywatnej przestrzeni czas trwania połączenia.
Phone consultation:
Proszę o dodanie mojego numeru telefonu (*********) i zorganizowanie przestrzeni do swobodnej rozmowy na czas trwania sesji - 50 minut. Punktualnie o zaplanowanej godzinie spotkania zadzwonię na podany przy rejestracji numer telefonu.* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
4 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Twoje konto zostało usunięte
Pani Zuzanna bardzo profesjonalnie podeszła do problemu z jakim się do niej zgłosiłam. Przeprowadziła staranny wywiad, by znaleźć źródło i przyczynę problemu.
k.pierozakk
Współpraca z Panią Zuzanną pomogła mi znaleźć sedno mojego problemu i nauczyć się sobie z nim radzić. Podczas naszych spotkań panowała spokojna atmosfera, dzięki czemu nie miałam problemu ze szczerą rozmową. Diagnozy nie były mi narzucane - sama miałam szansę zastanowić się i zrozumieć źródło moich trudności. Jestem bardzo wdzięczna za pomoc i profesjonalne podejście.
Serdecznie pozdrawiam!
Honorata
Pani Zuzanna jest kompetentnym lekarzem. W sposób rzetelny próbuje znaleźć rozwiązania na przedstawiony problem. Podczas wizyty poczułam się zrozumiana i wysłuchana. Udzielona porada pomogła mi w moich codziennych zmaganiach i nakreśliła dalszy sposób postępowania. Każdy, kto nie szuka pomocy u psychologa czy też terapeuty-polecam Panią Zuzzanę Jończy.
natalia.szybut
Podczas naszych spotkań Pani Zuzanna pomogła mi poradzić sobie z wieloma problemami, a przede wszystkim zrozumieć je.
Jest profesjonalną terapeutką, potrafi stworzyć więź z pacjentem nie naruszając jego strefy komfortu, co dla mnie jako osoby z ograniczonym zaufaniem do ludzi było szczególnie trudne.
Mogę z czystym sercem polecić Panią Zuzannę jako osobę potrafiącą wskazać kierunek i towarzyszyć pacjentowi w owocnej pracy nad sobą.
Odpowiedzi na pytania
9 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Coraz częściej mam myśli samobójcze, kiedyś byłam pewna że tego nie zrobię, niestety teraz nie mogę tak powiedzeć. Boję się, że jak powiem rodzinie o swoich problemach to mnie odrzucą. Zdarza się czasami,że całą noc przepłaczę ponieważ się czuję tak jakbym kogoś zawiodła chociaż nie ma takiej możliwości bo w dzień udaję szczęśliwą, dopiero jak wszyscy pójdą spać i gdy jestem pewna, że nikt mnie nie zobaczy to już nie udaje wtedy zazwyczaj płaczę. Nie wiem jak sobie pomóc po prostu nie potrafię.
Szanowna Pani,
Proponuję umówić wizytę u specjalisty w Pani okolicy. Lekarz psychiatra pomoże Pani ocenić nasilenie Pani trudności i zaproponować odpowiednie wsparcie - farmakoterapię jeśli uznacie ją za stosowną i wsparcie psychologiczne. Z pewnością nie warto zostawać samemu z tak trudnymi myślami i uczuciami. Trzymam kciuki za Panią i życzę powodzenia w znalezieniu dla siebie odpowiedniej drogi do rozwiązania Pani trudności i zmniejszenia cierpienia.
Pozdrawiam serdecznie,
Zuzanna Jończy
Witam. Zaczełam ostatnio studia i czuje ze sobie z tym nie radze. Nie mam na nic ochoty, nie chce mi sie wychodzic z domu. Cały czas mam tzw "doła". Ta sytuacja utrzymuje sie od poczatku studiów i jest coraz gorzej. Jak pomysle ze musze isc na zajecia, mam ochote sie rozplakac. Nie mam pojecia dlaczego i co sie ze mną dzieje. Nigdy nie bylam taka, raczej walczylam o swoje. Dodam ze wakacje rowniez byly trudnym okresem ze wzgledu na problemy w rodzinie. Co mam robic? Czy powinnam udac sie do specjalisty?
Dzień dobry,
Z tego co Pani mówi, obniżony nastrój towarzyszy czasowo podjęciu przez Panią studiów. Często bywa, że rozpoczęcie studiów wiąże się z różnymi problemami adaptacyjnymi. Być może warto zrozumieć jak to jest u Pani. Wtedy mogłaby Pani lepiej rozumieć swoją sytuację i bardziej na nią wpływać. W efekcie także poczuć się lepiej.
Wizyta u specjalisty powinna pomóc Pani lepiej zrozumieć siebie. Życzę powodzenia!
Pozdrawiam serdecznie,
Zuzanna Jończy
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Zuzanna Jończy?Zuzanna Jończy to psycholog, psychoterapeuta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Zuzanna Jończy oferuje usługi takie jak: Psychoterapia, Konsultacja psychologiczna, psychoterapia indywidualna, poradnictwo psychologiczne, interwencja kryzysowa, psychoedukacja, konsultacja online.
-
Gdzie Zuzanna Jończy ma swój gabinet?Zuzanna Jończy przyjmuje pod adresem:
- Jerzmanowskiego 40 Kraków
- Krakusa 1a/12 Kraków
- Władysława Warneńczyka 10/12 Kraków
-
Czy Zuzanna Jończy przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Zuzanna Jończy oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Zuzanna Jończy akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Zuzanna Jończy to: Gotówka, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Zuzanna Jończy?Języki, których używa Zuzanna Jończy to angielski, francuski.
-
Jak Zuzanna Jończy umawia wizyty?Zuzanna Jończy używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Zuzanna Jończy?Zuzanna Jończy może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Zuzanna Jończy?Zuzanna Jończy nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Zaburzenia nastroju w Krakowie
Zaburzenia emocjonalne w Krakowie
Zaburzenia osobowości w Krakowie
Niskie poczucie własnej wartości w Krakowie
Zaburzenia psychosomatyczne w Krakowie
Zaburzenia w relacjach międzyludzkich w Krakowie
Zaburzenia odżywiania w Krakowie
Zaburzenia psychiczne w Krakowie
DDA - dorosłe dzieci alkoholików w Krakowie
Więcej (15)