Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 220 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 200 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja neurologiczna • 220 zł
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja neurologiczna
W jaki sposób ustalane są ceny?
141 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Anna Sz
Bez dwóch zdań Pani doktor to wspaniały lekarz z powołania.Żałuje że tak późno trafiłam :-)co poniektórzy lekarze powinni brać przykład z Pani doktor Zuzanny.
Oksik321
Pani doktor jest lekarzem o wysokim poziomie empatii. Szczegółowo bada problem, z jakim pacjent się zwraca. Jest lekarzem otwartym na pacjenta.
Zdzisław
Bardzo profesjonalne i rzeczowe podejście do problemu pacjenta. Pani neurolog godna polecenia.
Józef
Jestem zadowolony, uzyskałem wystarczające pouczenie w sprawie stosowania leków i postępowania przy badaniach
Iza
Wszystko super: miła, kompetentna Pani Doktor, komunikatywna i skuteczna, dziękuję bardzo
Bożena
Pani doktor jest osobą przemiłą i zarazem bardzo kompetentna w tym co robi.
Kamila
Serdecznie polecam fachową opiekę.
Wyjaśnienia w prostym języku.
Dziękuję
Bardzo dobrze. Dziękuję.lekar super. Protesjonaly.wrazliwy і bardzo otwarty lekarz.
Krystian
Ja najbardziej na plus
Warto skorzystać z konsultacji !!!
Zbigniew
Bardzo dobre podejście do pacjenta, zaangażowanie, poświęcony czas dla pacjenta, polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Zuzanna Juszczyk-Greń?Zuzanna Juszczyk-Greń to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Zuzanna Juszczyk-Greń oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna.
-
Gdzie Zuzanna Juszczyk-Greń ma swój gabinet?Zuzanna Juszczyk-Greń przyjmuje pod adresem:
- Dąbrówki 10 Katowice
- Żeromskiego, 2 Dąbrowa Górnicza
- Zabrska 17 Katowice
-
Czy Zuzanna Juszczyk-Greń przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Zuzanna Juszczyk-Greń nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Zuzanna Juszczyk-Greń akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Zuzanna Juszczyk-Greń to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Zuzanna Juszczyk-Greń?Języki, których używa Zuzanna Juszczyk-Greń to polski.
-
Jak Zuzanna Juszczyk-Greń umawia wizyty?Zuzanna Juszczyk-Greń używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Zuzanna Juszczyk-Greń?Zuzanna Juszczyk-Greń może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Zuzanna Juszczyk-Greń: co mówią pacjenci?141 osób dodało swoją opinię. Zuzanna Juszczyk-Greń ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Zuzanna Juszczyk-Greń?Zuzanna Juszczyk-Greń nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Neurolodzy z Medicover w Katowicach
Neurolodzy z Allianz w Katowicach
Neurolodzy z Medica Polska w Katowicach
Neurolodzy z Compensa w Katowicach
Neurolodzy z POLMED w Katowicach
Neurolodzy z LUX MED w Katowicach
Neurolodzy z Signal Iduna w Katowicach
Neurolodzy z TU Zdrowie w Katowicach
Neurolodzy z INTER Polska w Katowicach
Neurolodzy z PZU Zdrowie w Katowicach
Neurolodzy z POLSKO – AMERYKANSKI SYSTEM MEDYCZNY - II w Katowicach
Neurolodzy z IMed24 w Katowicach
Neurolodzy z PZU Pomoc w Katowicach
Neurolodzy z Enel-med w Katowicach
Neurolodzy z GENERALI w Katowicach
Neurolodzy z UNIQA w Katowicach
Neurolodzy z Centrum Medyczne Puławska w Katowicach
Neurolodzy z Płatność Falck w Katowicach
Więcej (13)