Moje doświadczenie


Zakres porad
- Neurologia
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 220 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 220 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 220 zł
NIP
Adres firmy
155 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Polecam Panią doktor z całego serca . Dokładnie zbadane , wyjaśnione i skierowanie na dalsze badania
Przemiła i pełna empatii Pani doktor.
Z całego serca polecam
Nie często spotyka sie takich lekarzy!
Ogromne zaangażowanie, empatia, szacunek, serdeczność, a to wszystko okraszone niebywałym poczuciem humoru.
Pani doktor bardzo uważnie mnie wysłuchała, wnikliwie przeanalizowała całą dostarczoną przeze mnie dokumentację medyczną, po czym w czytelny sposób wszystko mi wytłumaczyła i objaśniła.
Wizyta u Pani doktor była doskonałym wyborem.
Z calego serca Dziękuję!
Bardzo dobry lekarz super podejście do pacjenta . polecam
Pani doktor z troską i zaangażowaniem podeszła do tematu.
Jestem zadowolona z wizyty. Pani doktor szczegółowo wyjaśnia problemy zdrowotne.
Pani doktor bardzo sympatyczna, rzeczowa, mam nadzieję, że leki i zalecone rehabilitacje dadzą radę.
Wizyta w gabinecie Pani doktor pełna profesjonalizmu i kompetencji. Pani doktor rozmawia z pacjentem o przyczynach i skutkach choroby w sposób otwarty i przyjazny. Serdecznie polecam.
Bardzo dobry lekarz. Szczegółowo opisuje problem i podaje możliwe rozwiązania .Polecam
Bardzo miła obsługa ze strony Pani doktor jak i od strony recepcji.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Zuzanna Juszczyk-Greń?Zuzanna Juszczyk-Greń to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Zuzanna Juszczyk-Greń oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna.
-
Gdzie Zuzanna Juszczyk-Greń ma swój gabinet?Zuzanna Juszczyk-Greń przyjmuje pod adresem:
- Dąbrówki 10 Katowice
- Żeromskiego, 2 Dąbrowa Górnicza
- Zabrska 17 Katowice
-
Czy Zuzanna Juszczyk-Greń przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Zuzanna Juszczyk-Greń nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Zuzanna Juszczyk-Greń akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Zuzanna Juszczyk-Greń to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Zuzanna Juszczyk-Greń?Języki, których używa Zuzanna Juszczyk-Greń to polski.
-
Jak Zuzanna Juszczyk-Greń umawia wizyty?Zuzanna Juszczyk-Greń używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Zuzanna Juszczyk-Greń?Zuzanna Juszczyk-Greń może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Zuzanna Juszczyk-Greń: co mówią pacjenci?155 osób dodało swoją opinię. Zuzanna Juszczyk-Greń ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Zuzanna Juszczyk-Greń?Zuzanna Juszczyk-Greń nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Neurolodzy z Medicover w Katowicach
Neurolodzy z Allianz w Katowicach
Neurolodzy z Compensa w Katowicach
Neurolodzy z Medica Polska w Katowicach
Neurolodzy z POLMED w Katowicach
Neurolodzy z Signal Iduna w Katowicach
Neurolodzy z LUX MED w Katowicach
Neurolodzy z TU Zdrowie w Katowicach
Neurolodzy z INTER Polska w Katowicach
Neurolodzy z PZU Zdrowie w Katowicach
Neurolodzy z GENERALI w Katowicach
Neurolodzy z POLSKO – AMERYKANSKI SYSTEM MEDYCZNY - II w Katowicach
Neurolodzy z IMed24 w Katowicach
Neurolodzy z PZU Pomoc w Katowicach
Neurolodzy z Enel-med w Katowicach
Neurolodzy z UNIQA w Katowicach
Neurolodzy z Centrum Medyczne Puławska w Katowicach
Neurolodzy z Płatność Falck w Katowicach
Więcej (13)