Moje doświadczenie



Pediatra to nie tylko lekarz chorób dzieci. Pediatra to przede wszystkim specjalista dbający o ich zdrowie i dobre samopoczucie :), monitorujący przebieg rozwoju, wychwytujący nieprawidłowości, dający wskazówki jak wspierać rozwój dziecka.
Od 1.10.2020 roku pracuję w przychodni Bellesa Med Zdrowie w Kobyłce.
Przyjmuję Małych Pacjentów bezpłatnie ( zapisanych do naszej przychodni) oraz prywatnie.
Zakres porad
- Pediatria
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja pediatryczna (dzieci chore) (opis) • Od 180 zł
Konsultacja pediatryczna (weekend) (opis) • Od 220 zł
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 80 zł
1. Odwołanie Konsultacji online, nie uczestniczenie w Konsultacji online przez Pacjenta lub późne przybycie na Konsultację online przez Pacjenta
Pacjent może odwołać Konsultację online do 12 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia. W celu odwołania Konsultacji online, Pacjent może użyć linka wysłanego przez Profesjonalistę lub może odwołać Konsultację online za pomocą Serwisu. Opłaty za Konsultację online zapłacone przez Pacjenta z góry zostaną w takim przypadku zwrócone przez Profesjonalistę, przy czym zwrot powinien nastąpić w terminie 14 dni od dnia odwołania Konsultacji online. Opłata zostanie zwrócona przez Profesjonalistę taką samą metodą, jaką użył Pacjent do uiszczenia opłaty za Konsultację online chyba, że Pacjent i Profesjonalista ustalą inaczej. Profesjonalista upoważniony jest do zatrzymania nie więcej niż 5% wysokości opłaty stanowiącej koszty dokonania zwrotu.
W przypadku, gdy (i) Pacjent odwoła Konsultację online na mniej niż 12 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia, (ii) Pacjent nie uczestniczy w Konsultacji online lub (iii) Pacjent spóźnia się do Konsultację online co najmniej 10 minut, Konsultacja zostanie odwołana. Profesjonalista zachowuje prawo do:
Profesjonalista zachowuje prawo do pobrania wszelkich należnych za Konsultację online opłat, co oznacza, że Pacjent jest zobowiązany do ich uiszczenia na rzecz Profesjonalisty,
Pacjent nie otrzyma zwrotu zapłaconej z góry opłaty za Konsultację online.
2. Odwołanie Konsultacji online, nie uczestniczenie w Konsultacji online przez Profesjonalistę lub późne przybycie na Konsultację online przez Profesjonalistę
W przypadku, gdy (i) Profesjonalista odwoła Konsultację online, (ii) nie uczestniczy w Konsultacji online lub (iii) spóźnia się co najmniej 60 minut w Konsultacji online, opłaty uiszczone przez Pacjenta z góry zostaną zwrócone przez Profesjonalistę, w terminie 14 dni od dnia odwołania Konsultacji online. Opłata zostanie zwrócona przez Profesjonalistę taką samą metodą, jaką użył Pacjent do uiszczenia opłaty za Konsultację online chyba, że Pacjent i Profesjonalista ustalą inaczej.
Pacjent nie ma jednak prawa do otrzymania zwrotu opłaty, jeżeli (i) odwołanie Konsultacji online, (ii) nieuczestniczenie w Konsultacji online lub (iii) spóźnienie Profesjonalisty było uzgodnione z Pacjentem
.
3. Zasady dodatkowe
W przypadku wystąpienia innych sytuacji niż opisanych w pkt 1 i 2, Pacjent nie będzie uprawniony do otrzymania zwrotu Opłat zapłaconych za Konsultację online.
Pacjent musi zwrócić się bezpośrednio do Profesjonalisty o zwrot wszelkich opłat. ZnanyLekarz nie jest adresatem żądania zwrotu opłat.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub reklamacji związanych ze zwrotami opłat, Pacjent musi skontaktować się bezpośrednio z Profesjonalistą.
W przypadku nadużycia postanowień Polityk (np. w celu otrzymania nieuprawnionego zwrotu opłaty), zwrot opłaty nie będzie dokonany.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
181 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Szukaj w opiniach
Sortuj opinie według
Pani doktor ma cudowne podejście do dzieci. Mój 3 letni syn za każdym razem wychodzi z uśmiechem na twarzy, nooo chyba, że jest szczepienie... :P
Wspaniała Pani doktor, wiedza i profesjonalizm na najwyższym poziomie. Lekarz z powołania pełen empatii, miła i życzliwa. Pani doktor posiada ogromną wiedzę, jest wnikliwa, dociekliwa, jeśli trzeba zleca kolejne badania aby postawić poprawna diagnozę. W przypadku cięższego zachorowania nigdy nie pozostawia rodzica bez dalszej pomocy i wsparcia
Jestem ogromnie wdzięczna za opiekę nad synami. Rzadko spotyka się dziś takich lekarzy .
Przemiła Pani doktor, skrupulatnie zbadała córkę. Ma bardzo dobre podejście do dziecka. Polecamy razem z córką
Jestem w pełni wdzięczna za profesjonalne podejście i leczenie dziecka. Od dawna nie spotkałam lekarza tak oddanemu swojej pracy. Wszystkim polecam Panią doktor.
Perfekcjonistka super Pani doktor pod każdym względem.
Najwspanialsza Pani Doktor u jakiej mieliśmy przyjemność być
Jak zawsze miło i profesjonalnie. 5 gwiazdek to za mało !
Najlepszy pediatra u jakiego mieliśmy okazje być! Zaangażowanie Pani Doktor oraz podejście do dzieci jest niesamowite.
Cudowna Pani Doktor, polecam zatroskanym rodzicom maluszków. Niesamowite podejście do dziecka.
Cudowna Pani doktor. Zawsze wszystko wyjaśni i wytłumaczy. Dokładnie bada dziecko w przyjaznej atmosferze. Szczerze polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Agnieszka Wawszczak?Agnieszka Wawszczak to pediatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Agnieszka Wawszczak oferuje usługi takie jak: konsultacja pediatryczna (dzieci chore), konsultacja pediatryczna (weekend), konsultacja online, konsultacja pediatryczna.
-
Gdzie Agnieszka Wawszczak ma swój gabinet?Agnieszka Wawszczak przyjmuje pod adresem:
- Ks. Załuskiego 35 Kobyłka
- Księdza Marcina Załuskiego 35 Kobyłka
-
Czy Agnieszka Wawszczak przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Agnieszka Wawszczak oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Agnieszka Wawszczak akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Agnieszka Wawszczak to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Agnieszka Wawszczak?Języki, których używa Agnieszka Wawszczak to angielski.
-
Jak Agnieszka Wawszczak umawia wizyty?Agnieszka Wawszczak używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Agnieszka Wawszczak?Obecnie Agnieszka Wawszczak nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Agnieszka Wawszczak: co mówią pacjenci?181 osób dodało swoją opinię. Agnieszka Wawszczak ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Agnieszka Wawszczak?Agnieszka Wawszczak nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.