Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto, Blik
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
516 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
AB
Dziękuję za szczerość - usłyszeć pewne rzeczy od innej osoby, to wiele. Nie czułam się jak "kolejny numerek" co było dla mnie ważne
Paweł
Bardzo przyjemna i profesjonalna wizyta. Duże zaangażowanie.
OB
Wizyta zawsze składa się z krótkiego wywiadu, pani doktor reaguje na zmiany w życiu i modyfikuje w ich kontekście leczenie. Gorąco polecam!
MP
Empatyczne zrozumienie, trafna diagnoza, punktualnie, super że wizyta mogła się odbyć online
Małgosia
Pani doktor na świetny kontakt z pacjentem - podczas wizyty jest bardzo zaangażowana w rozmowę, zadaje dużo pytań i bardzo trafnie dobiera leczenie farmakologiczne. Znam Panią doktor od wielu lat i zawsze bardzo mi pomogła. Bardzo polecam - ogromna empatia i profesjonalizm.
Krzysztof
Jestem mile zaskoczony doświadczeniem Pani doktor i podejściem do pacjenta. W sposób szczegółowy zostało mi przedstawione co i jak mam postępować. Skuteczna diagnoza i leczenie sprawiło, że moje życie całkowicie odmieniło się na lepsze. Od tej pory tylko Pani Ania Dziękuję i do zobaczenia.
Nikolaos Kounis
Pani doctor jest rewelacja
Czujesz jak nie u psychiatra
Po prostu pani jest PROFI
JJ
Bardzo się cieszę że trafiłam na panią Annę. Sprawiła, że czułam się bezpiecznie i komfortowo podczas wizyty. Bardzo konkretne podejście do problemu.
Bartek
Lekarz z powołania, empatyczne podejście do pacjenta, kolejny raz skuteczna terapia, poczucie ulgi po każdej wizycie.
N
Pani dr bardzo sympatyczna, zadająca pytania w taki sposób że człowiek czuje się bardzo bezpieczny i zaopiekowany. Nie mogłam trafić na lepszego specjalistę.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Bortkiewicz?Anna Bortkiewicz to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Bortkiewicz oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta), e-recepta, konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta).
-
Gdzie Anna Bortkiewicz ma swój gabinet?Anna Bortkiewicz nie ma określonego adresu gabinetu. Możliwe, że Anna Bortkiewicz przyjmiuje tylko online lub nie chce podawać dokładnego adresu.
-
Czy Anna Bortkiewicz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Anna Bortkiewicz oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Anna Bortkiewicz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Anna Bortkiewicz to: Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Anna Bortkiewicz?Języki, których używa Anna Bortkiewicz to polski, angielski.
-
Jak Anna Bortkiewicz umawia wizyty?Anna Bortkiewicz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Bortkiewicz?Anna Bortkiewicz może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Anna Bortkiewicz: co mówią pacjenci?516 osób dodało swoją opinię. Anna Bortkiewicz ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Bortkiewicz?Anna Bortkiewicz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.