Moje doświadczenie
Następnie rozpocząłem pracę we wrocławskim szpitalu psychiatrycznym ,,DCZP”. Tam przez 5 lat zdobywałem wiedzę i doświadczenie pracując jako lekarz psychiatra w oddziałach psychiatrycznych stacjonarnych i dziennych, w oddziale leczenia nerwic i poradni zdrowia psychicznego.
Obecnie pracuję jako kierownik oddziału ogólnopsychiatrycznego w Miliczu i prowadzę praktykę w prywatnym gabinecie.
Pracuję też z osobami uzależnionymi od alkoholu i innych substancji psychoaktywnych. Aby rozszerzyć swoją wiedzę i kompetencje w pracy z pacjentem zwłaszcza w gabinecie prywatnym ukończyłem 4 - letnią szkołę psychoterapii poznawczo - behawioralnej w Warszawie.
Jeśli masz wrażenie, że życie Twoje lub kogoś z Twoich bliskich zatrzymało się na zakręcie i potrzebujesz pomocy w odzyskaniu poczucia bezpieczeństwa oraz pewności siebie zapraszam na spotkanie. Razem możemy spróbować znaleźć rozwiązanie, które pomoże Tobie inaczej spojrzeć na siebie i poprawić Twoje samopoczucie.
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychiatryczna online (kolejna wizyta) • 190 zł
Konsultacja psychiatryczna online (pierwsza wizyta) • 260 zł
Sposób płatności: Przelew na konto
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajZwykła wizyta
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
239 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Marta
Pan doktor konkretny, wysłuchał, przepisał lek i szczegółowo wyjaśnił wszystko na temat zarzywania. Polecam i czekamy na kolejną wizytę
Wiktoria
Bardzo uprzejmy, konkretny, punktualny i zaangażowany lekarz. Z czystym sumieniem mogę polecić. :)
Olga
Dziękuję za pomoc i opiekę. Dobra komunikacja i zaangażowanie. Polecam.
Weronika
Zaangażowany lekarz, pełen empatii, szczerze zainteresowany pacjentem.
Gosia
Jestem pod wrazeniem Doktora Plutowskiego, to wspanialy lekarz ktoremu zalezy na tym aby pacjent otrzymal jak najlepsza pomoc. Rozmowa byla bardzo przyjazna, profesjonalna, rzeczowa. Jestem wdzieczna ze trafilam do tego wlasnie lekarza, zamierzam do niego wracac w przyszlosci i kazdemu bardzo serecznie polecam jego uslugi.
PB
Brak słów. Nie polecam. Zero profesjonalizmu czy empatii. Lekarz „wizytę” przeprowadził z samochodu…
Jarosław
Wiedza odpowiednia do zajmowanego stanowiska pozdrawiam
Michał
Mam pełne zaufanie do tego lekarza. Od kilku lat jestem jego pacjentem. Polecam.
A
Polecam , szybka i sprawna wizyta online, lekarz bardzo uprzejmy
Pacjent
Bardzo przyjazna atmosfera. Pan Dawid wysłuchał mnie i szczegółowo omówił mój przypadek. Świetna komunikacja. Polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Dawid Pluta Plutowski?Dawid Pluta Plutowski to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Dawid Pluta Plutowski oferuje usługi takie jak: Zwykła wizyta, konsultacja psychiatryczna, Konsultacja psychiatryczna online (kolejna wizyta), konsultacja psychiatryczna online (pierwsza wizyta).
-
Gdzie Dawid Pluta Plutowski ma swój gabinet?Dawid Pluta Plutowski przyjmuje pod adresem:
- Wrocławska 41 Oleśnica
- Kościelna 11 Trzebnica
-
Czy Dawid Pluta Plutowski przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Dawid Pluta Plutowski oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Dawid Pluta Plutowski akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Dawid Pluta Plutowski to: Gotówka, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Dawid Pluta Plutowski?Języki, których używa Dawid Pluta Plutowski to francuski.
-
Jak Dawid Pluta Plutowski umawia wizyty?Dawid Pluta Plutowski używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Dawid Pluta Plutowski?Dawid Pluta Plutowski może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Dawid Pluta Plutowski: co mówią pacjenci?239 osób dodało swoją opinię. Dawid Pluta Plutowski ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Dawid Pluta Plutowski?Dawid Pluta Plutowski nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.