Moje doświadczenie
Lekarz medycyny HENRYK HELON - kardiolog, internista,
STUDIA: Krakowska Akademia Medyczna im. Mikołaja Kopernika - Wydział Lekarski (1981-1987), aktualnie Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego,
PRACA w lecznictwie zamkniętym:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie, Oddział Kardiologii z Intensywną Terapią ( lata: 1987-2006 ), do momentu otwarcia powyższego oddziału oddelegowany do pracy w Oddziale Kardiologii Szpitala im. Gabriela Narutowicza w Krakowie.
SPECJALIZACJE: ( w trakcie pracy w lecznictwie zamkniętym )
I stopień - choroby wewnętrzne,
II stopień - choroby wewnętrzne,
III stopień - kardiologia,
PRACA w lecznictwie otwartym:
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ REVITA (NZOZ REVITA):
- od momentu powstania NZOZ-u REVITA, tj. od stycznia 2007 roku:
- KRAKÓW - NOWA HUTA, os. Kolorowe 21 - ( budynek przychodni, rejestracja p. 238, I piętro )
- PROSZOWICE, ul. M. Kopernika 34 - ( budynek apteki, gabinety nad apteką, I piętro )
- KALWARIA Zebrzydowska, ul. Jana Pawła II 7 - ( budynek przychodni, I piętro )
( w każdej powyższej placówce podczas wizyty w gabinecie można w PILNYCH przypadkach wykonać badanie ECHO serca a dokonując wcześniej telefonicznej rezerwacji można w tym samym dniu założyć Holter ekg, Holter ciśnieniowy lub obydwa urządzenia monitorujące. Jedynie wysiłkowe ekg na bieżni ruchomej można wykonać tylko w Krakowie, os. Kolorowe 21 )
Stan rodzinny:
- żonaty, trójka dorosłych dzieci,
Zainteresowania:
- literatura - proza (głównie rosyjska i polska),
- sport - tenis ziemny, sporty motorowe oraz motoryzacja,
Adresy (4)
os. Kolorowe 21 Rejestracja - I pietro, pok. 238, Nowa Huta, Kraków
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja internistyczna • 250 zł
Konsultacja kardiologiczna (pierwsza wizyta) • 250 zł
ECHO serca • 250 zł +6 więcej
EKG + opis - dorośli • 70 zł
Konsultacja kardiologicza + USG echo serca (opis) • 470 zł
Konsultacja kardiologiczna (kolejna wizyta) (opis) • 150 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajHolter EKG 2-dniowy • 300 zł
Holter RR • 130 zł
Konsultacja kardiologiczna (kolejna wizyta) • 150 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
ul. Jana Pawła II 7, gabinet 37, I piętro, Kalwaria Zebrzydowska
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej REVITA
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja internistyczna
Konsultacja kardiologiczna (pierwsza wizyta)
ECHO serca
EKG + opis - dorośli
Holter EKG
+ 7 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
607 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Agnieszka
Miłe podejście do pacjenta.Dokładne badanie i wyjaśnienia.Polecam.
MG
Kolejna wizyta u pana Doktora z której wyszedłem bardzo zadowolony- wszystko na najwyższym poziomie . Dziękuję
Beata
Genialny lekarz ! w każdym calu ! wiedza, kultura osobista , zaangażowanie . Lekarz u którego podczas całej wizyty czuć chęć pomocy , wyjaśnienia problemu, szczegółowego wytłumaczenia z którym się jeszcze nigdy nie spotkałam . bez żadnej presji, pośpiechu . badanie echo dokładne , kilkukrotne monitorowanie ciśnienia podczas wizyty . MEGA MEGA pozytyw !!! ile człowiek byłby spokojniejszy i zdrowszy gdyby tylko na takich lekarzy trafiał . Panie Doktorze wielki szacunek za wspaniałe podejście do pacjentów :)))
Klaudia
Wizyta w gabinecie przebiegła w bardzo dobrze. Szczegółowy i uprzejmy lekarz. Cena usługi ok. Bardzo polecam.
Janusz
Wizyta była bardzo profesjonalna, w sympatycznej atmosferze, ze objaśnieniem leczenia
Agnieszka
Wizyta przebiegła bardzo pomyślnie. Pan dr bardzo kompetentny, szczegółowo wszystko wyjaśnia bez pośpiechu. Polecam Pana Doktora
Odpowiedzi na pytania
5 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Piszę w tej chwili, ciśnienie moje 170/105wzielam captopril, minęła godzina ciśnienie 145/100nadal źle się czuję mam 54 lata, biorę tabletki regulujące ciśnienie acstelsar 40mg pół tabletki, proszę o pomoc
Szanowna Pani. Podchodząc do Pani problemu od strony praktycznej można stwierdzić, że dawka podstawowego leku - Actelsaru jest bardzo mała i może ją Pani zwiększyć do 40 mg (maksymalna dawka to 80 mg na dobę). Lek zastosowany doraźnie - Captopril jest skuteczny, obniżył Pani ciśnienie, ale jedna dawka czasem nie wystarczy. Można zastosować dodatkowe dawki tego leku (Captopril 12,5 mg) powtarzając co pół godziny pomiar ciśnienia. Jeśli nadal ciśnienie znacznie przekracza wartość 140/90 mm Hg można przyjąć podjęzykowo kolejne dawki, maksymalnie 3-4 dawki po 12,5 mg. Jeśli wykorzysta Pani potencjał posiadanych leków a efektu nie będzie to wtedy warto udać się do lekarza. Łączę pozdrowienia. Henryk Helon
Od marca mam napadowe migotanie przedsionków.Migotanie występuje praktycznie codziennie wieczorem albo nad ranem.Czy jest to możliwe.
Dzień dobry.
Migotanie przedsionków u pacjentów w średnim i starszym wieku, zwłaszcza z chorobami towarzyszącymi, np. nadciśnieniem tętniczym, jest arytmią bardzo groźną. Może doprowadzić do ciężkiego udaru mózgu. Dlatego tacy pacjenci powinni być szybko diagnozowani i leczeni - większość wymaga silnych leków przeciwzakrzepowych, które zapobiegają udarom i innym powikłaniom. Jeśli leczenie antyarytmiczne jest nieskuteczne trzeba rozważyć leczenie zabiegowe - tzw. ablację migotania przedsionków. Dobrze wykonany zabieg ablacji pozwala wyleczyć większość chorych.
PS. Jeszcze raz podkreślam! Chory z migotaniem przedsionków nie powinien tracić czasu, należy jak naszybciej udać się do kardiologa.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Henryk Helon?Henryk Helon to kardiolog, internista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Henryk Helon oferuje usługi takie jak: konsultacja kardiologiczna (kolejna wizyta), ECHO serca, Konsultacja kardiologiczna + EKG (pierwszorazowa), próba wysiłkowa, EKG + opis - dorośli, konsultacja internistyczna, konsultacja kardiologicza + USG echo serca, Konsultacja kardiologiczna (kolejna wizyta) + ECHO, konsultacja kardiologiczna (pierwsza wizyta), Holter EKG.
-
Gdzie Henryk Helon ma swój gabinet?Henryk Helon przyjmuje pod adresem:
- os. Kolorowe 21 Rejestracja - I pietro, pok. 238 Kraków
- Mikołaja Kopernika 34 Proszowice
- ul. Jana Pawła II 7, gabinet 37, I piętro Kalwaria Zebrzydowska
-
Czy Henryk Helon przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Henryk Helon oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Henryk Helon akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Henryk Helon to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Henryk Helon?Języki, których używa Henryk Helon to polski.
-
Jak Henryk Helon umawia wizyty?Henryk Helon używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Henryk Helon?Henryk Helon może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Henryk Helon: co mówią pacjenci?607 osób dodało swoją opinię. Henryk Helon ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Henryk Helon?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Henryk Helon: NFZ Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.
Kardiolodzy z Allianz w Krakowie
Kardiolodzy z Signal Iduna w Krakowie
Kardiolodzy z Medicover w Krakowie
Kardiolodzy z TU Zdrowie w Krakowie
Kardiolodzy z Compensa w Krakowie
Kardiolodzy z SKOK Asekuracja w Krakowie
Kardiolodzy z INTER Polska w Krakowie
Kardiolodzy z Enel-med w Krakowie
Kardiolodzy z InterRisk w Krakowie
Kardiolodzy z GENERALI w Krakowie
Więcej (6)