Moje doświadczenie



Zakres porad
- Psychologia dzieci i młodzieży
- Psychologia kryzysu
- Psychologia seniorów
- psychologia młodzieży
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna • 150 zł
Interwencja kryzysowa • 150 zł
Konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta) • 150 zł
Poradnictwo dla rodziców • 150 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto, Gotówka, Blik
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
44 opinie pacjentów
Ogólna ocena

Szukaj w opiniach
Sortuj opinie według
Bardzo sympatyczna Pani dr,syn idąc na wizytę miał obawy ,ale po wyjściu z gabinetu był zadowolony.Napewno wrócimy.
Bardzo życzliwa ,bardzo bardzo dobry kontakt z młodzieżą ,pełen profesjonalizm i skuteczność polecam z całego serca
Po pierwszej wizycie miałam pozytywne odczucia. Pani Justyna wskazała, abym wykonała badania ogólne krwi w celu wykluczenia chorób tarczycy i innych. Pani robiła notatki, jednak powiedziała, że musi uporządkować sobie moją sytuację. Na drugiej wizycie pani Justyna wyraźnie mnie nie kojarzyła, co zapewne wynikało z 2 miesięcznego odstępu między wizytami - rozumiem to. To co negatywnie wpłynęło na moje odczucia to zadawanie tych samych pytań co na pierwszej wizycie, które nie wniosły nic nowego. Pani Justyna zapytała mnie też czy poprzednio szłyśmy w kierunku diagnozy depresji, co w moim przypadku raczej nie było zasadne. Zadano kilka nowych pytań i zostałam skierowana do psychiatry. Myślę że to dobry krok. W moim odczuciu pani Justyna przed naszym drugim spotkaniem nie miała przestrzeni żeby przypomnieć sobie z jakim problemem się mierzę (zapisałam się tydzień wcześniej). Jestem negatywnie zaskoczona podejściem, poczułam że mój problem jest bagatelizowany.
Polecam. W pełni profesjonalna terapia. Po wizycie lepsze samopoczucie.
Bardzo polecam, miła i serdeczna Pani. Można porozmawiać o wszystkim.
Pierwsza i napewno nie ostatnia wizyta. Bardzo pozytywna i empatyczna osoba. POLECAM!!!
Córka zadowolona z wizyty
Pani Justyna potrafi dotrzeć do nastolatki i córka chce kontynuować spotkania a to jak po pierwszej wizycie jest bardzo ważne
Skupiona na pacjencie, słysząca i bardzo empatyczna
Spotkania są prowadzone w atmosferze zaufania i komfortu, co pozwoliło mi na otwartą rozmowę o swoich trudnościach. Polecam serdecznie każdemu, kto szuka skutecznej pomocy psychologicznej.
Bardzo ciepłe i profesjonalne podejście do problemu
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Justyna Kromska?Justyna Kromska to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Justyna Kromska oferuje usługi takie jak: interwencja kryzysowa, Konsultacja psychologiczna, poradnictwo dla rodziców, konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta), konsultacja psychologiczna dzieci, Wizyta domowa, poradnictwo psychologiczne, konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta), interwencja kryzysowa online.
-
Gdzie Justyna Kromska ma swój gabinet?Justyna Kromska przyjmuje pod adresem:
- Kościuszki 3, III PIETRO (OSTATNIE), POKÓJ nr 4 Kłodzko
-
Czy Justyna Kromska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Justyna Kromska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Justyna Kromska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Justyna Kromska to: Gotówka, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Justyna Kromska?Języki, których używa Justyna Kromska to polski.
-
Jak Justyna Kromska umawia wizyty?Justyna Kromska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Justyna Kromska?Justyna Kromska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Justyna Kromska: co mówią pacjenci?44 osób dodało swoją opinię. Justyna Kromska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Justyna Kromska?Justyna Kromska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.