
lek.
Łukasz Trzeciak
W trakcie specjalizacji (Lekarz rodzinny) więcej
Rzeszów 1 adres
Nr PWZ: 3608295
794 opinieMoje doświadczenie
Powitanie
Główne obszary porad
Zakres porad
- Choroby wewnętrzne
- Medycyna rodzinna
- Pediatria
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja przez telefon (opis) • 120 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Konsultacja telefoniczna:
Konsultacja telefoniczna na numer podany przez Pacjenta. +/- 15 minut od umówionego terminu wizyty. Należy zadbać o odpowiedni zasięg telefonu.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Galeria

794 opinie pacjentów
Ogólna ocena

Szukaj w opiniach
Sortuj opinie według
Wyróżnione
Dziękuję bardzo za możliwość konsultacji online. Doceniam profesjonalizm i szybką pomoc. Wizyta była przeprowadzona sprawnie i jasno. Jestem bardzo zadowolony z opieki lekarskiej.
Polecam Pana doktora przede wszystkim za profesjonalne podejście do pacjenta, dokładne wyjaśnienie wszystkich moich pytań bardzo miła wizyta, oby jak najwięcej takich lekarzy
Pan doktor bardzo miły, rzeczowy. Wywiad został przeprowadzony bardzo dokładnie i wieloaspektowo, bez pośpiechu i z pełnym poszanowaniem pacjenta. Wszystko bardzo dobrze wytłumaczył. Jestem zadowolona.
Wszystkie opinie
Bardzo miły i profesjonalny lekarz- szczegółowo wyjaśnij dlaczego podejmujemy takie leczenie jakie proponuje, szczerze polecam
Pełen profesjonalizm, wszystko wyjaśnione, wysoka kultura osobista, opis działania leków, brak tego typowego dla działania wielu przychodni pośpiechu. Zyskałam wiedzę na teraz i na przyszłość oraz poczucie bezpieczeństwa. Na pewno jeszcze skorzystam.
Dokładnie wskazówki co do leczenie.
Szybko wystawiona recepta
Bardzo polecam, problem zniknął. Jestem zadowolona.
Bardzo rzeczowa wizyta, otrzymałem szczegołowe zalecenia, moje ewentualne wątpliwości, co do działania i łączenia leków zostały wyjaśnione.
Bardzo sympatyczny Dr. Wszystko sprawnie wyjaśnił i pomógł.
Bardzo profesjonalne podejście, rzetelna wiedza i przejrzyste przekazanie instrukcji postępowania.
Odpowiedzi na pytania
1 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Czy w czasie covid można brać erdomed w celu rozrzedzenia wydzielony
Witam. Nie ma przeciwskazań dla tego leku w trakcie infekcji COVID. Proszę pamiętać jednak, aby nie stosować go bezpośrednio przed snem.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Łukasz Trzeciak?Łukasz Trzeciak to w trakcie specjalizacji (lekarz rodzinny). Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Łukasz Trzeciak oferuje usługi takie jak: konsultacja przez telefon, konsultacja internistyczna, konsultacja lekarza rodzinnego, wizyta recepturowa.
-
Gdzie Łukasz Trzeciak ma swój gabinet?Łukasz Trzeciak przyjmuje pod adresem:
- Hetmańska 36/13 Rzeszów
-
Czy Łukasz Trzeciak przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Łukasz Trzeciak oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Łukasz Trzeciak akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Łukasz Trzeciak to: Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Łukasz Trzeciak?Języki, których używa Łukasz Trzeciak to angielski, polski.
-
Jak Łukasz Trzeciak umawia wizyty?Łukasz Trzeciak używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Łukasz Trzeciak?Łukasz Trzeciak może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Łukasz Trzeciak: co mówią pacjenci?794 osób dodało swoją opinię. Łukasz Trzeciak ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Łukasz Trzeciak?Łukasz Trzeciak nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.