Umówienie się na wizytę oznacza akceptację regulaminu przyjęć m.in. dotyczącego zasady odwoływania wizyt. Zgodnie z tą zasadą, umówioną konsultację można przełożyć/odwołać najpóźniej 24 godziny przed umówioną wizytą. W przypadku przełożenia/odwołania wizyty w czasie krótszym niż 24 godziny oraz nie odwołania jej, ponosi się jej pełne koszty z uwagi na zablokowanie terminu i brak możliwości przekazania go innej/emu Pacjentce/owi.
Brak obecności na wizycie lub nie odwołanie wizyty, a także nie poinformowanie o tym, skutkuje brakiem możliwości umówienia kolejnych konsultacji w Gabinecie.
W przypadku osób będących w psychoterapii psychodynamicznej obowiązują zasady współpracy określone w kontrakcie terapeutycznym. W związku z dbaniem o efektywność procesu psychoterapii jak i dobrostan pacjenta, a także ze względu na rezerwację stałego/wyłącznego terminu psychoterapii dopuszczane są maks. 2 nieobecności w ciągu roku. Pozostałe zasady regulujące spotkania omawiane są na konsultacjach wstępnych.
W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt przez aplikację ZnanyLekarz.pl.
21/06/2024