Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
77 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Agnieszka
Lekarz empatyczny, zaangażowany w sprawę pacjenta. Szczegółowo przedstawił plan leczenia. Konkretnie i na temat.
Elżbieta
Bardzo miły i uprzejmy lekarz.
Profesjonalnie odnosi się do problemy pacjenta.Świetny fachowiec.Polecam.
Teresa
Fantastyczny lekarz, polecam z całego serca, trafna diagnoza i ogromne zaangażowanie.
Magdalena
Pacjent czuje ,że jest zaopiekowany. Bardzo dobra komunikacja lekarz ...pacjent. Wysoka wiedzą medyczna plus kultura osobista. Polecam z serca Pana Doktora.
Agnieszka
Wspaniały specjalista.Lekarz z powołania wysłucha wytłumaczy.Wróce napewno nie raz.Oby więcej takich lekarzy bo to unikat.
Janek Teresa
Przemiły lekarz. Indywidualnie podchodzi do pacjenta.
Józef Wilk
Miły i fachowy lekarz, póki co środki przeznaczone na leczenie działają :).
Tomek
Miły i sympatyczny pan doktor moja pierwsza wizyta polecam
Grzesiek
Super skuteczny lekarz.
Walczylem z bolem przez 6 lat....a Pan Mateusz wyleczyl mnie w miesiąc !!
Monika
Pan Doktor bardzo miły, zaangażowany w swoją prace,szczegółowy i empatyczny. Polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Mateusz Jaśkowski?Mateusz Jaśkowski to reumatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Mateusz Jaśkowski oferuje usługi takie jak: konsultacja reumatologiczna, farmakoterapia, badania profilaktyczne, terapia przeciwbólowa, poradnictwo żywieniowe, blokady przeciwbólowe, iniekcje dostawowe, Kwas hialuronowy, badanie układu ruchu.
-
Gdzie Mateusz Jaśkowski ma swój gabinet?Mateusz Jaśkowski przyjmuje pod adresem:
- ul. Złota 26 Kielce
-
Czy Mateusz Jaśkowski przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Mateusz Jaśkowski nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Mateusz Jaśkowski umawia wizyty?Mateusz Jaśkowski używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Mateusz Jaśkowski?Mateusz Jaśkowski może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Mateusz Jaśkowski: co mówią pacjenci?77 osób dodało swoją opinię. Mateusz Jaśkowski ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Mateusz Jaśkowski?Mateusz Jaśkowski nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.