Moje doświadczenie
Jeśli:
• przeżywasz żałobę, stratę;
• zmagasz się z chorobą swoją lub bliskiej osoby;
• poczułeś zwątpienie, brak sensu;
• mierzysz się z niską samooceną, brakiem pewności siebie;
• napotykasz trudności w nawiązywaniu nowych relacji;
• w bliskich relacjach przeżywasz trudności;
• nie jesteś zadowolony ze swojego życia osobistego/zawodowego;
• masz trudności w podejmowaniu decyzji;
Zapraszam do rozmowy, od której wszystko się zaczyna!
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w Centrum Interwencji Kryzysowej w Gdańsku, gdzie poszerzałam swoją wiedzę z pomocy psychologicznej w szeroko rozumianej interwencji kryzysowej. W Kaszubskiej Fundacji Osób Niepełnosprawnych „Podaruj Trochę Słońca” doskonaliłam się z zakresu wsparcia rozwoju dzieci i młodzieży, a także wspomagałam rodziców, Obecnie współpracuję z Hospicjum Pomorze Dzieciom udzielając wsparcia psychologicznego rodziną podopiecznych hospicjum oraz Emocja Holistyczne Centrum Wsparcia po Stracie, w którym udzielam krótkoterminowego wsparcia osobą doświadczającym żałoby lub zmagającym się z ciężką nieuleczalną chorobą. Swoje kompetencje podnoszę uczestnicząc w szkoleniach, konferencjach, webinarach i warsztatach, a swoją pracę poddaję superwizji.
Obecnie pracuję tylko online.
Jak odwołać/przełożyć wizytę:
Wizytę można odwołać do 24 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia. W tym celu proszę zalogować się na swoje konto na portalu Znany Lekarz i dokonać samodzielnie zmiany.
Bardzo dziękuję i serdecznie zapraszam do umówienia wizyty.
Adresy (4)
HARMONIA Poradnia Zdrowia Psychicznego Grupa LUX MED / PROFEMED Warszawa ul. Narbutta 83 lok. U2.
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Konsultacja telefoniczna - Psycholog kolejna wizyta • Od 249 zł
Konsultacja telefoniczna - Psycholog pierwszorazowa • Od 249 zł +3 więcej
Konsultacja Wideo - Psychologa kolejna wizyta • Od 249 zł
Konsultacja Wideo - Psychologa pierwszorazowa • Od 249 zł
Terapia psychologiczna - konsultacja wideo • Od 249 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto
Płatność obsługiwana bezpośrednio przez LUX
MED. Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz maila z linkiem do płatności. Usługa zostanie zrealizowana po opłaceniu.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z LUX MED.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Usługa zostanie zrealizowana po opłaceniu.
Konsultacja telefoniczna:
Lekarz zadzwoni do Ciebie w umówionym terminie (+/- 30 minut).
Inne narzędzia do konsultacji wideo:
Lekarz połączy się z Tobą w umówionym terminie (+/- 30 minut). Przed wizytą otrzymasz e-mail, w którym będzie link do Spotkania w Microsoft Teams i instrukcja jak się połączyć.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
1) Po konsultacji zrób przelew na moje konto: **************************
2) Wpisz swoje imię i nazwisko oraz datę konsultacji w opisie przelewu.
3) To wszystko. Dziękuję za Twoje zaufanie.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychologiczna online (opis) • 150 zł
Konsultacja online (opis) • 150 zł
Terapia krótkoterminowa (opis) • 150 zł
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychologiczna online • 130 zł
Konsultacja online • 130 zł
Konsultacja online (opis) • 150 zł
Pokaż więcej usługUsługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja psychologiczna
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja psychologiczna online
Konsultacja online
Konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta)
+ 10 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
4 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Anna
Jestem bardzo zadowolona z dotychczasowych rozmów. Pani psycholog pomaga zrozumieć problem, uważnie słucha, nie czułam się oceniana.
P.C
Polecam z całego serca. Pani Dr. Wczuwa się w położenie pacjenta i pomaga spojrzeć z innej perspektywy na dany problem. Na wizytę można połączyć się online.
M.K
Świetnie prowsdzona konsultacja. Pełen profesjonalizm ze strony pani Pauliny
Polecam tego psychologa.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Paulina Chilewska?Paulina Chilewska to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Paulina Chilewska oferuje usługi takie jak: Konsultacja psychologiczna online, terapia krótkoterminowa, konsultacja online, konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta), Konsultacja psychologiczna, konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta), psychoterapia indywidualna, poradnictwo psychologiczne, psychoedukacja, terapia TSR.
-
Gdzie Paulina Chilewska ma swój gabinet?Paulina Chilewska przyjmuje pod adresem:
- Gdańsk
-
Czy Paulina Chilewska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Paulina Chilewska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Paulina Chilewska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Paulina Chilewska to: Przelew na konto, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Paulina Chilewska?Języki, których używa Paulina Chilewska to polski.
-
Jak Paulina Chilewska umawia wizyty?Paulina Chilewska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Paulina Chilewska?Paulina Chilewska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Paulina Chilewska: co mówią pacjenci?4 osób dodało swoją opinię. Paulina Chilewska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Paulina Chilewska?Paulina Chilewska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Zaburzenia emocjonalne w Gdańsku
Niskie poczucie własnej wartości w Gdańsku
Zaburzenia osobowości w Gdańsku
Zaburzenia psychosomatyczne w Gdańsku
Zaburzenia w relacjach międzyludzkich w Gdańsku
Zaburzenia odżywiania w Gdańsku
Problemy wychowawcze w Gdańsku
Zaburzenia koncentracji w Gdańsku
Zaburzenia psychiczne w Gdańsku
Więcej (15)