Moje doświadczenie
Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie zdobyłam tytuł magistra psychologii i ukończyłam specjalności: psychoterapia oraz psychologia wychowawcza stosowana. Moje doświadczenie zawodowe obejmuje roczny staż w Akademickim Ośrodku Psychoterapii, gdzie pracowałam jako koterapeutka. Obecnie jestem konsultantką w telefonach zaufania dla osób dorosłych oraz młodzieży w Fundacji Itaka, gdzie pomagam zarówno dorosłym w kryzysach psychicznych, jak i młodym ludziom wchodzącym w dorosłość. Wcześniej pełniłam funkcję wychowawczyni w świetlicy socjoterapeutycznej przez pół roku.
Przez trzeci rok współpracuję z Ogólnopolskim Pogotowiem dla ofiar przemocy w rodzinie Niebieska Linia jako konsultantka w telefonie zaufania. W mojej pracy pomagam osobom doznającym przemocy, stosującym przemoc oraz świadkom.
Jestem w trakcie 4-letniej szkoły psychoterapii w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, akredytowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Pracuję z młodzieżą oraz osobami dorosłymi, którzy doświadczają między innymi kryzysów psychicznych, trudności w relacjach, żałoby, straty, poczucia osamotnienia, lęku czy braku sensu w życiu. Doświadczenie kliniczne zdobyłam na Oddziale Dziennym przy Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie. W swojej pracy podchodzę do pacjenta z perspektywy psychodynamicznej, akcentując rolę relacji między terapeutą a pacjentem/pacjentką. Przykładam dużą wagę do budowania bezpiecznej atmosfery w gabinecie.
W moim gabinecie szanuję autonomię i indywidualność każdego pacjenta, jego historię, potrzeby oraz wartości. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji, aby stale rozwijać swoje umiejętności oraz dbać o jakość świadczonych usług.
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja online • 200 zł
Konsultacja psychologiczna • 200 zł
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta) • 200 zł +9 więcej
Konsultacja psychoterapeutyczna • 200 zł
Psychoterapia • 200 zł
Psychoterapia indywidualna • 200 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna • 200 zł
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta) • 200 zł
Psychoterapia • 200 zł +7 więcej
Psychoterapia indywidualna • 200 zł
Poradnictwo psychologiczne • 200 zł
Psychoanaliza • 200 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pracownia Psychoterapii Hygge
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 170 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajZapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja online
Konsultacja psychologiczna
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja psychoterapeutyczna
Psychoterapia
+ 11 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
2 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Marta
Po pierwszym spotkaniu jestem pełna nadziei. Pani Aleksandra jest bardzo rzeczowa, konkretna, a przy tym ludzka i otwarta na każdy poruszany wątek. W gabinecie panuje swobodna atmosfera, nie czuć żadnego skrępowania. Polecam!
Ola
Bardzo dobra terapeutka w nurcie psychodynamicznym. Jeśli ktoś szuka przestrzeni na wypowiedzenie wszystkiego, co chodzi mu po głowie i jest otwarty na pytania, które dają do myślenia, to polecam tego typu terapię. Mimo trzymania się zasad sztuki, pani Aleksandra pozostaje człowiekiem czyli tworzy bezpieczne otoczenie i komfort. Bardzo polecam!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Aleksandra Perkowska?Aleksandra Perkowska to psycholog, psychoterapeuta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Aleksandra Perkowska oferuje usługi takie jak: psychoedukacja, konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta), poradnictwo psychologiczne, Psychoterapia, konsultacja telefoniczna, konsultacja online (pierwsza), psychoterapia indywidualna, konsultacja online, interwencja kryzysowa, konsultacja psychoterapeutyczna.
-
Gdzie Aleksandra Perkowska ma swój gabinet?Aleksandra Perkowska przyjmuje pod adresem:
- Marszałkowska 10/16 m. 51 Warszawa
- Jana Kazimierza 50/128 Warszawa
- Rabindranatha Tagore 1/11 Warszawa
-
Czy Aleksandra Perkowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Aleksandra Perkowska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Aleksandra Perkowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Aleksandra Perkowska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Aleksandra Perkowska?Języki, których używa Aleksandra Perkowska to polski.
-
Jak Aleksandra Perkowska umawia wizyty?Aleksandra Perkowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Aleksandra Perkowska?Obecnie Aleksandra Perkowska nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Aleksandra Perkowska: co mówią pacjenci?2 osób dodało swoją opinię. Aleksandra Perkowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Aleksandra Perkowska?Aleksandra Perkowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Kryzys emocjonalny w Warszawie
Zaburzenia nastroju w Warszawie
Zaburzenia emocjonalne w Warszawie
Niskie poczucie własnej wartości w Warszawie
Zaburzenia osobowości w Warszawie
Zaburzenia psychosomatyczne w Warszawie
Zaburzenia w relacjach międzyludzkich w Warszawie
Zaburzenia odżywiania w Warszawie
DDA - dorosłe dzieci alkoholików w Warszawie
Problemy wychowawcze w Warszawie
Więcej (15)Psycholodzy z Medicover w Warszawie
Psycholodzy z Allianz w Warszawie
Psycholodzy z INTER Polska w Warszawie
Psycholodzy z Signal Iduna w Warszawie
Psycholodzy z TU Zdrowie w Warszawie
Psycholodzy z Compensa w Warszawie
Psycholodzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Psycholodzy z POLMED w Warszawie
Psycholodzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Więcej (5)