Moje doświadczenie
W pracy terapeutycznej kieruję się przede wszystkim empatią oraz indywidualnym podejściem do każdego klienta. Zależy mi na tym, aby stworzyć bezpieczną i wspierającą przestrzeń, w której klienci czują się zrozumiani i akceptowani.
Bliskie jest mi stwierdzenie, że każdy człowiek posiada zasoby, które mogą pomóc mu w przezwyciężaniu trudności – moim celem jest ich odkrycie i wykorzystanie w pracy w klientem.
Jeśli stoisz przed trudnościami, które wydają się przytłaczające, szukasz zmiany lub potrzebujesz wsparcia w realizacji swoich celów, serdecznie zapraszam Cię do współpracy.
Wspólnie będziemy pracować nad rozwiązaniami, które będą dopasowane do Twoich potrzeb i sytuacji, a każda sesja będzie okazją do lepszego zrozumienia samego siebie.
Do zobaczenia :)
* Udostępnione grafiki dotyczą pracy całego Centrum - mają charakter poglądowy i mogą występować zmiany. W razie konieczności dostosowania/dobrania innej daty spotkania lub w sytuacji nagłej, recepcja podejmie próbę nawiązania kontaktu w celu uzgodnienia dogodnego terminu i formy spotkania w zależności od możliwości, czy to stacjonarnie, czy online.
Adresy (4)
⭐️ G-Home Centrum Psychologiczno-Medyczne 2
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
1) W dniu rezerwacji terminu zrób przelew na konto G-Home sp. z o.o., mBank: 96 **** **** **** **** **** **** oraz prześlij potwierdzenie przelewu na adres email: ***********************. Tym sposobem, termin zostanie w pełni zarezerwowany dla Ciebie
2) Wpisz swoje imię i nazwisko oraz datę konsultacji w tytule przelewu.
3) A co jeśli coś mi wypadnie?
Zawsze można odwołać lub przełożyć wizytę 24h przed jej terminem. W takim przypadku, otrzyma Pan/i zwrot kosztów. Jeżeli wizyta zostanie odwołana mniej niż 24 h przez konsultacją, zwrot kosztów nie będzie możliwy. Ale bez obaw, przypomnimy Ci o nadchodzącym terminie wizyty, więc będzie możliwość odwołania jej na czas.
4) To wszystko. Dziękuję za Twoje zaufanie.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (opis) • 220 zł
Konsultacja psychologiczna dla par (opis) • 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (opis) • 220 zł
Konsultacja psychologiczna dla par (opis) • 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychologiczna • 200 zł
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja psychologiczna
Konsultacja psychologiczna online
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży
Konsultacja psychologiczna dla par
Opinia psychologiczna
+ 1 usługa
W jaki sposób ustalane są ceny?
1 opinia pacjenta
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
AK
Mega miła, pozytywna osoba. Można się otworzyć. P. Alicja rozwiała moje wątpliwości i rzuciła na nie światło.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Alicja Ojrzyńska?Alicja Ojrzyńska to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Alicja Ojrzyńska oferuje usługi takie jak: Konsultacja psychologiczna, Konsultacja psychologiczna online, Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży, Konsultacja psychologiczna dla par, opinia psychologiczna, zaświadczenie psychologiczne.
-
Gdzie Alicja Ojrzyńska ma swój gabinet?Alicja Ojrzyńska przyjmuje pod adresem:
- Przemysłowa 1 Bytom
- Przemysłowa 1 Bytom
- Zygmuntowska 9 Rzeszów
-
Czy Alicja Ojrzyńska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Alicja Ojrzyńska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Alicja Ojrzyńska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Alicja Ojrzyńska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Alicja Ojrzyńska?Języki, których używa Alicja Ojrzyńska to polski.
-
Jak Alicja Ojrzyńska umawia wizyty?Alicja Ojrzyńska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Alicja Ojrzyńska?Alicja Ojrzyńska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Alicja Ojrzyńska: co mówią pacjenci?Jak na razie 1 osób zostawiło swoją opinię. Alicja Ojrzyńska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek). Opowiedz nam o swoim doświadczeniu: Kliknij tutaj – inni pacjenci i pacjentki będą Ci wdzięczni!
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Alicja Ojrzyńska?Alicja Ojrzyńska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.