Adresy (3)
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 180 zł
Konsultacja internistyczna - telemedycyna • 180 zł
Konsultacja internistyczna online • 180 zł +1 więcej
Telekonsultacja lekarza rodzinnego • 180 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajZapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dzieci chore • 200 zł
Konsultacja internistyczna (opis) • 180 zł
Konsultacja internistyczna - Ukraina (opis) • 180 zł +1 więcej
Konsultacja lekarza rodzinnego - dzieci • 200 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Konsultacja online
180 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Pozostałe usługi
Badania profilaktyczne
Schweitzera,7, Kraków
Przychodnia Lekarska Diamed
Badanie otoskopowe
Schweitzera,7, Kraków
Przychodnia Lekarska Diamed
EKG - elektrokardiografia
Schweitzera,7, Kraków
Przychodnia Lekarska Diamed
Konsultacja dzieci chore
Kordylewskiego 1, Kraków
200 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Konsultacja internistyczna
Kordylewskiego 1, Kraków
180 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
konsultacja internistyczna
Schweitzera,7, Kraków
Przychodnia Lekarska Diamed
Konsultacja internistyczna - telemedycyna
180 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Konsultacja internistyczna - Ukraina
Kordylewskiego 1, Kraków
180 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
konsultacja prowadzona w języku ukraińskim
Konsultacja internistyczna online
180 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Konsultacja lekarza rodzinnego
Schweitzera,7, Kraków
Przychodnia Lekarska Diamed
Konsultacja lekarza rodzinnego - dzieci
Kordylewskiego 1, Kraków
200 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Szczepienie
Schweitzera,7, Kraków
Przychodnia Lekarska Diamed
Telekonsultacja lekarza rodzinnego
180 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Moje doświadczenie
2 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Halina D.
Bardzo kompetentny i empatyczny lekarz, szczegółowy wywiad, bez pospiechu wszystko szczegółowo wytłumaczone, do tego Pani Doktor jest uśmiechniętą i miłą osobą, na bierząco z aktualnościami nauki medycznej, aktualną wiedzą medyczną.
Bardzo szczegółowe wyjaśnienia i badanie, dokładny wywiad dotyczący symptomów i historii leczenia, konkretne rady dotyczące i farmakoterapii i dodatkowych działań które można podjąć w celu poprawy stanu zdrowia.
Anita
Pani doktor nie lekceważy problemu pacjenta. Skupia się na całej sytuacji zdrowotnej, a nie tylko na zgłaszanych, konkretnych objawach. Jest profesjonalna a przy tym miła, przez co nie czułam się skrępowana podczas wizyty. Czuję się już lepiej i uzyskałam też od Pani doktor cenne wskazówki. Polecam!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anastazja Jakowenczuk?Anastazja Jakowenczuk to w trakcie specjalizacji (lekarz rodzinny). Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anastazja Jakowenczuk oferuje usługi takie jak: badanie otoskopowe, EKG - elektrokardiografia, Szczepienie, konsultacja internistyczna, badania profilaktyczne, konsultacja lekarza rodzinnego, konsultacja online, telekonsultacja lekarza rodzinnego, konsultacja internistyczna - telemedycyna, konsultacja internistyczna online.
-
Gdzie Anastazja Jakowenczuk ma swój gabinet?Anastazja Jakowenczuk przyjmuje pod adresem:
- Schweitzera,7 Kraków
- Kordylewskiego 1 Kraków
-
Czy Anastazja Jakowenczuk przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Anastazja Jakowenczuk oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Anastazja Jakowenczuk akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Anastazja Jakowenczuk to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna, Blik, Revolut.
-
W jakich językach konsultuje Anastazja Jakowenczuk?Języki, których używa Anastazja Jakowenczuk to ukraiński, rosyjski.
-
Jak Anastazja Jakowenczuk umawia wizyty?Anastazja Jakowenczuk używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anastazja Jakowenczuk?Obecnie Anastazja Jakowenczuk nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Anastazja Jakowenczuk: co mówią pacjenci?2 osób dodało swoją opinię. Anastazja Jakowenczuk ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anastazja Jakowenczuk?Anastazja Jakowenczuk nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Lekarze rodzinni z Allianz w Krakowie
Lekarze rodzinni z Signal Iduna w Krakowie
Lekarze rodzinni z Medicover w Krakowie
Lekarze rodzinni z NFZ w Krakowie
Lekarze rodzinni z TU Zdrowie w Krakowie
Lekarze rodzinni z LUX MED w Krakowie
Lekarze rodzinni z SKOK Asekuracja w Krakowie
Lekarze rodzinni z INTER Polska w Krakowie
Lekarze rodzinni z POLMED w Krakowie
Lekarze rodzinni z Enel-med w Krakowie
Lekarze rodzinni z Centrum Medyczne Puławska w Krakowie
Lekarze rodzinni z InterRisk w Krakowie
Lekarze rodzinni z Medica Polska w Krakowie
Więcej (8)