Moje doświadczenie
Diagnozuje i leczę zaburzenia psychiczne u osób dorosłych.
Zdobywałam doświadczenie w pracy w oddziałach: dziennym, całodobowym, w opiece ambulatoryjnej oraz w zespole leczenia środowiskowego. Pełniłam całodobowe dyżury w Izbie Przyjęć oraz w Oddziałach.
Stosuje podejście skupiające się na indywidualnych potrzebach każdego pacjenta.
Swoją wiedzę oraz umiejętności uzupełniam na szkoleniach i konferencjach.
Udzielam porad rodzinom osób doświadczających chorób i zaburzeń psychicznych.
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna (opis) • Od 270 zł
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta) (opis) • 270 zł
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta) (opis) • 350 zł +3 więcej
Konsultacja psychiatryczna dorośli - kolejna wizyta (opis) • Od 270 zł
Konsultacja psychiatryczna w języku niemieckim (kolejna wizyta) (opis) • 300 zł
Konsultacja psychiatryczna w języku niemieckim (pierwsza wizyta) • 400 zł
NIP
Adres firmy
RK MEDICA CENTRUM MEDYCZNE
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja online
Konsultacja psychiatryczna
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta)
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja psychiatryczna dorośli - kolejna wizyta
+ 2 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
8 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Tomek
Pani doktor jest świetną lekarką, bardzo pomocna....
Katarzyna
Bardzo miła i przyjazna Pani doktor. Bardzo swobodnie się rozmawiało.
Izabela
Jestem bardzo zadowolona z wizyty, bardzo miła, profesjonalna, zaproponowała najlepsze leczenie , wsparcie i pomoc na najwyższym poziomie
Helena
Jestem zadowolona z mojej pierwszej wizyty i polecam innym.
J.
Moja pierwsza wizyta u Pani psychiatry była naprawdę pozytywnym doświadczeniem. Choć na początku czułem się trochę skryty i trudno mi było otwarcie mówić o moich emocjach, Pani psychiatra okazała się niezwykle wyrozumiała i empatyczna. Co bardzo mi pomogło. Jestem wdzięczny za profesjonalne podejście i zrozumienie mojej sytuacji. Zdecydowanie polecam wizytę u tej Pani psychiatry każdemu, kto potrzebuje wsparcia i pomocy w radzeniu sobie z trudnościami i aktualnymi problemami w życiu.
Diana
Pani Doktor bardzo miła i rzeczowa, przeprowadziła wywiad oraz mnie wysłuchała. W gabinecie czułam się bardzo swobodnie. Jestem zadowolona z wizyty.
Magda
Pani Doktor jest przemiłą, empatyczną osobą, której po chwili można zaufać i powierzyć swoje problemy.Jestem bardzo zadowolona z wizyty i rozmowy.Dziękuję
Joanna
Bardzo empatyczny i zaangażowany lekarz. Jestem bardzo zadowolona z wizyty.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Szczęsna?Anna Szczęsna to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Szczęsna oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna, konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta), konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta), Konsultacja psychiatryczna dorośli - kolejna wizyta, Konsultacja psychiatryczna w języku niemieckim (kolejna wizyta), Konsultacja psychiatryczna w języku niemieckim (pierwsza wizyta), konsultacja online.
-
Gdzie Anna Szczęsna ma swój gabinet?Anna Szczęsna przyjmuje pod adresem:
- Ignacego Krasickiego 2/1 Gdynia
- Partyzantów 46/12 Gdynia
- Świętojańska 141 Gdynia
-
Czy Anna Szczęsna przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Anna Szczęsna oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
W jakich językach konsultuje Anna Szczęsna?Języki, których używa Anna Szczęsna to niemiecki, angielski.
-
Jak Anna Szczęsna umawia wizyty?Anna Szczęsna używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Szczęsna?Anna Szczęsna może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Anna Szczęsna: co mówią pacjenci?8 osób dodało swoją opinię. Anna Szczęsna ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Szczęsna?Anna Szczęsna nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.