Lek Ewa Ważna prowadzi konsultacje w Life Institute i Life Medical Center. Konsultacje mogą wiązać się z koniecznością wykonania dodatkowej diagnostyki.
Lek Ewa Ważna prowadzi konsultacje w Life Institute i Life Medical Center. Konsultacje mogą wiązać się z koniecznością wykonania dodatkowej diagnostyki.
10/09/2024
Moje doświadczenie
+ 9
Badaj Nerki. Marzec jest miesiącem świadomości chorób nerek. 9 marca – Światowy Dzień Nerek
Nerki to niepozorny parzysty narząd, schowany głęboko w jamie brzusznej, spełniający wiele ważnych funkcji. Poza tym, że wytwarzają mocz, pozbywając się razem z nim toksyn i produktów przemiany materii i są wielką oczyszczalnią organizmu, to jest to też ogromna fabryka. Nerki biorą udział w wieku skomplikowanych procesach zachodzących w człowieku, min.: w metabolizmie , regulacji ciśnienia tętniczego krwi, produkcji hormonów i witamin. Są kluczowe dla utrzymania równowagi kwasowo-zasadowej organizmu i wytwarzania czerwonych krwinek.
Czy wiesz, że choroba nerek jest często określana jako „cicha choroba”, ponieważ zwykle nie daje żadnych objawów we wczesnych stadiach. Szacuje się , że problem chorób nerek dotyczy około 10 % Polaków. Zbyt rzadko, lub wcale, nie badasz swoich nerek, często dopiero wtedy, gdy choroba jest bardzo zaawansowana.
Dobrą wiadomością jest to, że im wcześniej dowiesz się, że masz chorobę nerek, tym szybciej możesz podjąć kroki w celu ochrony nerek przed dalszymi uszkodzeniami. Ochrona nerek może pozwolić ci kontynuować pracę, spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi, być aktywnym fizycznie i robić inne rzeczy, a przesiewowa diagnostyka chorób nerek jest bardzo prosta i nieskomplikowana.
Do zobaczenia i zbadaj swoje Nerki.
Badaj Nerki. Marzec jest miesiącem świadomości chorób nerek. 9 marca – Światowy Dzień Nerek
Nerki to niepozorny parzysty narząd, schowany głęboko w jamie brzusznej, spełniający wiele ważnych funkcji. Poza tym, że wytwarzają mocz, pozbywając się razem z nim toksyn i produktów przemiany materii i są wielką oczyszczalnią organizmu, to jest to też ogromna fabryka. Nerki biorą udział w wieku skomplikowanych procesach zachodzących w człowieku, min.: w metabolizmie , regulacji ciśnienia tętniczego krwi, produkcji hormonów i witamin. Są kluczowe dla utrzymania równowagi kwasowo-zasadowej organizmu i wytwarzania czerwonych krwinek.
Czy wiesz, że choroba nerek jest często określana jako „cicha choroba”, ponieważ zwykle nie daje żadnych objawów we wczesnych stadiach. Szacuje się , że problem chorób nerek dotyczy około 10 % Polaków. Zbyt rzadko, lub wcale, nie badasz swoich nerek, często dopiero wtedy, gdy choroba jest bardzo zaawansowana.
Dobrą wiadomością jest to, że im wcześniej dowiesz się, że masz chorobę nerek, tym szybciej możesz podjąć kroki w celu ochrony nerek przed dalszymi uszkodzeniami. Ochrona nerek może pozwolić ci kontynuować pracę, spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi, być aktywnym fizycznie i robić inne rzeczy, a przesiewowa diagnostyka chorób nerek jest bardzo prosta i nieskomplikowana.
Do zobaczenia i zbadaj swoje Nerki.
Zaznacz to pole, aby zobaczyć numer lekarza. Wszystkie dane pozyskane w trakcie rozmowy telefonicznej, w tym informacje o stanie zdrowia, będą przetwarzane wyłącznie w celu umówienia wizyty przez TeleRejestrację serwisu ZnanyLekarz.pl.
zobacz więcej
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
Zaznacz to pole, aby zobaczyć numer lekarza. Wszystkie dane pozyskane w trakcie rozmowy telefonicznej, w tym informacje o stanie zdrowia, będą przetwarzane wyłącznie w celu umówienia wizyty przez TeleRejestrację serwisu ZnanyLekarz.pl.
zobacz więcej
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
Podczas rozmowy poprosimy Cię o podanie adresu e-mail, aby móc utworzyć dla Ciebie konto pacjenta na ZnanyLekarz. Podanie e-maila będzie znaczyło, że akceptujesz nasz
regulamin
i
politykę prywatności.
Oszczędź czas, rezerwując teraz:
Wybierz dostępny termin w moim grafiku i umów wizytę bez konieczności dzwonienia. Otrzymasz potwierdzenie rezerwacji i przypomnienie o zbliżającym się terminie.
Zaznacz to pole, aby zobaczyć numer lekarza. Wszystkie dane pozyskane w trakcie rozmowy telefonicznej, w tym informacje o stanie zdrowia, będą przetwarzane wyłącznie w celu umówienia wizyty przez TeleRejestrację serwisu ZnanyLekarz.pl.
zobacz więcej
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
Zaznacz to pole, aby zobaczyć numer lekarza. Wszystkie dane pozyskane w trakcie rozmowy telefonicznej, w tym informacje o stanie zdrowia, będą przetwarzane wyłącznie w celu umówienia wizyty przez TeleRejestrację serwisu ZnanyLekarz.pl.
zobacz więcej
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
Podczas rozmowy poprosimy Cię o podanie adresu e-mail, aby móc utworzyć dla Ciebie konto pacjenta na ZnanyLekarz. Podanie e-maila będzie znaczyło, że akceptujesz nasz
regulamin
i
politykę prywatności.
Oszczędź czas, rezerwując teraz:
Wybierz dostępny termin w moim grafiku i umów wizytę bez konieczności dzwonienia. Otrzymasz potwierdzenie rezerwacji i przypomnienie o zbliżającym się terminie.
Płatność następuje przed realizacją wizyty. Po umówieniu terminu, nastąpi kontakt telefoniczny ze strony konsultanta Centrum Medycznego Damiana, w celu ustalenia adresu email, na który zostanie przekazany linku do strony, na której dokonywana jest płatność.
Pacjencie, jeśli korzystasz z abonamentu lub ubezpieczenia, po umówieniu wizyty zweryfikujemy zakres Twojego uprawnienia.
Jeżeli usługa nie będzie dostępna w zakresie abonamentu lub ubezpieczenia, pacjent nie dokona płatności, wizyta zostanie anulowana.
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Call Center Centrum Medycznego Damiana 22 *** 22 22.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
Zaznacz to pole, aby zobaczyć numer lekarza. Wszystkie dane pozyskane w trakcie rozmowy telefonicznej, w tym informacje o stanie zdrowia, będą przetwarzane wyłącznie w celu umówienia wizyty przez TeleRejestrację serwisu ZnanyLekarz.pl.
zobacz więcej
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
Zaznacz to pole, aby zobaczyć numer lekarza. Wszystkie dane pozyskane w trakcie rozmowy telefonicznej, w tym informacje o stanie zdrowia, będą przetwarzane wyłącznie w celu umówienia wizyty przez TeleRejestrację serwisu ZnanyLekarz.pl.
zobacz więcej
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
Podczas rozmowy poprosimy Cię o podanie adresu e-mail, aby móc utworzyć dla Ciebie konto pacjenta na ZnanyLekarz. Podanie e-maila będzie znaczyło, że akceptujesz nasz
regulamin
i
politykę prywatności.
Oszczędź czas, rezerwując teraz:
Wybierz dostępny termin w moim grafiku i umów wizytę bez konieczności dzwonienia. Otrzymasz potwierdzenie rezerwacji i przypomnienie o zbliżającym się terminie.
Zaznacz to pole, aby zobaczyć numer lekarza. Wszystkie dane pozyskane w trakcie rozmowy telefonicznej, w tym informacje o stanie zdrowia, będą przetwarzane wyłącznie w celu umówienia wizyty przez TeleRejestrację serwisu ZnanyLekarz.pl.
zobacz więcej
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
Zaznacz to pole, aby zobaczyć numer lekarza. Wszystkie dane pozyskane w trakcie rozmowy telefonicznej, w tym informacje o stanie zdrowia, będą przetwarzane wyłącznie w celu umówienia wizyty przez TeleRejestrację serwisu ZnanyLekarz.pl.
zobacz więcej
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
Podczas rozmowy poprosimy Cię o podanie adresu e-mail, aby móc utworzyć dla Ciebie konto pacjenta na ZnanyLekarz. Podanie e-maila będzie znaczyło, że akceptujesz nasz
regulamin
i
politykę prywatności.
Oszczędź czas, rezerwując teraz:
Wybierz dostępny termin w moim grafiku i umów wizytę bez konieczności dzwonienia. Otrzymasz potwierdzenie rezerwacji i przypomnienie o zbliżającym się terminie.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi Life Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Cena (280 pln) obejmuje konsultacje.
Wszystkie badań laboratoryjnych, diagnostyki, zabiegi i leki są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi LIFE Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Zasady umawiania tele- /wideokonsultacji:
PROSZĘ DOKONAĆ PRZEDPŁATY ZA KONSULTACJĘ CO NAJMNIEJ NA 24 GODZINY PRZED JEJ TERMINEM.
1) Dokonaj rezerwacji wizyty na wybrany przez siebie dzień i godzinę;
2) Proszę o opłacenie:
ODBIORCA: LIFE SP. Z O.O. SP.K.
NUMER RACHUNKU: 17 1140 2062 0000 4651 4500 1001
W TYTULE PRZELEWU PODAJ SWOJE IMIĘ I NAZWISKO I IMIĘ I NAZWISKO LEKARZA
KOSZT: 260 zł
3) A następnie przesłanie e-mail potwierdzenie zapłaty lub blik na telefon w ciągu 2 godzin od zrobienia rezerwacji.
Brak opłaty w podanym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
4) Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty skonsultujemy się - proszę przygotować informacje takie jak pesel i aktualny adres oraz zgromadzić wyniki, które mają zostać skonsultowane.
W PRZYPADKU OMÓWIENIA WYNIKÓW BADAŃ, KTÓRE NIE BYŁY WYKONYWANE W LIFE Medical Center – PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZESŁANIE SWOICH WYNIKÓW BADAŃ (ZAHASŁOWANYCH) NA ADRES MAILOWY
A HASŁO DO OTWORZENIA PLIKU PODAJ PRACOWNIKOWI PRZEZ TELEFON
A JEŚLI JESTEŚ OBECNYM PACJENTEM, PROSZĘ ZAŁADUJ SWOJE WYNIKI NA SWOJE KONTO W PORTALU PACJENTA -
WYNIKI ZOSTANĄ PRZEKAZANE LEKARZOWI
5) O wybranej godzinie tele-/wideokonsultacji , skontaktujemy się z Państwem - w przypadku braku uzyskania połączenia za pomocą tele-/wideokonsultacji z Państwem strony w czasie do tego wyznaczonym, konsultacje uznaje się za wykonaną.
Po opłaceniu tele/videokonsultacji nie ma możliwości jej anulowania i zwrotu opłaty.
6) Czas trwania konsultacji do 15 minut.
7) Jeśli chce Pani otrzymać paragon pocztą lub fakturę za konsultację prosimy o poinformowanie recepcja
Wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyka, zabiegi i leki przepisane podczas konsultacji są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi LIFE Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Zasady umawiania tele- /wideokonsultacji:
PROSZĘ DOKONAĆ PRZEDPŁATY ZA KONSULTACJĘ CO NAJMNIEJ NA 24 GODZINY PRZED JEJ TERMINEM.
1) Dokonaj rezerwacji wizyty na wybrany przez siebie dzień i godzinę;
2) Proszę o opłacenie:
ODBIORCA: LIFE SP. Z O.O. SP.K.
NUMER RACHUNKU: 17 1140 2062 0000 4651 4500 1001
W TYTULE PRZELEWU PODAJ SWOJE IMIĘ I NAZWISKO I IMIĘ I NAZWISKO LEKARZA
KOSZT: 280 zł
3) A następnie przesłanie e-mail potwierdzenie zapłaty lub blik na telefon w ciągu 2 godzin od zrobienia rezerwacji.
Brak opłaty w podanym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
4) Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty skonsultujemy się - proszę przygotować informacje takie jak pesel i aktualny adres oraz zgromadzić wyniki, które mają zostać skonsultowane.
W PRZYPADKU OMÓWIENIA WYNIKÓW BADAŃ, KTÓRE NIE BYŁY WYKONYWANE W LIFE Medical Center – PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZESŁANIE SWOICH WYNIKÓW BADAŃ (ZAHASŁOWANYCH) NA ADRES MAILOWY
A HASŁO DO OTWORZENIA PLIKU PODAJ PRACOWNIKOWI PRZEZ TELEFON
A JEŚLI JESTEŚ OBECNYM PACJENTEM, PROSZĘ ZAŁADUJ SWOJE WYNIKI NA SWOJE KONTO W PORTALU PACJENTA
WYNIKI ZOSTANĄ PRZEKAZANE LEKARZOWI
5) O wybranej godzinie tele-/wideokonsultacji , skontaktujemy się z Państwem - w przypadku braku uzyskania połączenia za pomocą tele-/wideokonsultacji z Państwem strony w czasie do tego wyznaczonym, konsultacje uznaje się za wykonaną.
Po opłaceniu tele/videokonsultacji nie ma możliwości jej anulowania i zwrotu opłaty.
6) Czas trwania konsultacji do 15 minut.
7) Jeśli chce Pani otrzymać paragon pocztą lub fakturę za konsultację prosimy o poinformowanie recepcja
Wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyka, zabiegi i leki przepisane podczas konsultacji są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi Life Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Cena (260 pln) obejmuje konsultacje.
Wszystkie badań laboratoryjnych, diagnostyki, zabiegi i leki są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi Life Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Cena (260 pln) obejmuje konsultacje.
Wszystkie badań laboratoryjnych, diagnostyki, zabiegi i leki są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi Life Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Cena (280 pln) obejmuje konsultacje.
Wszystkie badań laboratoryjnych, diagnostyki, zabiegi i leki są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
We understand that every patient has unique needs, which is why all services at Life Medical Center are tailored individually. The prices of some services may vary to meet each patient's expectations and provide the best care.
The price (280 PLN) covers the consultation.
All laboratory tests, diagnostics, treatments, and medications are an addition charge.
After the visit with the specialist, we will discuss the details and tailor our offer to your case.
We encourage you to book a convenient time for your schedule.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi Life Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Cena (280 pln) obejmuje konsultacje.
Wszystkie badań laboratoryjnych, diagnostyki, zabiegi i leki są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi LIFE Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Zasady umawiania tele- /wideokonsultacji:
PROSZĘ DOKONAĆ PRZEDPŁATY ZA KONSULTACJĘ CO NAJMNIEJ NA 24 GODZINY PRZED JEJ TERMINEM.
1) Dokonaj rezerwacji wizyty na wybrany przez siebie dzień i godzinę;
2) Proszę o opłacenie:
ODBIORCA: LIFE SP. Z O.O. SP.K.
NUMER RACHUNKU: 17 1140 2062 0000 4651 4500 1001
W TYTULE PRZELEWU PODAJ SWOJE IMIĘ I NAZWISKO I IMIĘ I NAZWISKO LEKARZA
KOSZT: 280 zł
3) A następnie przesłanie e-mail potwierdzenie zapłaty lub blik na telefon w ciągu 2 godzin od zrobienia rezerwacji.
Brak opłaty w podanym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
4) Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty skonsultujemy się - proszę przygotować informacje takie jak pesel i aktualny adres oraz zgromadzić wyniki, które mają zostać skonsultowane.
W PRZYPADKU OMÓWIENIA WYNIKÓW BADAŃ, KTÓRE NIE BYŁY WYKONYWANE W LIFE Medical Center – PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZESŁANIE SWOICH WYNIKÓW BADAŃ (ZAHASŁOWANYCH) NA ADRES MAILOWY
A HASŁO DO OTWORZENIA PLIKU PODAJ PRACOWNIKOWI PRZEZ TELEFON
A JEŚLI JESTEŚ OBECNYM PACJENTEM, PROSZĘ ZAŁADUJ SWOJE WYNIKI NA SWOJE KONTO W PORTALU PACJENTA -
WYNIKI ZOSTANĄ PRZEKAZANE LEKARZOWI
5) O wybranej godzinie tele-/wideokonsultacji , skontaktujemy się z Państwem - w przypadku braku uzyskania połączenia za pomocą tele-/wideokonsultacji z Państwem strony w czasie do tego wyznaczonym, konsultacje uznaje się za wykonaną.
Po opłaceniu tele/videokonsultacji nie ma możliwości jej anulowania i zwrotu opłaty.
6) Czas trwania konsultacji do 15 minut.
7) Jeśli chce Pani otrzymać paragon pocztą lub fakturę za konsultację prosimy o poinformowanie recepcja
Wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyka, zabiegi i leki przepisane podczas konsultacji są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi LIFE Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Zasady umawiania tele- /wideokonsultacji:
PROSZĘ DOKONAĆ PRZEDPŁATY ZA KONSULTACJĘ CO NAJMNIEJ NA 24 GODZINY PRZED JEJ TERMINEM.
1) Dokonaj rezerwacji wizyty na wybrany przez siebie dzień i godzinę;
2) Proszę o opłacenie:
ODBIORCA: LIFE SP. Z O.O. SP.K.
NUMER RACHUNKU: 17 1140 2062 0000 4651 4500 1001
W TYTULE PRZELEWU PODAJ SWOJE IMIĘ I NAZWISKO I IMIĘ I NAZWISKO LEKARZA
KOSZT: 280 zł
3) A następnie przesłanie e-mail (recepcja@lifeinstitute.pl) potwierdzenie zapłaty lub blik na telefon (+48 733 466 677) w ciągu 2 godzin od zrobienia rezerwacji.
Brak opłaty w podanym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
4) Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty skonsultujemy się - proszę przygotować informacje takie jak pesel i aktualny adres oraz zgromadzić wyniki, które mają zostać skonsultowane.
W PRZYPADKU OMÓWIENIA WYNIKÓW BADAŃ, KTÓRE NIE BYŁY WYKONYWANE W LIFE Medical Center – PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZESŁANIE SWOICH WYNIKÓW BADAŃ (ZAHASŁOWANYCH) NA ADRES MAILOWY recepcja@lifeinstitute.pl
A HASŁO DO OTWORZENIA PLIKU PODAJ PRACOWNIKOWI PRZEZ TELEFON (+48 733 466 677)
A JEŚLI JESTEŚ OBECNYM PACJENTEM, PROSZĘ ZAŁADUJ SWOJE WYNIKI NA SWOJE KONTO W PORTALU PACJENTA - HTTPS://PORTAL.LIFEMEDICALCENTER.PL/
WYNIKI ZOSTANĄ PRZEKAZANE LEKARZOWI
5) O wybranej godzinie tele-/wideokonsultacji , skontaktujemy się z Państwem - w przypadku braku uzyskania połączenia za pomocą tele-/wideokonsultacji z Państwem strony w czasie do tego wyznaczonym, konsultacje uznaje się za wykonaną.
Po opłaceniu tele/videokonsultacji nie ma możliwości jej anulowania i zwrotu opłaty.
6) Czas trwania konsultacji do 15 minut.
7) Jeśli chce Pani otrzymać paragon pocztą lub fakturę za konsultację prosimy o poinformowanie recepcja (recepcja@lifeinstitute.pl lub +48 733 466 677)
Wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyka, zabiegi i leki przepisane podczas konsultacji są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi LIFE Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Zasady umawiania tele- /wideokonsultacji:
PROSZĘ DOKONAĆ PRZEDPŁATY ZA KONSULTACJĘ CO NAJMNIEJ NA 24 GODZINY PRZED JEJ TERMINEM.
1) Dokonaj rezerwacji wizyty na wybrany przez siebie dzień i godzinę;
2) Proszę o opłacenie:
ODBIORCA: LIFE SP. Z O.O. SP.K.
NUMER RACHUNKU: 17 1140 2062 0000 4651 4500 1001
W TYTULE PRZELEWU PODAJ SWOJE IMIĘ I NAZWISKO I IMIĘ I NAZWISKO LEKARZA
KOSZT: 280 zł
3) A następnie przesłanie e-mail (recepcja@lifeinstitute.pl) potwierdzenie zapłaty lub blik na telefon (+48 733 466 677) w ciągu 2 godzin od zrobienia rezerwacji.
Brak opłaty w podanym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
4) Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty skonsultujemy się - proszę przygotować informacje takie jak pesel i aktualny adres oraz zgromadzić wyniki, które mają zostać skonsultowane.
W PRZYPADKU OMÓWIENIA WYNIKÓW BADAŃ, KTÓRE NIE BYŁY WYKONYWANE W LIFE Medical Center – PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZESŁANIE SWOICH WYNIKÓW BADAŃ (ZAHASŁOWANYCH) NA ADRES MAILOWY recepcja@lifeinstitute.pl
A HASŁO DO OTWORZENIA PLIKU PODAJ PRACOWNIKOWI PRZEZ TELEFON (+48 733 466 677)
A JEŚLI JESTEŚ OBECNYM PACJENTEM, PROSZĘ ZAŁADUJ SWOJE WYNIKI NA SWOJE KONTO W PORTALU PACJENTA - HTTPS://PORTAL.LIFEMEDICALCENTER.PL/
WYNIKI ZOSTANĄ PRZEKAZANE LEKARZOWI
5) O wybranej godzinie tele-/wideokonsultacji , skontaktujemy się z Państwem - w przypadku braku uzyskania połączenia za pomocą tele-/wideokonsultacji z Państwem strony w czasie do tego wyznaczonym, konsultacje uznaje się za wykonaną.
Po opłaceniu tele/videokonsultacji nie ma możliwości jej anulowania i zwrotu opłaty.
6) Czas trwania konsultacji do 15 minut.
7) Jeśli chce Pani otrzymać paragon pocztą lub fakturę za konsultację prosimy o poinformowanie recepcja (recepcja@lifeinstitute.pl lub +48 733 466 677)
Wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyka, zabiegi i leki przepisane podczas konsultacji są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi LIFE Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Zasady umawiania tele- /wideokonsultacji:
PROSZĘ DOKONAĆ PRZEDPŁATY ZA KONSULTACJĘ CO NAJMNIEJ NA 24 GODZINY PRZED JEJ TERMINEM.
1) Dokonaj rezerwacji wizyty na wybrany przez siebie dzień i godzinę;
2) Proszę o opłacenie:
ODBIORCA: LIFE SP. Z O.O. SP.K.
NUMER RACHUNKU: 17 1140 2062 0000 4651 4500 1001
W TYTULE PRZELEWU PODAJ SWOJE IMIĘ I NAZWISKO I IMIĘ I NAZWISKO LEKARZA
KOSZT: 280 zł
3) A następnie przesłanie e-mail (recepcja@lifeinstitute.pl) potwierdzenie zapłaty lub blik na telefon (+48 733 466 677) w ciągu 2 godzin od zrobienia rezerwacji.
Brak opłaty w podanym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
4) Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty skonsultujemy się - proszę przygotować informacje takie jak pesel i aktualny adres oraz zgromadzić wyniki, które mają zostać skonsultowane.
W PRZYPADKU OMÓWIENIA WYNIKÓW BADAŃ, KTÓRE NIE BYŁY WYKONYWANE W LIFE Medical Center – PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZESŁANIE SWOICH WYNIKÓW BADAŃ (ZAHASŁOWANYCH) NA ADRES MAILOWY recepcja@lifeinstitute.pl
A HASŁO DO OTWORZENIA PLIKU PODAJ PRACOWNIKOWI PRZEZ TELEFON (+48 733 466 677)
A JEŚLI JESTEŚ OBECNYM PACJENTEM, PROSZĘ ZAŁADUJ SWOJE WYNIKI NA SWOJE KONTO W PORTALU PACJENTA - HTTPS://PORTAL.LIFEMEDICALCENTER.PL/
WYNIKI ZOSTANĄ PRZEKAZANE LEKARZOWI
5) O wybranej godzinie tele-/wideokonsultacji , skontaktujemy się z Państwem - w przypadku braku uzyskania połączenia za pomocą tele-/wideokonsultacji z Państwem strony w czasie do tego wyznaczonym, konsultacje uznaje się za wykonaną.
Po opłaceniu tele/videokonsultacji nie ma możliwości jej anulowania i zwrotu opłaty.
6) Czas trwania konsultacji do 15 minut.
7) Jeśli chce Pani otrzymać paragon pocztą lub fakturę za konsultację prosimy o poinformowanie recepcja (recepcja@lifeinstitute.pl lub +48 733 466 677)
Wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyka, zabiegi i leki przepisane podczas konsultacji są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi LIFE Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Zasady umawiania tele- /wideokonsultacji:
PROSZĘ DOKONAĆ PRZEDPŁATY ZA KONSULTACJĘ CO NAJMNIEJ NA 24 GODZINY PRZED JEJ TERMINEM.
1) Dokonaj rezerwacji wizyty na wybrany przez siebie dzień i godzinę;
2) Proszę o opłacenie:
ODBIORCA: LIFE SP. Z O.O. SP.K.
NUMER RACHUNKU: 17 1140 2062 0000 4651 4500 1001
W TYTULE PRZELEWU PODAJ SWOJE IMIĘ I NAZWISKO I IMIĘ I NAZWISKO LEKARZA
KOSZT: 350 zł
3) A następnie przesłanie e-mail (recepcja@lifeinstitute.pl) potwierdzenie zapłaty lub blik na telefon (+48 733 466 677) w ciągu 2 godzin od zrobienia rezerwacji.
Brak opłaty w podanym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
4) Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty skonsultujemy się - proszę przygotować informacje takie jak pesel i aktualny adres oraz zgromadzić wyniki, które mają zostać skonsultowane.
W PRZYPADKU OMÓWIENIA WYNIKÓW BADAŃ, KTÓRE NIE BYŁY WYKONYWANE W LIFE Medical Center – PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZESŁANIE SWOICH WYNIKÓW BADAŃ (ZAHASŁOWANYCH) NA ADRES MAILOWY recepcja@lifeinstitute.pl
A HASŁO DO OTWORZENIA PLIKU PODAJ PRACOWNIKOWI PRZEZ TELEFON (+48 733 466 677)
A JEŚLI JESTEŚ OBECNYM PACJENTEM, PROSZĘ ZAŁADUJ SWOJE WYNIKI NA SWOJE KONTO W PORTALU PACJENTA - HTTPS://PORTAL.LIFEMEDICALCENTER.PL/
WYNIKI ZOSTANĄ PRZEKAZANE LEKARZOWI
5) O wybranej godzinie tele-/wideokonsultacji , skontaktujemy się z Państwem - w przypadku braku uzyskania połączenia za pomocą tele-/wideokonsultacji z Państwem strony w czasie do tego wyznaczonym, konsultacje uznaje się za wykonaną.
Po opłaceniu tele/videokonsultacji nie ma możliwości jej anulowania i zwrotu opłaty.
6) Czas trwania konsultacji do 30 minut.
7) Jeśli chce Pani otrzymać paragon pocztą lub fakturę za konsultację prosimy o poinformowanie recepcja (recepcja@lifeinstitute.pl lub +48 733 466 677)
Wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyka, zabiegi i leki przepisane podczas konsultacji są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi LIFE Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Zasady umawiania tele- /wideokonsultacji:
PROSZĘ DOKONAĆ PRZEDPŁATY ZA KONSULTACJĘ CO NAJMNIEJ NA 24 GODZINY PRZED JEJ TERMINEM.
1) Dokonaj rezerwacji wizyty na wybrany przez siebie dzień i godzinę;
2) Proszę o opłacenie:
ODBIORCA: LIFE SP. Z O.O. SP.K.
NUMER RACHUNKU: 17 1140 2062 0000 4651 4500 1001
W TYTULE PRZELEWU PODAJ SWOJE IMIĘ I NAZWISKO I IMIĘ I NAZWISKO LEKARZA
KOSZT: 260 zł
3) A następnie przesłanie e-mail potwierdzenie zapłaty lub blik na telefon w ciągu 2 godzin od zrobienia rezerwacji.
Brak opłaty w podanym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
4) Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty skonsultujemy się - proszę przygotować informacje takie jak pesel i aktualny adres oraz zgromadzić wyniki, które mają zostać skonsultowane.
W PRZYPADKU OMÓWIENIA WYNIKÓW BADAŃ, KTÓRE NIE BYŁY WYKONYWANE W LIFE Medical Center – PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZESŁANIE SWOICH WYNIKÓW BADAŃ (ZAHASŁOWANYCH) NA ADRES MAILOWY
A HASŁO DO OTWORZENIA PLIKU PODAJ PRACOWNIKOWI PRZEZ TELEFON
A JEŚLI JESTEŚ OBECNYM PACJENTEM, PROSZĘ ZAŁADUJ SWOJE WYNIKI NA SWOJE KONTO W PORTALU PACJENTA -
WYNIKI ZOSTANĄ PRZEKAZANE LEKARZOWI
5) O wybranej godzinie tele-/wideokonsultacji , skontaktujemy się z Państwem - w przypadku braku uzyskania połączenia za pomocą tele-/wideokonsultacji z Państwem strony w czasie do tego wyznaczonym, konsultacje uznaje się za wykonaną.
Po opłaceniu tele/videokonsultacji nie ma możliwości jej anulowania i zwrotu opłaty.
6) Czas trwania konsultacji do 15 minut.
7) Jeśli chce Pani otrzymać paragon pocztą lub fakturę za konsultację prosimy o poinformowanie recepcja
Wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyka, zabiegi i leki przepisane podczas konsultacji są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi LIFE Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Cena (260 pln) obejmuje konsultacje.
Zasady umawiania telekonsultacji:
1. Dokonaj rezerwacji wizyty na wybrany przez siebie dzień i godzinę;
2. Wykonaj przelew za wybraną konsultację na konto:
ODBIORCA: LIFE SP. Z O.O. SP.K.
NUMER RACHUNKU: 17 1140 2062 0000 4651 4500 1001
W TYTULE PRZELEWU PODAJ SWOJE IMIĘ I NAZWISKO I IMIĘ I NAZWISKO LEKARZA
3. Wyślij potwierdzenie przelewu na adres mailowy recepcja@lifeinstitute.pl
PROSIMY O PRZESŁANIE PRZELEWU NAJPÓŹNIEJ W DNIU WIZYTY DO GODZIN 9:00
4. O wybranej godzinie, lekarz zadzwoni do Ciebie na podany przy rezerwacji wizyty numer telefonu
W PRZYPADKU OMÓWIENIA WYNIKÓW BADAŃ, KTÓRE NIE BYŁY WYKONYWANE W LIFE Medical Center – PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZESŁANIE SWOICH WYNIKÓW BADAŃ (ZAHASŁOWANYCH) NA ADRES MAILOWY recepcja@lifeinstitute.pl
A HASŁO DO OTWORZENIA PLIKU PODAJ PRACOWNIKOWI PRZEZ TELEFON (+48 22 255 32 55)
A JEŚLI JESTEŚ OBECNYM PACJENTEM, PROSZĘ ZAŁADUJ SWOJE WYNIKI NA SWOJE KONTO W PORTALU PACJENTA -
https://portal.lifemedicalcenter.pl/
WYNIKI ZOSTANĄ PRZEKAZANE LEKARZOWI/ SPECJALIŚCI
Wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyka, zabiegi i leki przepisane podczas konsultacji są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi LIFE Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Cena (260 pln) obejmuje konsultacje.
Zasady umawiania telekonsultacji:
1. Dokonaj rezerwacji wizyty na wybrany przez siebie dzień i godzinę;
2. Wykonaj przelew za wybraną konsultację na konto:
ODBIORCA: LIFE SP. Z O.O. SP.K.
NUMER RACHUNKU: 17 1140 2062 0000 4651 4500 1001
W TYTULE PRZELEWU PODAJ SWOJE IMIĘ I NAZWISKO I IMIĘ I NAZWISKO LEKARZA
3. Wyślij potwierdzenie przelewu na adres mailowy recepcja@lifeinstitute.pl
PROSIMY O PRZESŁANIE PRZELEWU NAJPÓŹNIEJ W DNIU WIZYTY DO GODZIN 9:00
4. O wybranej godzinie, lekarz zadzwoni do Ciebie na podany przy rezerwacji wizyty numer telefonu
W PRZYPADKU OMÓWIENIA WYNIKÓW BADAŃ, KTÓRE NIE BYŁY WYKONYWANE W LIFE Medical Center – PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZESŁANIE SWOICH WYNIKÓW BADAŃ (ZAHASŁOWANYCH) NA ADRES MAILOWY recepcja@lifeinstitute.pl
A HASŁO DO OTWORZENIA PLIKU PODAJ PRACOWNIKOWI PRZEZ TELEFON (+48 22 255 32 55)
A JEŚLI JESTEŚ OBECNYM PACJENTEM, PROSZĘ ZAŁADUJ SWOJE WYNIKI NA SWOJE KONTO W PORTALU PACJENTA -
https://portal.lifemedicalcenter.pl/
WYNIKI ZOSTANĄ PRZEKAZANE LEKARZOWI/ SPECJALIŚCI
Wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyka, zabiegi i leki przepisane podczas konsultacji są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi LIFE Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Zasady umawiania tele- /wideokonsultacji:
PROSZĘ DOKONAĆ PRZEDPŁATY ZA KONSULTACJĘ CO NAJMNIEJ NA 24 GODZINY PRZED JEJ TERMINEM.
1) Dokonaj rezerwacji wizyty na wybrany przez siebie dzień i godzinę;
2) Proszę o opłacenie:
ODBIORCA: LIFE SP. Z O.O. SP.K.
NUMER RACHUNKU: 17 1140 2062 0000 4651 4500 1001
W TYTULE PRZELEWU PODAJ SWOJE IMIĘ I NAZWISKO I IMIĘ I NAZWISKO LEKARZA
KOSZT: 260 zł
3) A następnie przesłanie e-mail (recepcja@lifeinstitute.pl) potwierdzenie zapłaty lub blik na telefon (+48 733 466 677) w ciągu 2 godzin od zrobienia rezerwacji.
Brak opłaty w podanym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
4) Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty skonsultujemy się - proszę przygotować informacje takie jak pesel i aktualny adres oraz zgromadzić wyniki, które mają zostać skonsultowane.
W PRZYPADKU OMÓWIENIA WYNIKÓW BADAŃ, KTÓRE NIE BYŁY WYKONYWANE W LIFE Medical Center – PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZESŁANIE SWOICH WYNIKÓW BADAŃ (ZAHASŁOWANYCH) NA ADRES MAILOWY recepcja@lifeinstitute.pl
A HASŁO DO OTWORZENIA PLIKU PODAJ PRACOWNIKOWI PRZEZ TELEFON (+48 733 466 677)
A JEŚLI JESTEŚ OBECNYM PACJENTEM, PROSZĘ ZAŁADUJ SWOJE WYNIKI NA SWOJE KONTO W PORTALU PACJENTA - HTTPS://PORTAL.LIFEMEDICALCENTER.PL/
WYNIKI ZOSTANĄ PRZEKAZANE LEKARZOWI
5) O wybranej godzinie tele-/wideokonsultacji , skontaktujemy się z Państwem - w przypadku braku uzyskania połączenia za pomocą tele-/wideokonsultacji z Państwem strony w czasie do tego wyznaczonym, konsultacje uznaje się za wykonaną.
Po opłaceniu tele/videokonsultacji nie ma możliwości jej anulowania i zwrotu opłaty.
6) Czas trwania konsultacji do 15 minut.
7) Jeśli chce Pani otrzymać paragon pocztą lub fakturę za konsultację prosimy o poinformowanie recepcja (recepcja@lifeinstitute.pl lub +48 733 466 677)
Wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyka, zabiegi i leki przepisane podczas konsultacji są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi LIFE Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Zasady umawiania tele- /wideokonsultacji:
PROSZĘ DOKONAĆ PRZEDPŁATY ZA KONSULTACJĘ CO NAJMNIEJ NA 24 GODZINY PRZED JEJ TERMINEM.
1) Dokonaj rezerwacji wizyty na wybrany przez siebie dzień i godzinę;
2) Proszę o opłacenie:
ODBIORCA: LIFE SP. Z O.O. SP.K.
NUMER RACHUNKU: 17 1140 2062 0000 4651 4500 1001
W TYTULE PRZELEWU PODAJ SWOJE IMIĘ I NAZWISKO I IMIĘ I NAZWISKO LEKARZA
KOSZT: 280 zł
3) A następnie przesłanie e-mail (recepcja@lifeinstitute.pl) potwierdzenie zapłaty lub blik na telefon (+48 733 466 677) w ciągu 2 godzin od zrobienia rezerwacji.
Brak opłaty w podanym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
4) Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty skonsultujemy się - proszę przygotować informacje takie jak pesel i aktualny adres oraz zgromadzić wyniki, które mają zostać skonsultowane.
W PRZYPADKU OMÓWIENIA WYNIKÓW BADAŃ, KTÓRE NIE BYŁY WYKONYWANE W LIFE Medical Center – PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZESŁANIE SWOICH WYNIKÓW BADAŃ (ZAHASŁOWANYCH) NA ADRES MAILOWY recepcja@lifeinstitute.pl
A HASŁO DO OTWORZENIA PLIKU PODAJ PRACOWNIKOWI PRZEZ TELEFON (+48 733 466 677)
A JEŚLI JESTEŚ OBECNYM PACJENTEM, PROSZĘ ZAŁADUJ SWOJE WYNIKI NA SWOJE KONTO W PORTALU PACJENTA - HTTPS://PORTAL.LIFEMEDICALCENTER.PL/
WYNIKI ZOSTANĄ PRZEKAZANE LEKARZOWI
5) O wybranej godzinie tele-/wideokonsultacji , skontaktujemy się z Państwem - w przypadku braku uzyskania połączenia za pomocą tele-/wideokonsultacji z Państwem strony w czasie do tego wyznaczonym, konsultacje uznaje się za wykonaną.
Po opłaceniu tele/videokonsultacji nie ma możliwości jej anulowania i zwrotu opłaty.
6) Czas trwania konsultacji do 15 minut.
7) Jeśli chce Pani otrzymać paragon pocztą lub fakturę za konsultację prosimy o poinformowanie recepcja (recepcja@lifeinstitute.pl lub +48 733 466 677)
Wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyka, zabiegi i leki przepisane podczas konsultacji są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi Life Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Cena (260 pln) obejmuje konsultacje.
Wszystkie badań laboratoryjnych, diagnostyki, zabiegi i leki są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi Life Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Cena (260 pln) obejmuje konsultacje.
Wszystkie badań laboratoryjnych, diagnostyki, zabiegi i leki są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi Life Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Cena (260 pln) obejmuje konsultacje.
Wszystkie badań laboratoryjnych, diagnostyki, zabiegi i leki są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Rozumiemy, że każdy pacjent ma unikalne potrzeby, dlatego wszystkie usługi LIFE Medical Center są dobierane indywidualnie. Ceny niektórych usług mogą się różnić, aby spełnić oczekiwania każdego pacjenta i zapewnić mu najlepszą opiekę.
Zasady umawiania tele- /wideokonsultacji:
PROSZĘ DOKONAĆ PRZEDPŁATY ZA KONSULTACJĘ CO NAJMNIEJ NA 24 GODZINY PRZED JEJ TERMINEM.
1) Dokonaj rezerwacji wizyty na wybrany przez siebie dzień i godzinę;
2) Proszę o opłacenie:
ODBIORCA: LIFE SP. Z O.O. SP.K.
NUMER RACHUNKU: 17 1140 2062 0000 4651 4500 1001
W TYTULE PRZELEWU PODAJ SWOJE IMIĘ I NAZWISKO I IMIĘ I NAZWISKO LEKARZA
KOSZT: 200 zł
3) A następnie przesłanie e-mail (recepcja@lifeinstitute.pl) potwierdzenie zapłaty lub blik na telefon (+48 733 466 677) w ciągu 2 godzin od zrobienia rezerwacji.
Brak opłaty w podanym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
4) Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty skonsultujemy się - proszę przygotować informacje takie jak pesel i aktualny adres oraz zgromadzić wyniki, które mają zostać skonsultowane.
W PRZYPADKU OMÓWIENIA WYNIKÓW BADAŃ, KTÓRE NIE BYŁY WYKONYWANE W LIFE Medical Center – PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE PRZESŁANIE SWOICH WYNIKÓW BADAŃ (ZAHASŁOWANYCH) NA ADRES MAILOWY recepcja@lifeinstitute.pl
A HASŁO DO OTWORZENIA PLIKU PODAJ PRACOWNIKOWI PRZEZ TELEFON (+48 733 466 677)
A JEŚLI JESTEŚ OBECNYM PACJENTEM, PROSZĘ ZAŁADUJ SWOJE WYNIKI NA SWOJE KONTO W PORTALU PACJENTA - HTTPS://PORTAL.LIFEMEDICALCENTER.PL/
WYNIKI ZOSTANĄ PRZEKAZANE LEKARZOWI
5) O wybranej godzinie tele-/wideokonsultacji , skontaktujemy się z Państwem - w przypadku braku uzyskania połączenia za pomocą tele-/wideokonsultacji z Państwem strony w czasie do tego wyznaczonym, konsultacje uznaje się za wykonaną.
Po opłaceniu tele/videokonsultacji nie ma możliwości jej anulowania i zwrotu opłaty.
6) Czas trwania konsultacji do 15 minut.
7) Jeśli chce Pani otrzymać paragon pocztą lub fakturę za konsultację prosimy o poinformowanie recepcja (recepcja@lifeinstitute.pl lub +48 733 466 677)
Wszystkie badania laboratoryjne, diagnostyka, zabiegi i leki przepisane podczas konsultacji są dodatkowo płatne.
Po umówieniu wizyty, omówimy szczegóły i dostosujemy ofertę do Państwa przypadku.
Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Płatność następuje przed realizacją wizyty. Po umówieniu terminu, nastąpi kontakt telefoniczny ze strony konsultanta Centrum Medycznego Damiana, w celu ustalenia adresu email, na który zostanie przekazany linku do strony, na której dokonywana jest płatność.
Pacjencie, jeśli korzystasz z abonamentu lub ubezpieczenia, po umówieniu wizyty zweryfikujemy zakres Twojego uprawnienia.
Jeżeli usługa nie będzie dostępna w zakresie abonamentu lub ubezpieczenia, pacjent nie dokona płatności, wizyta zostanie anulowana.
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Call Center Centrum Medycznego Damiana 22 *** 22 22.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Konsultacja telefoniczna:
Centrum Medyczne Damiana świadczy usługi telefonicznie.
Specjalista będzie próbował połączyć się 3-krotnie z Pacjentem. Prosimy o przygotowanie numeru PESEL w celu weryfikacji danych osobowych przez specjalistę.
Rezerwując wizytę w klinice online, umawiana jest konsultacja telefoniczna, a nie w Centrum Medycznym. Adresy placówek, widoczne przy nazwisku lekarza, wskazują jedynie miejsce pracy lekarza.
Z konsultacji telemedycznej może skorzystać każdy pacjent, bez względu na miejsce przebywania i wcześniejszą historię leczenia.
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Call Center Centrum Medycznego Damiana 22 *** 22 22.* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
• Lokalizacja: Centrum Medyczne Damiana Wałbrzyska 46 • konsultacja internistyczna
Wszystko SUPER! Dokładny wywiad, odkrywcze odpowiedzi na podstawowe pytania. Warto wracać
lek. Ewa Ważna
Panie Marcinie, Bardzo dziękuję za miłe słowa! Cieszę się, że mogłam odpowiedzieć na wszystkie pytania i że wizyta była pomocna. Zawsze staram się, aby każdy pacjent czuł się zaopiekowany. Zapraszam serdecznie na kolejne wizyty. Pozdrawiam, lek. Ewa Ważna
T
TB
Weryfikacja wizyty
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Dogłębna analiza wyników badań . Szybka reakcja na sytuację. Sympatyczna Pani doktor.
lek. Ewa Ważna
Bardzo dziękuję za pozytywną opinię! Cieszę się, że mogłam dokładnie przeanalizować wyniki i odpowiednio zareagować. Państwa zdrowie jest dla mnie priorytetem. Pozdrawiam, lek. Ewa Ważna
M
MIROSŁAW
Weryfikacja wizyty
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
• Lokalizacja: LIFE Medical Center • Konsultacja nefrologiczna
Pani doktor pełna empatii,szczegółowo odpowiada na pytania, dokładnie wyjaśnia
lek. Ewa Ważna
Bardzo dziękuję za miłe słowa! Cieszę się, że mogłam odpowiedzieć na wszystkie pytania i wyjaśnić wątpliwości. Empatia i zrozumienie pacjenta są dla mnie bardzo ważne. Pozdrawiam, lek. Ewa Ważna
L
Lech
Weryfikacja wizyty
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
• Lokalizacja: Centrum Medyczne Damiana Wałbrzyska 46 • Konsultacja nefrologiczna
Przyszedłem na konsultacje i w przyjaznej atmosferze dowiedziałem się wszystkiego, co jest dla mnie istotne.
lek. Ewa Ważna
Panie Lechu,
Bardzo dziękuję za Pana opinię. Cieszę się, że mogłam pomóc. Pozdrawiam lek. Ewa Ważna
J
J. M.
Numer telefonu zweryfikowany
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Lokalizacja: Centrum Medyczne enel med - Oddział Puławska • konsultacja internistyczna
Pani doktor słucha pacjenta, świetny specjalista, wnikliwa, a przy tym sympatyczna. Polecam z całego serca.
lek. Ewa Ważna
Bardzo dziękuję. Każde słowo jest dla mnie ważne i istotne. Pozdrawiam serdecznie lek. Ewa Ważna
E
EA
Weryfikacja wizyty
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
• Lokalizacja: Centrum Medyczne Damiana Wałbrzyska 46 • Konsultacja nefrologiczna
Profesjonalna i bardzo miła Pani Doktor!
Wszystko dokładnie wyjaśniła i udzieliła wskazówek co robić dalej. Polecam!
lek. Ewa Ważna
Dziękuję za uprzejmy komentarz. Jest mi niezmiernie miło czytać pochlebne opinie. Pozdrawiam lek. Ewa Ważna
P
Piotr J
Weryfikacja wizyty
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
• Lokalizacja: Centrum Medyczne Damiana Wałbrzyska 46 • Konsultacja nefrologiczna
Pani Doktor wysluchala z nalezyta uwage historie mojej choroby. Wprowadzila przyjazna atmosfere spotkania juz od pierwszej chwili, co wzbudzilo moje zaufanie. Doktor Wazna utwierdzila mnie w przekonaniu, ze moje dotychczasowe wysilki w trosce o zdrowie sa na wlasciwej drodze, odpowiedziala rzeczowo na moje pytania oraz zapisala stosowne leki, ktore mam nadzieje pomoga mi w zwalczaniu infekcji i calej profilaktyce. Zapisze sie na kolejna wizyte za kilka miesiecy.
lek. Ewa Ważna
Szanowny Panie Piotrze,
Ta opinia jest dla mnie bardzo ważna i cieszę się, że mogłam pomóc. Widzimy się następnym razem w gabinecie. Do zobaczenia.
Pozdrawiam serdecznie, lek. Ewa Ważna
A
as
Weryfikacja wizyty
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
• Lokalizacja: LIFE Medical Center • Konsultacja nefrologiczna
Uważnie, szczegółowo, merytorycznie, życzliwie i z humorem.
lek. Ewa Ważna
Bardzo dziękuję za pozytywny komentarz, a przede wszystkim za okazane zaufanie.
Serdecznie pozdrawiam
lek. Ewa Ważna
W
Wiktor G.
Weryfikacja wizyty
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
• Lokalizacja: Centrum Medyczne POLMED WARSZAWA TWARDA • Konsultacja nefrologiczna
Druga wizyta u Pani Doktor po 3 miesięcznej przerwie, pacjenta z przewlekłą niewydolnością nerek. Wykonanie zaleceń otrzymanych podczas pierwszej wizyty, spowodowało radykalną poprawę wyników analiz. Konsultacja była krótka, konkretna, a jednocześnie bardzo szczegółowa. Ze wszech miar polecam wizytę u Pani nefrolog.
lek. Ewa Ważna
Panie Wiktorze,
bardzo dziękuję za tak miły komentarz. Cieszę się, że jest Pan zadowolony i że mogłam pomóc.
Serdecznie pozdrawiam
lek. Ewa Ważna
B
Bartek
Weryfikacja wizyty
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
• Lokalizacja: Centrum Medyczne POLMED WARSZAWA TWARDA • Konsultacja nefrologiczna
Rzeczowa, merytoryczna i wyczerpująca konsultacja. Pani doktor jest wnikliwa i zaangażowana.
lek. Ewa Ważna
Panie Bartku,
dziękuję za podzielenie się swoją opinią, jest mi niezmiernie miło.
Serdecznie pozdrawiam
lek. Ewa Ważna
Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz
Odpowiedzi na pytania
5 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Mam 48 lat, jedna nerkę gdyz byłam dawca drugiej. Zdiagnozowano u mnie nadciśnienie tętnicze. Zlecono lek Enalapril w dawce 10 mg. Czy lek ten jest bezpieczny dla nerkę gdyż słyszałam inną opinie . Dziękuję.
Dzień dobry, przed włączeniem leku trzeba warto wykonać usg doppler tętnicy nerkowej, stosowanie leku nie jest bezwzględnie przeciwwskazane, konieczna kontrola lekarska, z poważaniem Ewa Ważna
Ada28lat.
Witam, mam wyniki i boje się, że są złe.
D-dimer FEU [ng/ml FEU]
PISZE od 0.00 - 50.0
Wynik 0.69
Boje się bo nogi ostatnio robią mi się fioletowo różowe a to badanie chyba jest na zakrzepice
Drugi problem
EGFR wg MDRD
Wynik >60ml/min/1,73m`2
Piszą, że norma to kobiety to 90-120 ml/min/1,73m2 strasznie mało a to nerki chyba. Mocznik 3.3 mmol/l
Mam kołatania serca nie stwierdzone przez kardiologa bo czekam na wizytę straszne wachania skoki pulsu raz 50 zaraz ponad 100, zmienia mi się w chwili na. Pulsyksometrze widać jak chodzi puls z góry w dół a używam go dobrze. Czuję kluche w gardle i nie mogę zasypiać czasem przez ten łomot nawet. Lekarka rodzinna przepisała mi atarax 10mg na uspokojenie mimo, że jej łowiłam o sercu a skutki uboczne tam są napisane, że może wystąpić zatrzymanie krążenie nieregularne bicia. Hydroxyzyne też filtrują nerki.... A mam złe wyniki boje się proszę o pomoc jestem po całkowitym usunięciu tarczycy euthyrox N 150
Dzień dobry, eGFR>60 to prawidłowy wynik, pozdrawiam, Ewa Ważna
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Korzystasz teraz z innego konta. Wyloguj się, aby kontynuować.
Ewa Ważna używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
Ewa Ważna może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
Ceny niektórych usług mogą zależeć od indywidualnego przypadku. Po umówieniu wizyty możesz mnie zapytać o cenę konkretnej usługi, wysyłając bezpośrednią wiadomość. Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Ceny niektórych usług mogą zależeć od indywidualnego przypadku. Po umówieniu wizyty możesz mnie zapytać o cenę konkretnej usługi, wysyłając bezpośrednią wiadomość. Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Ceny niektórych usług mogą zależeć od indywidualnego przypadku. Po umówieniu wizyty możesz mnie zapytać o cenę konkretnej usługi, wysyłając bezpośrednią wiadomość. Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Ceny niektórych usług mogą zależeć od indywidualnego przypadku. Po umówieniu wizyty możesz mnie zapytać o cenę konkretnej usługi, wysyłając bezpośrednią wiadomość. Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Ceny niektórych usług mogą zależeć od indywidualnego przypadku. Po umówieniu wizyty możesz mnie zapytać o cenę konkretnej usługi, wysyłając bezpośrednią wiadomość. Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Ceny niektórych usług mogą zależeć od indywidualnego przypadku. Po umówieniu wizyty możesz mnie zapytać o cenę konkretnej usługi, wysyłając bezpośrednią wiadomość. Zarezerwuj dogodny termin już teraz.
Ceny niektórych usług mogą zależeć od indywidualnego przypadku. Po umówieniu wizyty możesz mnie zapytać o cenę konkretnej usługi, wysyłając bezpośrednią wiadomość. Zarezerwuj dogodny termin już teraz.