Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja pediatryczna • 200 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
17 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Magdalena
Pierwszy raz w życiu córeczka nie otrzymała naklejki dla dzielnego pacjenta ani nawet miłego słowa od lekarza mimo że jest dzieckiem super współpracującym
Błąd: na zaleceniach inna dawka leku niż na recepcie przez co musiałam dzwonić do apteki myśląc że farmaceuta podał mi złe opakowanie.
W moim odczuciu lekarka była zirytowana problemami z systemem i współpraca z recepcja przychodni i być może dlatego atmosfera w gabinecie była bardzo mocno średnia. Musiałam dwukrotnie wychodzić z dzieckiem z gabinetu wyjaśniać czemu u Pani się nie pokazują dane córki w systemie, w końcu na moją prośbę recepcjonistka podeszła do gabinetu i okazało się że Pani Karolina czegoś nie kliknęła w komputerze. Myślę że profesjonalnie byłoby samemu pofatygować się i rozwiązać problemy komunikacyjne/ systemowe przychodni w której pracuje a nie przerzucać tego na małego pacjenta.
Tak dodatkowo: pani nie zapytała nawet czy posiadamy nebulizator odpowiedni do przepisanego leku.
Justyna
Polecam dobre podejście do pacjenta wnikliwość miła atmosfera
WG
Empatycznie, szczegółowo, zaangażowanie - tak Pani Doktor podeszła do naszego przypadku
Mama Gabrysi
Bardzo dobry pediatra, szczegółowo przeprowadzony wywiad, zlecone dodatkowe badania przed finalną diagnozą i przepisaniem leków.
Justyna
Bardzo miła Pani Doktor z super podejściem do niemowlaków. Bardzo dokładnie zbadała dziecko i wszystko dokładnie wyjaśniła.
P. P.
Pani doktor miła, konkretna, zbadała dokładnie corke a mi wyjaśniła dalszy proces leczenia. Do gabinetu weszliśmy punktualnie.
OSydorova
Pozytywne wrażenia z pierwszej wizyty. Lekarz szczegółowo zbadał dziecko. Przyjemna atmosfera w gabinecie.
Marek
Przemiła Pani Doktor. Wszystko wyjaśniła dokładnie każde zalecenia. Córka została dokładnie zbadana. Polecam
luczia
Pani Doktor obdarzona jest duża cierpliwością, wszystko nam wyjaśniła bardzo dokładnie, serdecznie polecam
Sylwia
Pani doktor super , extra podejście , wszystko ładnie wyjaśnione ,diagnoza tragiona, jestem bardzo zadowolona dziecko rowniez :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Karolina Cegielska?Karolina Cegielska to pediatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Karolina Cegielska oferuje usługi takie jak: konsultacja pediatryczna, konsultacja telefoniczna.
-
Gdzie Karolina Cegielska ma swój gabinet?Karolina Cegielska przyjmuje pod adresem:
- ul. Urocza 14 Józefosław
- Urocza 14 Józefosław
-
Czy Karolina Cegielska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Karolina Cegielska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Karolina Cegielska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Karolina Cegielska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
Jak Karolina Cegielska umawia wizyty?Karolina Cegielska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Karolina Cegielska?Karolina Cegielska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Karolina Cegielska: co mówią pacjenci?17 osób dodało swoją opinię. Karolina Cegielska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Karolina Cegielska?Karolina Cegielska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.