Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajECHO serca (opis) • 290 zł
Konsultacja kardiologiczna + EKG (pierwszorazowa) • 290 zł
Konsultacja kardiologiczna + EKG + ECHO serca (opis) • 430 zł +2 więcej
Konsultacja kardiologiczna + EKG + echo serca + Holter EKG (opis) • 590 zł
Konsultacja kardiologiczna + holter EKG (opis) • 460 zł
NIP
Adres firmy
SEDIMED
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online (opis)
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja online
ECHO serca
Konsultacja kardiologiczna + EKG (pierwszorazowa)
Konsultacja kardiologiczna + EKG + ECHO serca
Konsultacja kardiologiczna + EKG + echo serca + Holter EKG
+ 1 usługa
W jaki sposób ustalane są ceny?
284 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Dominika
Bardzo polecam Panią Doktor, szczegółowo przeprowadzony wywiad i badanie. Widać, że Doktor posiada ogromną wiedzę i chętnie udziela odpowiedzi na każde zadane pytanie.
Dolora
Pani doktor miło mnie zaskoczyła swoim zaangażowaniem .Rzeczowa , konkretna wyjaśniła na czym polega problem ,empatyczna i profesjonalna a przy tym bardzo kontaktowa i miła.Napewno będę stałym pacjentem.Dziekuje pani doktorz całego serca.
Katarzyna T.
Wizyta przebiegła w spokojnej, przyjemnej atmosferze. Pabi doktor szczegółowo wyjaśniała poszczególne etapy badań . Polecam bardzo .
Ola
Bardzo bardzo polecam, pełne zaangażowanie.
Pani doktor bardzo dokładna i empatyczna, wszystko tlumaczy bardzo dokładnie, dziękuję
Iwona
Mila , zaangażowana, cierpliwa Pani Doktor, z dużą wiedzą
T.H.
Profesjonalne ,pełne empatii i zaangażowania -podejście do pacjenta
Urszula
Pani doktor cudowna i bardzo miła. Pierwszy raz miałam robione badanie EKG i USG Pani doktor wszystko bardzo szczegółowo wyjaśniła, odpowiedziała na każde pytanie widać jej zaangażowanie. Szczerze to brakuje takich lekarzy jakby wszyscy lekarzy mieli takie podejście do pacjenta jak Pani doktor to wizyty u lekarza byłyby przyjemnością. Polecam i na pewno wrócę. Pozdrawiam serdecznie Panią doktor.
Emilia
Bardzo miły przebieg całej wizyty i badań, Pani Doktor Katarzyna wszystko na bieżąco wyjaśniała, zero stresu. Jestem bardzo zadowolona z wizyty i szczerze polecam
Monika
Pomocna i sympatyczna, tłumacząca bardzo szczegółowo i co ważne zrozumiale dla pacjenta. Polecam! Super specjalista!
Karolina
Bardzo dziękuję Pani doktor za rzetelność i dokładność podczas wizyty. Wizyta przebiegła w spokojnej atmosferze, wszystko zostało wytłumaczone. Świetny kontakt z panią doktor. Będę kontynuowała leczenie.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Wojnarska?Katarzyna Wojnarska to kardiolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Wojnarska oferuje usługi takie jak: konsultacja kardiologiczna + holter EKG, konsultacja kardiologiczna + EKG + ECHO serca, Konsultacja kardiologiczna + EKG (pierwszorazowa), konsultacja kardiologiczna + EKG + echo serca + Holter EKG, ECHO serca, konsultacja online.
-
Gdzie Katarzyna Wojnarska ma swój gabinet?Katarzyna Wojnarska przyjmuje pod adresem:
- ul. Narutowicza 13e Szczecin
-
Czy Katarzyna Wojnarska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Katarzyna Wojnarska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Katarzyna Wojnarska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Wojnarska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Wojnarska?Języki, których używa Katarzyna Wojnarska to angielski.
-
Jak Katarzyna Wojnarska umawia wizyty?Katarzyna Wojnarska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Wojnarska?Katarzyna Wojnarska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Wojnarska: co mówią pacjenci?284 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Wojnarska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Wojnarska?Katarzyna Wojnarska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.