Moje doświadczenie
Od 2005 roku pracuję w szczecińskich szpitalach psychiatrycznych, a od 2009 roku prowadzę prywatną praktykę lekarską. Przedmiotem mojej działalności zawodowej jest leczenie szerokiego spektrum zaburzeń psychicznych – od chorób afektywnych i psychoz do „nerwic”, zaburzeń osobowości i uzależnień u pacjentów, którzy ukończyli 18 rok życia. Pełnię również obowiązki biegłego psychiatry oraz konsultanta w niepsychiatrycznych podmiotach leczniczych.
Zakres porad
- Psychiatria
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
40 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Bardzo miły, przyjemnym i przede wszystkim dobry lekarz jak najbardziej na plus oceniam pana doktora
Profesjonalne podejście nie gadka typu trzeba i już jak się nie chce to nic z tego a tu pan doktor profesjonalnie do mnie podszedł małymi krokami a nie dawaj 300zł masz piguły i nara Polecam
Bardzo przyjazny i profesjonalny lekarz. Bardzo dobra komunikacja z pacjentem.
Super podejście do pacjenta, rzeczowe i konkretne, pełny profesjonalizm, z całego serca polecam
To była pierwsza wizyta- wyrokować co do skuteczności leczenia za wcześnie. Pan doktor z troską i łagodnością podszedł do pacjentki. Oby kolejne wizyty były równie udane. Dziękujemy.
Wywiad był dla mnie trudny, gdyż prowadzony był w taki sposób, że nie mogłem się swobodnie wypowiedzieć. Gdyby jednak nie to, postawienie diagnozy mogłoby zająć mnóstwo czasu. Doktor jest konkretny. Minęło 8 miesięcy, a ja pomimo przeciwności funkcjonuję normalnie i porządkuje życiowy bałagan.
Jestem zadowolony z wizyty - szczegółowy wywiad, ogromna wiedza, punktualność i rzetelność. Jest to lekarz godny polecenia.
Polecam z całego serca dr.Jezierskiego.Bardzo empatyczny,wysłucha bardzo uważnie pacjenta, dobierze odpowiednie leki.
Byłem dość sceptyczny przed wizytą. Nie bardzo wierzyłem w możliwość poprawy komfortu życia z powodu podejrzenia takich przyczyn jak stres i wypalenie zawodowe. Wcześniej miałem obawy o stan zdrowia i złe samopoczucie, a problemy z bezsennością, ciągłym zmęczeniem i rozdrażnieniem przypisywałem problemom kardiologicznym (zdiagnozowane duże nadciśnienie), czy może jeszcze innym. Jednak już pierwsza konsultacja - przeprowadzona w gabinecie naprowadziła mnie na zweryfikowanie priorytetów swojego życia zawodowego i prywatnego. Na razie biorę - chyba dość łagodne leki, ale zdecydowanie poprawił się komfort snu i ogólnie życia. Aż kusi mnie, żeby odstawić leki (może jeszcze nie ten na nadciśnienie) i sprawdzić co się będzie dalej działo. Poczekam jednak z tym do następnej wizyty. Dziękuję Panie Doktorze.
Porady i konsultacje bardzo pomocne w moim leczeniu.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Marek Jezierski?Marek Jezierski to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Marek Jezierski oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta), konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta).
-
Gdzie Marek Jezierski ma swój gabinet?Marek Jezierski przyjmuje pod adresem:
- Głowackiego 21 Szczecin
- Niedziałkowskiego 2b/gabinet 19 Choszczno
-
Czy Marek Jezierski przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Marek Jezierski oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Marek Jezierski akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Marek Jezierski to: Gotówka, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Marek Jezierski?Języki, których używa Marek Jezierski to angielski.
-
Jak Marek Jezierski umawia wizyty?Marek Jezierski używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Marek Jezierski?Marek Jezierski może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Marek Jezierski: co mówią pacjenci?40 osób dodało swoją opinię. Marek Jezierski ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Marek Jezierski?Marek Jezierski nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.