Moje doświadczenie


Konsultuje pacjentów od 2005 roku. Posiada doświadczenie w pracy z dorosłymi, młodzieżą oraz dziećmi. Na co dzień pracuje w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym w Lublińcu.
W pracy z pacjentem cechuje mnie otwartość, dyspozycyjność oraz indywidualne podejście do danego problemu.
Zakres porad
- Psychiatria
Adresy (2)
Przedsiębiorstwo Lecznicze Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Mental Punkt sp. z o.o.
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 250 zł
Konsultacja psychiatryczna • 300 zł
Konsultacja psychiatryczna dzieci (kolejna wizyta) • 400 zł +10 więcej
E-recepta • 150 zł
E-recepta - kontynuacja leczenia (opis) • 100 zł
Konsultacja online (weekend) • 260 zł
Pokaż więcej usługDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
Proszę o płatność blikiem kontaktując się z rejestracją pod numerem telefonu: *** 57 87 37
lub
przelew na numer konta: mBank: 96 **** **** **** **** **** ****, podając swoje imię i nazwisko oraz nawę usługi. Proszę o wygenerowanie potwierdzenia płatności i przesłanie na adres: **************************
Po dokonaniu płatności nasz specjalista skontaktuje się z Państwem w umówionym terminie.
Pozdrawiamy,
Zespół Mental Punkt
Rejestracja: *** 57 87 37
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Konsultacja telefoniczna:
W trakcie konsultacji online lekarz psychiatra nie określa czasowej niezdolności do pracy (L4) oraz nie przepisuje preparatów uzależniających. Określenie czasowej niezdolności do pracy (L4) oraz ewentualne przepisanie preparatów uzależniających możliwe jest tylko i wyłącznie podczas wizyty stacjonarnej, jeśli są ku temu wyraźne przesłanki medyczne.
W przypadku nie zalecenia się do powyższych wytycznych, Pacjentowi nie przysługuje zwrot wniesionej opłaty.
Po umówieniu konsultacji proszę o kontakt z rejestracją w celu dokonania płatności pod numerem telefonu: *** *** **** Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja online + e-recepta • Od 250 zł
Konsultacja psychiatryczna (weekend) • 300 zł
Konsultacja psychiatryczna - wizyta domowa (opis) • Od 1 000 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Konsultacja online
Konsultacja psychiatryczna
Konsultacja psychiatryczna dzieci (kolejna wizyta)
Konsultacja psychiatryczna dla dorosłych
Konsultacja psychiatryczna dzieci (pierwsza wizyta)
+ 13 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
147 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Szukaj w opiniach
Sortuj opinie według
Wszystkim stanowczo odradzam zapisywanie się do tej Pani. Miałam mieć wizytę miesiąc temu i od tamtego czasu jest przekładana i dalej się nie odbyła. Wpłaciłam 100 złoty zaliczki a recepty na leki nie mam i mimo wielu prób kontaktowania się z Panią doktor nie obchodzi jej w najmniejszym stopniu żeby podać kod bo pacjent nie ma leków.
Przedsiębiorstwo Lecznicze Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Mental Punkt sp. z o.o.
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Jako placówka dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi były świadczone na najwyższym poziomie. Jeśli wizyta się nie odbyła, proszę o kontakt z rejestracją, aby wyjaśnić tę sytuację. Wpłacona zaliczka zostanie również zwrócona.
Zapłaciłam 150 złoty za receptę, nie otrzymałam a nie receptę a nie rozmowy telefonicznej
Pani dr rzeczowa, życzliwa i słowna. Wsparła, doradziła leczenie. Polecam
Bardzo sympatyczna pani doktor bardzo fajnie się rozmawiało
Godzina wizyty była najpierw dwa razy przekładana. O finalnie umówionej porze lekarz się nie pojawił. Po telefonie otrzymałem informację o kolejnym przełożeniu wizyty. Pani Maria ma ewidentnie zbyt wysokie mniemanie o sobie - nie czuje się w żaden sposób odpowiedzialna ani winna. Cytat z rozmowy telefonicznej: "Jak nie pasuje, to proszę zostawić negatywną opinię". Do wizyty finalnie nie doszło. NIE POLECAM.
Pani Doktor Bardzo profesjonalna widać że doskonale zna sie na swoim fachu do tego z bardzo pozytywnym i miłym nastawieniem do pacjenta.
Lekarz nie pojawił się na umówionej wizycie. Instrukcja związana z opłaceniem wizyty mówi o przesłaniu opłaty BLIKiem, a mBank twierdzi, że taki numer nie jest w BLIKu zarejestrowany. Recepcja o tej porze już nie pracuje. Straciłem tylko czas.
Przedsiębiorstwo Lecznicze Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Mental Punkt sp. z o.o.
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Prosimy o kontakt z rejestracją w celu wyjaśnienia tej sytuacji. W dniu wizyty osoba z rejestracji próbowała się z Panem skontaktować. Niestety bezskutecznie. Opłat blikiem dokonuje się za pomocą terminala i podaniu kodu blik. Nie przyjmujemy opłat za pomocą numeru telefonu. Życzymy dużo zdrowia.
Była to moja jedna z gorszych wizyt u jakiegokolwiek lekarza. Pani doktor rozmawiała z synem może 10 min (zaznaczając później, że syn nie współpracował i nie chciał rozmawiać) i postawiła diagnozę -zespół Aspergera. Zrobiliśmy dodatkowe testy u psychologa, aby potwierdzić diagnozę i wynik był niejednoznaczny. Na pytanie co mamy robić dalej odpowiedziała, że to jest tak trudny przypadek że pozostaje jej nam współczuć i nas wspierać na duchu. Wychodząc z wizyty tak naprawdę wrócilibyśmy do punktu wyjścia, bez kierunku co mamy robić dalej. Zdecydowanie nie polecam tego lekarza.
Bardzo empatyczna ,pełna ciepła pani doktor..Dobre,ludzkie podejście do pacjenta
Bardzo miła pani doktor i. pomocną polecam
Potrafią rozmawiać z pacjentem .
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Maria Kajdas?Maria Kajdas to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Maria Kajdas oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna dla dorosłych, konsultacja psychiatryczna dzieci (kolejna wizyta), konsultacja psychiatryczna dzieci (pierwsza wizyta), opinia psychiatryczna, Konsultacja psychiatryczna - wizyta domowa, konsultacja psychiatryczna (weekend), konsultacja online + e-recepta, konsultacja psychiatryczna dorosłych (pierwsza wizyta), Konsultacja psychiatryczna dorośli - kolejna wizyta, konsultacja online dzieci i młodzieży (pierwsza wizyty).
-
Gdzie Maria Kajdas ma swój gabinet?Maria Kajdas przyjmuje pod adresem:
- Diamentowa 3 Piekary Śląskie
-
Czy Maria Kajdas przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Maria Kajdas oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Maria Kajdas akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Maria Kajdas to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Maria Kajdas?Języki, których używa Maria Kajdas to angielski, niemiecki.
-
Jak Maria Kajdas umawia wizyty?Maria Kajdas używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Maria Kajdas?Maria Kajdas może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Maria Kajdas: co mówią pacjenci?147 osób dodało swoją opinię. Maria Kajdas ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Maria Kajdas?Maria Kajdas nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Choroba afektywna dwubiegunowa w Piekarach Śląskich
Zaburzenia psychiczne w Piekarach Śląskich
Zaburzenia lękowe w Piekarach Śląskich
Bezsenność w Piekarach Śląskich
Schizofrenia w Piekarach Śląskich
Zaburzenia emocjonalne w Piekarach Śląskich
Zaburzenia osobowości w Piekarach Śląskich
Zaburzenia psychosomatyczne w Piekarach Śląskich
Fobia społeczna w Piekarach Śląskich
Nerwica natręctw w Piekarach Śląskich
Zaburzenia snu w Piekarach Śląskich
Zespół lęku uogólnionego w Piekarach Śląskich
Zespół stresu pourazowego w Piekarach Śląskich
Choroba Alzheimera w Piekarach Śląskich
Więcej (15)