Moje doświadczenie

Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w diagnozie i terapii dzieci, młodzieży.
Zajmuje się diagnozą i terapią zaburzeń wieku rozwojowego (zaburzenia ze spektrum autyzmu, ADHD, zaburzenia emocji i zachowania, trudności adaptacyjne, lękowe i depresyjne) oraz psychoterapią osób dorosłych w nurcie poznawczo-behawioralnym.
Pracowała w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, początkowo na oddziale Neurologicznym w Zagórzu aktualnie w Poradni dla Osób z Autyzmem w Warszawie przy ul. Koszykowej.
Ukończyła psychologię kliniczną na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz Akademię Muzyczną i Studium Pedagogiczne w Krakowie, następnie Studium Terapii i Treningu Grupowego na Uniwersytecie Warszawskim oraz liczne kursy specjalistyczne przygotowujące do pracy w obszarze pomagania, m.in. Szkolenie dla Mediatorów prowadzone przez Polskie Centrum Mediacji oraz szkolenia z diagnozy i terapii dzieci i młodzieży. Obecnie w trakcie szkolenia z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej w Centrum CBT, rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej PTTPB , członka European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT). Członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Doświadczenie kliniczne zdobywała odbywając staże w Klinice Psychiatrii Osób Dorosłych w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim oraz w Oddziale Psychiatrycznym dla dzieci i młodzieży w Józefowie oraz Psychiatrycznym Oddziale Dziennym przy ul. Koszykowej 79A.
Przez wiele lat pracowała w oświacie, również z dziećmi niepełnosprawnymi (w tym intelektualnie) oraz z uczniami szkół artystycznych. Jako trener szkoliła kadry w edukacji, prowadziła treningi umiejętności wychowawczych dla rodziców.
więcej

Adresy (3)

PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna
Filtrowa 62, Ochota, Warszawa

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Ubezpieczenia akceptowane pod tym adresem

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)

TU Zdrowie


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w każdym wieku

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych psychologów w pobliżu
Gabinet psychologiczno-psychiatryczny
Świętokrzyska 20 gab.5, Śródmieście, Warszawa

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w każdym wieku

Psychoedukacja (opis) • 150 zł

Psychoterapia dzieci (opis) • 150 zł

Psychoterapia indywidualna (opis) • 140 zł


Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych psychologów w pobliżu
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w każdym wieku

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych psychologów w pobliżu

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Konsultacja psychologiczna

Od 150 zł

Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta)


Badania diagnostyczne


Badania psychologiczne

Od 150 zł

Badania psychologiczne dzieci


+ 10 usług

W jaki sposób ustalane są ceny?

2 opinie pacjentów

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej
A
Numer telefonu zweryfikowany
Lokalizacja: PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna Warszawa ul. Lanciego 19 (METRO NATOLIN) Inny

Prosba o pomoc w zdiagnozowaniu autyzmu o osoby doroslej. Argument, ze osoby z autyzmem nie koncza studiow albo nie sa w stanie utrzymac stalej pracy. Komedia nie wizyta.

E
Numer telefonu zweryfikowany
Lokalizacja: PsychoMedic.pl Klinika Psychologiczno-Psychiatryczna badania diagnostyczne

Diagnoza w kierunku sprawdzenia czy córka ma Aspergera. Pani doktor po skasowaniu 1200,00 zdiagnozowała brak Aspergera, ignorując informacje, które wskazywały, że córka jest w spektrum. Po pół roku córka była przez trzy miesiące w zpitalu na NFZ. Lekarze zdiagnozowali Aspergera i teraz wiemy w jakim kierunku ma iść terapia. Stracone pieniądze, a przede wszystkim czas, w którym przechodziłyśmy ogromne trudności.

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

2 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Pytanie dotyczące konsultacja online

Dziecko 15 m-cy budzi się w nocy z płaczem i nie może zasnąć. Płacze co chwile przy próbie zasypiania, trwa to okoł 2-3 godziny. Czytałam o kroplach VIBURCOL i większość opinii jest pozytywna ale spotkałam się też z opinią że to "otępiacz". Proszę o informację czy są jakieś skutki uboczne i jak długo można stosować.

Sugeruję, by przed podjęciem próby leczenia farmakologicznego skonsultować się z lekarzem pediatrą i ustalić, czy stan fizyczny dziecka ma wpływ na zmianę w zachowaniu.. Dobrze jest rozważyć, co może być przyczyną wybudzeń i trudności z ponownym zaśnięciem. Większość trudności w zakresie zaburzeń snu ma podłoże bahawioralne - powodem może być sposób usypiania dziecka, otoczenie, ważną informacją byłoby, czy problem pojawił się nagle czy był obecny wcześniej oraz ewentualne zlokalizowanie zmiany w otoczeniu dziecka, która mogła trudność wywołać. Zwykle rozwiązanie problemu po rozpoznaniu jego przyczyny okazuje się proste. Życzę powodzenia.

mgr Olga Maracewicz

Chciałbym zapytać co oznaczają te wyniki testu wais-r. Osoba badająca już mi wyjaśniła większość rzeczy ale chciałbym też znać opinię innych osób. Badanie testem wais-r wykazało że ogólny rozwój umysłowy mieści się w przedziale inteligencji niższej niż przeciętna. Mocną stroną uczennicy jest uczenie się wzrokowo - ruchowe w zakresie motoryki małej w tym grafomotoryki zdolności językowe (werbalizowanie definiowanie) zdolność do klasyfikowania (abstachowanie uogólnianie porównywanie) oraz orientacja, wyobraźnia i wizualizacjia przestrzenna (wynik przeciętny). Najsłabiej rozwinięte są trwałość pamięci werbalnej zdolności do spostrzegania szczegółów rozumienie norm i zasad społecznych, przewidywanie konsekwencji zdarzenia początkowego. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wynik bardzo niskie. Podobnie rozwinięte są synteza danych spostrzeżeniowych (ujmiwanie relacji część całość) rozumowanie arytmetyczne oraz pamięć słuchowa krótkoterminowa.

Zgadzam się z kolegami. Chciałabym podkreślić konieczności wykonania diagnozy klinicznej osoby badanej w kontekście wyjaśnienia przyczyn dysharmonii rozwojowej. Szczególnie istotne byłoby wyjaśnienie słabych wyników w skali rozumienia. Profil może wskazywać na zaburzenia o charakterze neurorozwojowym. Osoba badana powinna być diagnozowana w Porani Zdrowia Psychicznego celem potwierdzenia lub wykluczenia Całościowych Zaburzeń Rozwojowych oraz Zespołów hiperkinetycznych z deficytem uwagi. Wskazana byłaby całościowa diagnoza psychologiczno-lekarska.
Pozdrawiam

mgr Olga Maracewicz

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.