Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto, Blik, Karta płatnicza
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Galeria
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta)
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)
Psychiatric consultation in English (first visit)
Psychiatric consultation in English (next visit)
W jaki sposób ustalane są ceny?
118 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Wszystkie opinie
MC
Zaangażowanie, punktualność, dobrze dobrane leczenie. Bardzo polecam.
kww
Przy następnej wizycie będę prosić jeśli jest taka możliwość o jej nagrywanie dla lekarza ponieważ w tym samym czasie co rozmowa bardzo przeszkadza mi dźwięk klawiatury utrudnia mi skupienie i zapamiętane szczegółów reszta w najlepszym porządku wzięłam zaangażowani pani doktor i poczułam się zrozumiana polecam każdemu
Przy drugiej wizycie zobaczyłam że miałam nieco mniej czasu niż przy pierwszej niemniej póki jestem w trakcie terapii nie będę wyciągac że to trudności na niekorzyść nie ma co się zrażać :-)
Julia
Pani Doktor jest bardzo ciepłą osobą z którą czuję się komfortowo na kolejnej wizycie, nie boję się jej otwierać się, bo nie ocenia, a to rzadkość. Bardzo dziękuję za ogromne zaangażowanie w moje leczenie
Joanna
Pierwsza wizyta, szczegółowy wywiad, Pani doktor słucha i wychwytuje intuicyjnie czego potrzebuje pacjent. Wielki szacunek za to!
Polecam
Jp
Miałem do czynienia z wieloma lekarzami ale lekarz lekarzowi nie równy. Bardzo dobry specjalista i w końcu skuteczne leczenie. W Poznaniu nie ma wielu takich ekspertów
Mh
Wizyta nie była stresująca, profesjonalne podejście lekarza.
MG
Był to mój pierwszy kontakt z psychiatrą i mimo dużych obaw zdecydowanie warto było zaufać Pani Zuzannie.
MW
Bardzo pozytywna Pani Doktor. Można poczuć zaangażowanie i empatię. Bardzo przyjazna atmosfera, co jest ważne dla osób, które stresuje wizyta u psychiatry. Bardzo polecam wszystkim, którzy mają obawy
Beata
Profesjonalna wizyta .Bardzo sympatyczna pani doktor.Polecam
Joanna
Polecam pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do pacjenta!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Zuzanna Poczta?Zuzanna Poczta to w trakcie specjalizacji (psychiatra). Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Zuzanna Poczta oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta), konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta), psychiatric consultation in English (first visit), psychiatric consultation in English (next visit).
-
Gdzie Zuzanna Poczta ma swój gabinet?Zuzanna Poczta nie ma określonego adresu gabinetu. Możliwe, że Zuzanna Poczta przyjmiuje tylko online lub nie chce podawać dokładnego adresu.
-
Czy Zuzanna Poczta przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Zuzanna Poczta oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Zuzanna Poczta akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Zuzanna Poczta to: Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Zuzanna Poczta?Języki, których używa Zuzanna Poczta to polski, angielski.
-
Jak Zuzanna Poczta umawia wizyty?Zuzanna Poczta używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Zuzanna Poczta?Zuzanna Poczta może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Zuzanna Poczta: co mówią pacjenci?118 osób dodało swoją opinię. Zuzanna Poczta ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Zuzanna Poczta?Zuzanna Poczta nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.