Moje doświadczenie
Jestem absolwentem Śląskiej Akademii Medycznej. Doświadczenie zawodowe zdobywałem w Szpitalu Specjalistycznym w Chorzowie oraz w Klinice Psychiatrii i Psychoterapii Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Przyjmuję prywatnie w gabinecie:
1. W Chorzowie na ul. 3 Maja 125A lokal usługowy nr 1
2. W Będzinie w Centrum Dentystyczno-Lekarskie Promedica na ul. Piłsudskiego 99
3. Udzielam również porad telefonicznych.
.
Adresy (3)
Mariusz Hendel Konsultacja online
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto
OPŁATA ZA WIZYTĘ JEST BEZZWROTNA.
BRAK PRZELEWU SKUTKUJE ODWOŁANIEM WIZYTY.
Telekonsultacja odbywa się przez telefon.
Po uprzednim dokonaniu przelewu:
Specjalistyczna Praktyka Lekarska Mariusz Hendel
ul. 3 Maja ***A, 41-*** Chorzów
ING Bank Śląski S.A.
Numer konta:
05 **** **** **** **** **** ****
Tytuł przelewu: Nazwisko oraz data i godzina badania
Kwota *** zł
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Konsultacja telefoniczna:
Proszę czekać na kontakt telefonicznego z mojej strony z numeru *********.
Przed wizytą weryfikacji będzie podlegać dokonanie opłaty. Dane do przelewu:
HENDEL MARIUSZ Specjalistyczna Praktyka Lekarska
41-*** Chorzów, ul. 3 Maja, nr ***A, lok. L-1
Numer konta:
05 **** **** **** **** **** ****
Tytuł przelewu: Nazwisko, data oraz godzina wizyty
Kwota ***zł
W ramach porady telefonicznych nie ma możliwości wystawienia leków z grupy psychostymulantów oraz benzodiazepin.* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna • 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna • 300 zł
NIP
Adres firmy
1557 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Joanna
Pan doktor jest bardzo uważny. Wyczulony na wszystkie komunikaty. Potrafi wyłuskać najważniejsze rzeczy z tego co mówię.
Małgorzata
Serdeczny lekarz,widac,że kocha to co lubisz,polecam.
Empatia,szacunek i dokładność.Dobry człowiek.
Natalia Michałowy
Z całego serca polecam tego lekarza to świetny fachowiec i człowiek o ogromnym sercu bylam na 1 wizycie z synem od Pana doktora bije takie lekarskie ciepło. Dziękujemy bardzo za fachowa pomoc oraz okazane wsparcie i zaangażowanie. Bylam pod ogromnym wrażeniem podejścia do dziecka.
I.K
Lekarz bardzo empatyczny. Świetne podejście do dziecka. Nie męczy obserwuje i wyciąga wnioski. Rozmawia z rodzicami jak i dzieckiem o problemach i możliwości terapię. Serdecznie polecam
Monika
Bardzo polecam. Przesympatyczny lekarz. Na następną wizytę również się zapiszemy do Pana doktora :)
S
Wspaniały lekarz , napewno jeszcze wrócimy do gabinetu
Justyna
Do gabinetu trafiliśmy z polecenia innych osób. Pan doktor wysłuchał naszego problemu z synem , przeprowadził szczegółowy wywiad , rozmawiał z dzieckiem , pełny ciepła , spokoju , empatii , szczegółowo wszystko wyjaśnił ,zaproponował tok leczenia - czujemy się zaopiekowani i mamy nadzieję , że leczenie przyniesie oczekiwany efekt . Jeżeli ktoś się zastanawia nad wizytą naprawdę warto .
AM
Rzeczowa wizyta, ale poczekam na efekty - po owocach go poznacie.
Monika
Pierwsza moja wizyta z Synem u Pana Doktora. Polecamy Pana Doktora z całego serca będziemy na pewno wracać nie raz.
Justyna
Pan doktor zaangażowany, pomocy. Wszystko wyjaśnia.
Odpowiedzi na pytania
65 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Mam 18 lat jestem w ostatniej klasie liceum, od początku listopada czuję, że mam depresję choć to u mnie dość normalne zwłaszcza kiedy jest zimna. Choć teraz jest inaczej mam bardzo często tak, że kiedy coś robię to w ogóle nie kontaktuję co właściwie robię jakby to ktoś inny robił a ja patrzę przez oczy tej osoby? Nie wiem jak to opisać bo jest to naprawdę dziwne dla mnie... Mam też osłabione czucie, mogę sobie wbić paznokcie w ramię i nic prawie nie czuję tylko lekkie mrowienie. Mam takie dni, że czuję się dobrze jestem wesoła a następnego dnia mogę być tak bardzo załamana, że myślę o samobójstwie.
Myśli samobójcze są wskazaniem to pilnego leczenia psychiatrycznego w ramach oddziału. Proszę zgłosić się do szpitala w trybie pilnym.
A który z tych leków Zolafren czy Solian jest bardziej skuteczny (mocniejszy) na objawy pozytywne? Jak duża jest różnica w skuteczności między tymi dwoma lekami?
Wyboru leków dokonuję się po ustaleniu objawów jak również ewentualnych przeciwwskazań, dlatego nie można stwierdzić, że jakiś jest najlepszy.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Mariusz Hendel?Mariusz Hendel to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Mariusz Hendel oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna, Konsultacja psychiatryczna online.
-
Gdzie Mariusz Hendel ma swój gabinet?Mariusz Hendel przyjmuje pod adresem:
- Piłsudskiego 99 Będzin
- 3 Maja 125A Chorzów
-
Czy Mariusz Hendel przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Mariusz Hendel oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Mariusz Hendel akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Mariusz Hendel to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Mariusz Hendel?Języki, których używa Mariusz Hendel to angielski.
-
Jak Mariusz Hendel umawia wizyty?Mariusz Hendel używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Mariusz Hendel?Mariusz Hendel może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Mariusz Hendel: co mówią pacjenci?1557 osób dodało swoją opinię. Mariusz Hendel ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Mariusz Hendel?Mariusz Hendel nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.