Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja internistyczna • 250 zł
Konsultacja reumatologiczna • 250 zł
Konsultacja internistyczna online • 250 zł
NIP
Adres firmy
Centrum Medyczne Volta
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja internistyczna online • 250 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Gotówka, Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
6 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Ewa
Przemiły doktor bardzo empatyczny z całkowitym holistyczne podejściem do pacjenta
Potrafiący słuchać i wyjaśniać kwestie chorobowe w sposób bardzo jasny i czytelny
Polecam z czystym sumieniem
PL
Bardzo przyjazny, kulturalny, komunikatywny i konkretny lekarz. Polecam.
Anna
Bardzo profesjonalne podejście. Wysoka kultura osobista. Pan Doktor bardzo empatyczny, wrażliwy na potrzeby pacjenta. Przeprowadził bardzo szczegółowo wywiad, badanie. Zaleciła badania. Uprzejmość i wysoką klasa. Polecam w 110%
Paulina
Wizyta przebiegła bardzo pomyślnie, Pan Doktor był bardzo sympatyczny i pomocny, szczegółowo zebrał wywiad oraz w jasny sposób przedstawił dalsze zalecenia. Serdecznie polecam
Marta
Pani Doktor zebrał szczegółowy wywiad, zaordynował właściwe leczenie oraz przede wszystkim wyjaśnił mi dokładnie wszystkie kwestie medyczne, w tym odpowiedział wyczerpująco na wszystkie moje pytania. Szczerze polecam.
Bongo
Pan Doktor szczegółowo mnie zbadał, zebrał wywiad, zadawał dużo pytań, był zaangażowany. Po dobranych lekach bardzo szybko wróciłam do pełni sił. Serdecznie dziękuję
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Karol Skopiński?Karol Skopiński to internista, reumatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Karol Skopiński oferuje usługi takie jak: konsultacja internistyczna, konsultacja internistyczna online, konsultacja reumatologiczna.
-
Gdzie Karol Skopiński ma swój gabinet?Karol Skopiński przyjmuje pod adresem:
- Belgijska 11/8 Warszawa
-
Czy Karol Skopiński przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Karol Skopiński oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Karol Skopiński akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Karol Skopiński to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Karol Skopiński?Języki, których używa Karol Skopiński to polski.
-
Jak Karol Skopiński umawia wizyty?Karol Skopiński używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Karol Skopiński?Obecnie Karol Skopiński nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Karol Skopiński: co mówią pacjenci?6 osób dodało swoją opinię. Karol Skopiński ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Karol Skopiński?Karol Skopiński nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Nadciśnienie tętnicze w Warszawie
Niewydolność serca w Warszawie
Zaburzenia rytmu serca w Warszawie
Choroba niedokrwienna serca w Warszawie
Choroby układu oddechowego w Warszawie
Niedoczynność tarczycy w Warszawie
Nadczynność tarczycy w Warszawie
Ból w klatce piersiowej w Warszawie
Zapalenie oskrzeli w Warszawie
Więcej (15)Interniści z Medicover w Warszawie
Interniści z Allianz w Warszawie
Interniści z INTER Polska w Warszawie
Interniści z Signal Iduna w Warszawie
Interniści z TU Zdrowie w Warszawie
Interniści z Compensa w Warszawie
Interniści z SKOK Asekuracja w Warszawie
Interniści z LUX MED w Warszawie
Interniści z POLMED w Warszawie
Interniści z PZU Zdrowie w Warszawie
Interniści z Enel-med w Warszawie
Interniści z PZU Życie w Warszawie
Interniści z UNIQA w Warszawie
Interniści z Medica Polska w Warszawie
Interniści z Płatność Falck w Warszawie
Interniści z MEDIQA w Warszawie
Interniści z GENERALI w Warszawie
Więcej (14)