dr n. med.
Paweł Skoczylas
Lekarz rodzinny,
Internista
więcej
Łódź 1 adres
Nr PWZ: 5951812
1396 opiniiMoje doświadczenie
Powitanie
Więcej o mnie
1. Usługą jest konsultacja lekarska, podczas której lekarz decyduje o sposobie postępowania - na podstawie wskazań medycznych decyduje on czy wystawiona zostanie jakakolwiek recepta, skierowanie, zwolnienie lekarskie czy inny dokument.
2. Konsultacje odbywają się WYŁĄCZNIE telefonicznie w języku polskim - o umówionej godzinie (+/- 15 minut) lekarz dzwoni do pacjenta na wskazany przez niego podczas rejestracji numer telefonu. Pacjenci posiadający zagraniczny numer telefonu wykonują połączenie na numer +48 512-717-747 punktualnie o umówionej godzinie na własny koszt.
3. Konsultacja nie może dotyczyć osoby trzeciej - wyjątek stanowi konsultacja dotycząca osoby niepełnoletniej lub ubezwłasnowolnionej.
4. Przed rozpoczęciem konsultacji z lekarzem pacjent zobowiązany jest do podania swojego imienia i nazwiska, numeru PESEL oraz adresu zamieszkania celem założenia dokumentacji medycznej - wypełniając formularz lub podając dane telefonicznie. Podanie danych przez pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich udostępnionych danych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych. Fałszywe podawanie się za kogoś innego (podszywanie się pod inną osobę) grozi odpowiedzialnością karną. W przypadku odmowy podania przez pacjenta wymaganych danych konsultacja z lekarzem nie odbędzie się z winy pacjenta (zwrot środków nie przysługuje). Połączenie telefoniczne z pacjentem zostanie przerwane.
5. Umówiona konsultacja dotyczy wyłącznie jednej osoby, nie ma możliwości skonsultowania dodatkowej osoby – w takiej sytuacji należy umówić i opłacić kolejną konsultację.
6. Konsultacje prowadzone są tylko dla osób w przedziale wiekowym 15-80 lat.
7. W ramach konsultacji można uzyskać między innymi e-receptę, e-skierowanie, e-zwolnienie, interpretację wyników badań laboratoryjnych wraz z ustaleniem dalszego planu terapii.
8. Ewentualne wyniki badań do interpretacji w formacie .pdf (w języku polskim, wykonane w polskim laboratorium) należy przesłać przed konsultacją (na tyle wcześniej, aby lekarz miał czas na zapoznanie się z dokumentami) na adres mailowy: kontakt@ doktor-24.com.pl. Wyniki badań muszą zawierać dane pacjenta (imię i nazwisko, PESEL), data wykonania badania, nazwa i adres laboratorium, wszystkie wykonane badania, a nie wybiórczo wybrane parametry.
9. Wszystkie recepty wystawiane są na 100% zgodnie z ChPL i wskazaniami medycznymi.
10. W ramach jednej konsultacji, jeśli lekarz uzna za zasadne, wystawiana jest TYLKO jedna recepta zawierająca do 5 różnych leków.
11. Ewentualną receptę na leki działające na ośrodkowy układ nerwowy można uzyskać tylko w uzasadnionych przypadkach po uwzględnieniu wywiadu lekarskiego. Podczas konsultacji wystawiana jest e-recepta wyłącznie na jeden lek silnie działający (1 op.). Nie ma możliwości uzyskania recepty transgranicznej na ww. leki.
12. Zwolnienie lekarskie wystawiane jest wyłącznie w sytuacji stwierdzenia przez lekarza niezdolności do pracy na okres nie dłuższy niż 7 dni.
13. W ramach jednej konsultacji, jeśli lekarz uzna za zasadne, wystawiane jest TYLKO jedno skierowanie na badania obrazowe (komercyjne).
14. Konsultacja z zakresu medycyny podróży możliwa WYŁĄCZNIE na wizycie stacjonarnej - zgodnie z cennikiem i harmonogramem dostępności..
15. Nie ma możliwości uzyskania:
- recept na leki z grupy I-N lub II-P (Rx-w / Rp-w),
- recepty transgranicznej na środki psychotropowe i leki silnie działające,
- zwolnienia lekarskiego z powodu ciąży,
- zwolnienia lekarskiego z powodu chorób i zaburzeń psychicznych,
- zwolnienia lekarskiego na opiekę,
- skierowań do specjalistów oraz na badania w ramach NFZ,
- zaświadczeń o przeciwwskazaniach do uprawiania sportu, wykonywania ćwiczeń fizycznych (w tym zwolnień z WF) etc.,
- zaświadczeń o braku przeciwwskazań zdrowotnych do uprawiania sportu, wykonywania ćwiczeń fizycznych, udziału w zawodach sportowych, wyjazdu na obóz etc.,
- zaświadczeń o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku, podjęcia/ kontynuowania studiów etc.,
- zaświadczeń o aktualnym stanie zdrowia, kwalifikacji do planowanych zabiegów etc.
16. Wszystkie dokumenty wystawiane są wyłącznie w języku polskim.
17. Nie ma możliwości wypełnienia przez lekarza żadnych dokumentów przesłanych przez pacjenta.
18. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lekarz nie wystawia faktur, rachunków ani paragonów - dowodem zapłaty jest potwierdzenie przelewu.
19. W momencie, gdy pacjent samodzielnie odwoła konsultację powyżej 24 godzin przed jej terminem, otrzyma on zwrot kosztów wizyty pomniejszony o 4,95% zapłaconej kwoty - zwroty są dokonywane automatycznie przez serwis Znany Lekarz. W przypadku odwołania konsultacji na mniej niż 24 godziny przed rozpoczęciem zwrot środków nie przysługuje.
20. Wszelkie reklamacje wynikające z niezapoznania się pacjenta z powyższymi informacjami nie będą rozpatrywane.
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja internistyczna (opis) • 140 zł
Konsultacja internistyczna przez telefon (opis) • 140 zł
Konsultacja online (opis) • 140 zł +24 więcej
Konsultacja internistyczna (sobota, niedziela i święta) (opis) • 160 zł
Konsultacja lekarza rodzinnego (opis) • 140 zł
Konsultacja wyników badań (opis) • 160 zł
Pokaż więcej usługDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Blik, Karta płatnicza, Przelew na konto
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Konsultacje odbywają się WYŁĄCZNIE telefonicznie w języku polskim +/- 15 minut od umówionego terminu rezerwacji.
Pacjenci posiadający zagraniczny numer telefonu wykonują połączenia na własny koszt na numer: +48 ***-***-*** PUNKTUALNIE o umówionej godzinie.
Ewentualną dokumentację medyczną (wyniki badań etc. w jęz. polskim) proszę przesłać przed konsultacją na adres mailowy:
************************* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja internistyczna przez telefon (opis) • 170 zł
Konsultacja lekarza rodzinnego przez telefon (opis) • 170 zł
Konsultacja przez telefon (opis) • 170 zł +1 więcej
Zwykła wizyta (opis) • 980 zł
NIP
Adres firmy
Galeria
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja internistyczna
Konsultacja internistyczna przez telefon
Konsultacja online
Konsultacja internistyczna (sobota, niedziela i święta)
Konsultacja lekarza rodzinnego
+ 25 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
1396 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Wszystkie opinie
Piotrwk
Wszystko ok, sprawna szybka pomoc medyczna. Telefon punktualnie
Agata
Serdecznie polecam zawsze uzyskałam skuteczną i szybką pomoc
Dariusz
Super lekarz zawsze trafna diagnoza i dobór odpowiednich leków,bardzo miła atmosfera i empatyczność ze strony Pana Pawła.Polecam
Rafal
Pełen profesjonalizm i zaangażowanie ze strony Pana doktora, jestem bardzo zadowolony z leczenia
Kasia
Pan Doktor jest wspaniały. Polecam nie szukać, nie błądzić tylko umawiać się na wizytę do Pana Doktora. Konkretny, mądry, uprzejmy lekarz. Dziękuję
Edward
Polecam, Jestem bardzo zadowolony z konsultacji. Rzetelność i profesjonalizm Pana doktora zrobiły na mnie duże wrażenie.
Sabina
super gabinet i super lekarz, polecam i pozdrawiam Pana DOKTORA
Odpowiedzi na pytania
305 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Witam.
odebrałam wyniki badań moczu i wszystko jest w normie poza urobilinogen 35 umol/l
OB 33 mm/h
CRP 8 mg/l
ALP 123 u/l
Wizyta u lekarza dopiero w przyszłym tygodniu
Kobieta 39 lat
Dziękuje i pozdrawiam
Do interpretacji wyników badań niezbędna jest znajomość wszystkich parametrów, a nie tylko wybiórczo przez Panią wskazanych. Celem postawienia diagnozy - choćby wstępnej, oraz interpretacji wyników badań proszę skontaktować się z lekarzem, który podczas konsultacji szczegółowo zbierze wywiad, omówi przyczyny odchyleń od stanu prawidłowego, wskaże sposoby postępowania na przyszłość i ewentualnie przepisze niezbędne leki lub zleci badania dodatkowe. .
Dzień dobry, zwracam się z prośbą o podpowiedź jakie badania można wykonać.
Od 4 miesięcy towarzyszy mi skurczowy ból brzucha - z lewej strony na wysokości pępka.
Badania które zostały wykonane to:
USG jamy brzusznej - brak uwag
Gastroskopia - brak uwag oraz potwierdzenie braku zarażeniem Helicobackter
Dwukrotna morfologia - wyniki krwi odbiegające od normy to hematokryt oraz hemoglobina -> po wizycie u hematologia zostały wykonane dwukrotnie upusty krwi.
Badania kału we krwi oraz pasożytow - brak uwag
RTG - brak uwag, które mogłyby wywoływać skurcze brzucha
Od kilku miesięcy podstawą diety jest mięso z indyka, kurczaka, ryż, jogurty, brak pieczywa, brak warzyw strączkowych. Głównie dieta lekkostrawna.
Nie ma problemów z wypróżnianiem więc nie do końca kwalifikuje się to jako nadwrażliwość jelita grubego.
Prowadzę sportowy tryb życia więc towarzyszą mi również częste treningi.
Po konsultacji z wieloma specjalistami nadal brak jednoznacznej odpowiedzi co może powodować bóle.
Czy należy wykonać USG / tomograf brzucha aby sprawdzić żyły? Czy lepiej iść w kierunku kolonoskopii?
Będę wdzięczny za pomoc w nakierowaniu jakie kolejne badania można wykonać.
Zalecane wykonanie kolonoskopii.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Paweł Skoczylas?Paweł Skoczylas to lekarz rodzinny, internista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Paweł Skoczylas oferuje usługi takie jak: konsultacja lekarza rodzinnego przez telefon, konsultacja internistyczna przez telefon, konsultacja przez telefon, Zwykła wizyta, konsultacja online, konsultacja telefoniczna, e-recepta/e-skierowanie, Konsultacja wyników badań, e-recepta, porada online.
-
Gdzie Paweł Skoczylas ma swój gabinet?Paweł Skoczylas przyjmuje pod adresem:
- Obywatelska 106B/49 Łódź
-
Czy Paweł Skoczylas przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Paweł Skoczylas oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Paweł Skoczylas akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Paweł Skoczylas to: Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Paweł Skoczylas?Języki, których używa Paweł Skoczylas to polski.
-
Jak Paweł Skoczylas umawia wizyty?Paweł Skoczylas używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Paweł Skoczylas?Paweł Skoczylas może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Paweł Skoczylas: co mówią pacjenci?1396 osób dodało swoją opinię. Paweł Skoczylas ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Paweł Skoczylas?Paweł Skoczylas nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Lekarze rodzinni z Allianz w Łodzi
Lekarze rodzinni z Medicover w Łodzi
Lekarze rodzinni z NFZ w Łodzi
Lekarze rodzinni z TU Zdrowie w Łodzi
Lekarze rodzinni z POLMED w Łodzi
Lekarze rodzinni z PZU Zdrowie w Łodzi
Lekarze rodzinni z INTER Polska w Łodzi
Lekarze rodzinni z Medica Polska w Łodzi
Lekarze rodzinni z PZU Pomoc w Łodzi
Lekarze rodzinni z LUX MED w Łodzi
Lekarze rodzinni z Pol-Assistance w Łodzi
Lekarze rodzinni z IMed24 w Łodzi
Więcej (7)